MuscleMeat

rode kaart voor bespreken van ug lab, lol!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny87

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
97
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
93kg
Vetpercentage
6%
Hah moet niet gekker worden.:eek:

Er is een topic die gaat over echt of nep....:rolleyes:
Dat is allemaal nep. Maar welke is het minst nep mag besproken worden .
Mensen advies geven om veilig te gebruike. Maar kunnen niet aangeven of een source meer risico geeft.

Kansloos dus weer op DBB, i am out... voorlopig.
Snap zoiezo af en toe niet waarom ik hier nog rond hang.
Zal wel aan het weer liggen.;)
Good luck everybody.




Je hebt een overtreding gemaakt in één van je post
Beste danny87,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een sanctie (rode kaart) voor gekregen.

Reden: Posten of bespreken van UG labs
-------

-------

Deze overtreding is 1 punt(en) waard. Bij het bereiken van 7 overtredingspunten volgt een automatische en permanente ban.
 
Danny don't leave me ;)

Ik kom sowieso al nauwelijks in de aas sectie en vraag me ook altijd af waarom ik nog op fora kom....
Ze zijn over het algemeen toch bizar eigenwijs.
 
Afgezien van dat krijg je eerst een hoop fucking onzin op je vraag.
blijkbaar kan je hier geen normaal antwoord op je vraag krijgen.
wordt er moedeloos van.
 
Laat voorop staan dat de wetgeving m.b.t. AAS e.d. niet kinderachtig is, en dat forumbeheerders gedwongen worden een beetje op te letten. Je kan het alleen maar waarderen dat er nog een AAS en echt-nep sectie is, dit geeft namelijk enigszins ruimte voor relevante discussie. Het openstellen van dergelijke secties met dat soort onderwerken komt alleen met veel haken en ogen, ik denk dat dat hier vaak niet wordt gerealiseerd.

Hoewel ik zelf absoluut vind dat er over specifieke batches van merken (ongeacht UG/Pharma) ervaringen/meningen gedeeld zouden moeten kunnen worden, begrijp ik helemaal waarom je dit enkel zeer terughoudend moet doen, maar volgens de regels dus eigenlijk helemaal niet mag. Als je kijkt naar de regels (hier en hier) zijn ze redelijk ondubbelzinnig, en moet je je realiseren dat er ten gunste van het debat een hoop nog wordt toegelaten.

Dit subforum dient om de authenticiteit van producten na te gaan. Is het product echt of niet, niet meer en niet minder. Andere meningen interesseren ons niet en willen we ook niet horen.

Omwille van de vorige beperking: géén waardeoordelen over de producten. Meningen als "dit product is wel lekker" of "ik ga hier erg goed op" zijn dus voortaan niet meer toegestaan. Alleen zo kunnen we garanderen dat er onpartijdigheid is.

Reageer neutraal/objectief en wetenschappelijk. Daarmee bedoel ik: baseer je op gegevens die zo betrouwbaar mogelijk zijn. Nog eens: wat we willen weten is of een product het origineel is, of namaak.

Nu kan ik niet zo 1,2,3 een recente post van je vinden waar ik zelf zeer sterk mijn vraagtekens bij zet (dus wil ook niet te veel op jouw kaartje specifiek ingaan), maar ik heb me zelf de laatste maanden steeds meer geërgerd aan een aantal tjappies die een thuiswinkel runde van een bepaald merk die de god ganze dag in elk topic de boel aan het verkopen waren (goede kwali, bla bla). En dat is in het verleden natuurlijk al vaker voor gekomen, en dus moet je toch proberen de discussie te reguleren en het een beetje in bedwang te houden. Ik vind het in een ieder geval erg fijn/nuttig als ik de gelegenheid krijg te horen hoe iemand zijn bevindingen waren op een bepaald merk of product, maar dat neemt niet weg dat dat op gespannen voet staat met het faciliteren van illegale handel wat gewoon strafbaar is, laat staan het delen van volstrekt irrelevante of zeer subjectieve info wat soms ook gewoon doorslaat. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die elke maand wel weer een paar nieuwe aanbieders krijgt van top spul voor mooie prijs, en ga zo maar door.

