Fitness Seller

rode kop bij inspanning

  • Topic starter Sucre
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 10K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

heb t ook, maar erger me meer aan het overmatig zweten, niet normaal meer.

ik weet niet of je een supp gebruikt waar argenine in zit? daar ga ik nl. de tering van zweten :D
 
miss is dit een te grote bump, maar ik vroeg mij het volgende af:

als ik teringzwaar deadlift, krijg ik ook wel n beetje n rood hoofd, maar als ik behoorlijk doortrek met hardlopen dan word mn hoofd helemaal wit en bleek, nu denk ik wel dat er dan meer bloed naar mn benen gaat, maar vrienden van me hebben dan nog steeds n rood hoofd dus dat vind ik wel raar..iemand die weet wat dit kan zijn?
 
miss is dit een te grote bump, maar ik vroeg mij het volgende af:

als ik teringzwaar deadlift, krijg ik ook wel n beetje n rood hoofd, maar als ik behoorlijk doortrek met hardlopen dan word mn hoofd helemaal wit en bleek, nu denk ik wel dat er dan meer bloed naar mn benen gaat, maar vrienden van me hebben dan nog steeds n rood hoofd dus dat vind ik wel raar..iemand die weet wat dit kan zijn?

Normaal wordt ik ook rood van het lopen.
Hoe voel je je tijdens het hardlopen? Misselijk, flauw, ...? Of is alles normaal?

Maar je zou best eens je verhaal posten op een medisch forum : http://www.dokter.nl/index.php/forum/
Ze kunnen er meer over weten, tenzij er hier op DBB ook een lid zit met een doctoraat maar dan zou het nog moeten lukken dat die persoon dit topic leest.
 
ik voel me als ik redelijk in conditie ben prima onder t lopen, ga op t eind ook nog vaak beestachtig sprinten...dus ik denk ook niet dat het iets slechts is, alleen vond ik het wel opvallend. Het kan zijn dat mn huid-doorbloeding niet goed is in mn gezicht miss? Heb trouwens ook vaak weinig lucht omdat mn neus altijd potdicht zit...
 
Hardlopen doe je doorgaans buiten waar het kouder is? :dunno:
 
kan ook heel veel bloed adertjes in het gezicht zijn, je blijft waarschijnlijk ook nog tot een uur ofzo na de training rood he?
 
Misschien omdat je met hardlopen al die tijd dezelfde spiergroepen aanspreekt en met BB niet. Ook is het zo dat je bij BB meer kracht in een kortere tijd gebruikt en met hardlopen vice versa. Tenzij je de Mount Everest op rent natuurlijk.
 
Heb er zelf ook heel veel last van. nou ja last is een groot woord liever een rode tomaat en wetende dat ik keihard aan het werk ben. I.p.v. een wit radijsje en toch stoer doen.
 
Ik krijg heel snel een rode kop. Plus dat ik altijd rode wangen heb. Ik zit er niet zo mee tbh. :D
 
Ik krijg een rode kop als ik niet goed adem haal.
 
Ik ben sinds ik ben gaan zonnebanken al wat minder rood gaan worden met activiteiten. Misschien helpt dat?
 
zolang het bij een rode kop van de inspanning blijft is het goed. (inspanningsscheten zijn namelijk beschamender :o)


waarom ? is namelijk een goed teken dat je stevig aan het trainen bent en geen half werk levert .
 
Back
Naar boven