XXL Nutrition

Rode Duivels vs. Oranje Topic

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Zeg het maar jongens!

Twee Nederlandse ploegen in de kwartfinale EL. Nederlands elftal in de finale van het wereldkampioenschap.

En Belgie.. nouja, slotje dan maar he?
 
Wel dan kunnen we Belgie vs Nederland wielertopic eens doen.
Of een Belgie -Nederland vrouwentennis topic doen .

Beter slotje op he :)-)

Om alleen de tdf te nemen 18 belgen wonnen hem slechts 2 nederlanders...Van de rest gaan we maar zwijgen want het wordt erger en erger...

Tennis vrouwen ; Henin en clijsters hoeveel grandslams vs Nederlandse tennisters......

tracktortje voor je aan een topic begint denk eens na .
 
Laatst bewerkt:
Tsja daar noem je me ook 2 sporten..
 
Wel dan kunnen we Belgie vs Nederland wielertopic eens doen.
Of een Belgie -Nederland vrouwentennis topic doen .

Beter slotje op he :)-)

Om alleen de tdf te nemen 18 belgen wonnen hem slechts 2 nederlanders...Van de rest gaan we maar zwijgen want het wordt erger en erger...

Tennis vrouwen ; Henin en clijsters hoeveel grandslams vs Nederlandse tennisters......

tracktortje voor je aan een topic begint denk eens na .


Je kent de ranglijst van de Olymische spelen? Om dan de winterspelen maar gelijk over te slaan, dat heeft geen nut als het aan komt op Belgie.

Het wordt inderdaad erger en erger. Drie WK-finales voetbal (ok wel verloren) tegen nul! Hoeveel judo of zwemkampioenen had Belgie de laatste jaren? Hockey? Baanwielrennen? Zeilen? Of zelfs Turnen waar onze beste cokesnuiver titels heeft gepakt.

Er zijn meer sporten dan de sporten waar Belgie toevallig wel in scoort. Maar het wordt dan wel erger en erger inderdaad.
 
Omg wat een "op welke manier kan ik de korte lengte van mijn pietje compenseren?"-topic. Belgen die zich hier aan laten vangen zijn nog dommer dan de Nederlanders die ze opstarten.
 
ach en frankrijk en duitsland zijn op hun beurt weer beter dan holland, boehoe friggin hoe
 
Kom er maar in jpv
 
Welke mongool doet er nu ook aan sport? Dan kan je imo beter wat gaan meditteren ofzo.
 
Ik vind het best wel grappig dat er op dit forum geprobeerd wordt om een soort rivaliteit tussen onze 2 landen te creëren. Terwijl er helemaal geen is uiteraard.
Zeker als het over voetbal gaat. Bijna elke Belg weet en zal ook toegeven dat Nederland qua voetbal mijlenver voor ligt op België en dit is ook altijd al geweest.
En trouwens, als het een WK of EK is supporteren bijna alle voetbal fans van Vlaanderen massaal voor Nederland.

Ik moet dan ook wel eerlijk toegeven dat ik persoonlijk altijd fan ben geweest van het Nederlandse elftal. Het team van WK '98 zal altijd mijn favoriete voetbalploeg blijven. Schitterend WK ook, alleen jammer hoe het eindigde.
 
Ik vind het best wel grappig dat er op dit forum geprobeerd wordt om een soort rivaliteit tussen onze 2 landen te creëren.

zijn maar een paar bepaalde leden die dit steeds opnieuw proberen ;)
 
haha tractortje, jij hebt echt issues.
 
Doen ze in belgië ook aan wedstrijdzwemmen op hoog niveau?
 
Heeft België een voetbalploeg ?
srs die mannen zouden ze 3/4 van hun loon moeten afgeven hoe ze spelen..
Te triest voor woorden qua voetbal.
We hebben echt goede spelers in België maar die krijgen de kans gewoon niet.

tennis wielrennen houden ons nog recht.
En vroeger het voetbal ook back in the 70's
en hoogspringen die vorig jaar stopte :(
 
Je kent de ranglijst van de Olymische spelen? Om dan de winterspelen maar gelijk over te slaan, dat heeft geen nut als het aan komt op Belgie.

Het wordt inderdaad erger en erger. Drie WK-finales voetbal (ok wel verloren) tegen nul! Hoeveel judo of zwemkampioenen had Belgie de laatste jaren? Hockey? Baanwielrennen? Zeilen? Of zelfs Turnen waar onze beste cokesnuiver titels heeft gepakt.

Er zijn meer sporten dan de sporten waar Belgie toevallig wel in scoort. Maar het wordt dan wel erger en erger inderdaad.

lol you are funny judo: Gella Vandecaveye , Ingrid Bergmans , en niet vergeten robert vd walle een der beste judoka's aller tijden goud in 80 in Mouskou , zo zie je dat jullie nog zeer jong zijn ....Atletiek Kim Gevaert , Gaston Roelands Tia
Hellebaut
En we hebben Eddy Merckx uitgeroepen tot sportman van de 20 e eeuw .Jullie zijn nog wat te jong en te groen onder uw neus .Belgie en nederland doen het zeer goed als kleine landen .Patrick Sercu: baanwielrenen :heeft de meeste zegdaagses gewonnen aller tijden .Zeilen de voorzitter van de olympische spelen Jacques Rogge .Veldrijden niemand heeft zoveel titels als Eric De Vlaminck en de belgen .Biljart : Raymond Ceulemans beste aller tijden in 3 banden .etc...................... Jullie hebben juist Johan Cruifffffffffff maar die kan niet tippen aan de prestaties van Merckx (en maradonna en pele waren 10 x beter, merckx was de beste in zijn sport .http://www.youtube.com/watch?v=_nBHLHeTT4k doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Laatst bewerkt:
Heeft België een voetbalploeg ?
srs die mannen zouden ze 3/4 van hun loon moeten afgeven hoe ze spelen..
Te triest voor woorden qua voetbal.
We hebben echt goede spelers in België maar die krijgen de kans gewoon niet.

tennis wielrennen houden ons nog recht.
En vroeger het voetbal ook back in the 70's
en hoogspringen die vorig jaar stopte :(
En Mexico in ' 86 dan halve finale wk http://www.youtube.com/watch?v=s2tGPoG8LVg en ek 80 finale tegen Duitsland dat ware niet de jaren 70 he
 
Ik vind het best wel grappig dat er op dit forum geprobeerd wordt om een soort rivaliteit tussen onze 2 landen te creëren. Terwijl er helemaal geen is uiteraard.
Zeker als het over voetbal gaat. Bijna elke Belg weet en zal ook toegeven dat Nederland qua voetbal mijlenver voor ligt op België en dit is ook altijd al geweest.
En trouwens, als het een WK of EK is supporteren bijna alle voetbal fans van Vlaanderen massaal voor Nederland.

Ik moet dan ook wel eerlijk toegeven dat ik persoonlijk altijd fan ben geweest van het Nederlandse elftal. Het team van WK '98 zal altijd mijn favoriete voetbalploeg blijven. Schitterend WK ook, alleen jammer hoe het eindigde.
Best Hollands team was '88 EK man , Van Basten ,Gullit, Rijkaard etc....en Van Basten vind ik de beste spits ever.
 
Back
Naar boven