Verder zijn er gelukkig een hand vol forumers die bijzonder veel kennis hebben van AAS an sich en dat zeer uitgebreid en goed onderbouwd delen, maar ik zie ook belachelijk veel onzin voorbij komen van anderen, zelfs van mensen die vinden dat ze al heel wat ervaring of kennis in huis hebben. Ik heb er overigens ook helemaal geen moeite mee dat er kritisch (of cynisch/sarcastisch) wordt omgegaan met (nieuwe) forumleden en hun topics welke gewoon nergens over gaan of die over de meest basale onderwerpen gaan waar elk kind van 10 met 5 minuten googlen kennis over kan opdoen.
 
Ik vind die kaarten echt bullshit. Voor het bespreken van een sanctie krijg je trouwens nog een kaart. Belachelijke regel maarja. Ik ga er vanuit dat ik binnen aanzienlijke tijd de laatste kaart pak en een perm ban krijg.. :s
 
Ik vind die kaarten echt bullshit. Voor het bespreken van een sanctie krijg je trouwens nog een kaart. Belachelijke regel maarja. Ik ga er vanuit dat ik binnen aanzienlijke tijd de laatste kaart pak en een perm ban krijg.. :s

Voor het commentaar hebben op forumbeleid ook :o :o just saying
Gedraag je dan eens een keer joh
 
Ik denk dat de regel van een kaart = waarschuwing wel netjes is.
Als je het er niet mee eens bent kan je ook altijd een bericht sturen naar een moderator. Het zijn ook mensen hoor.
Bij het geven van nog een kaart kijken ze eerst naar wat je te melden hebt en hoe je dat meldt. Maar ook hier geldt gewoon regels zijn regels.

Er zijn ook fora waar je er direct afgegooid wordt als het niet in het straatje van een mod past of als er een mod is die je niet zo moet.
De mods hier zijn allemaal correct en integer en regels zijn regels, een kaart is slechts een waarschuwing.
 
Als je jezelf afvraagt wat je hier doet ga dan weg.

Weet ook niet wat de reden is dat ug merken niet meer besproken mogen worden. Het bespreken of gebruiken is niet verboden in Nederland. Maar mogelijk willen ze geen schijn van handel wekken ofzo.

Je kunt ook zelf een forum starten en eigen regels maken.
 
Omdat dan veel mensen een merk gaan promoten en andere merken gaan lopen afkraken puur om hun eigen merk hoger te laten komen
 
Omdat dan veel mensen een merk gaan promoten en andere merken gaan lopen afkraken puur om hun eigen merk hoger te laten komen

Oke ja ook een goede reden want er zitten genoeg mensen die vanalles willen verkopen aan de pm's te zien :roflol:
 
Hah moet niet gekker worden.:eek:

Er is een topic die gaat over echt of nep....:rolleyes:
Dat is allemaal nep. Maar welke is het minst nep mag besproken worden .
Mensen advies geven om veilig te gebruike. Maar kunnen niet aangeven of een source meer risico geeft.

Kansloos dus weer op DBB, i am out... voorlopig.
Snap zoiezo af en toe niet waarom ik hier nog rond hang.
Zal wel aan het weer liggen.;)
Good luck everybody.




Je hebt een overtreding gemaakt in één van je post
Beste danny87,

Je hebt een overtreding begaan op DutchBodybuilding.com forum. Je hebt hier een sanctie (rode kaart) voor gekregen.

Reden: Posten of bespreken van UG labs
-------

-------

Deze overtreding is 1 punt(en) waard. Bij het bereiken van 7 overtredingspunten volgt een automatische en permanente ban.
Ik weet niet waarover het precies gaat maar ipv nadien te klagen had je die tijd kunnen gebruiken om eerst de regels te lezen. UG labs mogen niet openbaar besproken worden en is al lang zo.

Je overtreed met dit topic trouwens weer de regels.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Omdat dan veel mensen een merk gaan promoten en andere merken gaan lopen afkraken puur om hun eigen merk hoger te laten komen
Idd je weet niet wat echt is of gelogen en ooit werden mods zelfs verdacht van partijdigheid. Dus is er besloten om het gewoon niet meer toe te staan, bleek ook de beste keuze achteraf gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Reacties
7
Weergaven
108K
Back
Naar boven