Fitness Seller

rode kop bij inspanning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sucre

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
84
Waardering
0
beste mensen,
ik heb gauw als ik me inspan last van een rode kop?
waarschijnlijk bloeddruk denk ik!
kan ik hier iets aan doen want ik vind gauw vervelend

bvd, mike
 
misschien zou je eens kunnen proberen te ademen :D
 
Een rood hoofd betekend meestal dat je lichaam niet voldoende warmte kwijt kan. Kan zijn tekort conditie, maar ook dat iemand niet goed transpireerd. Of te warm gekleed is.
Let op kleding, leer te transpireren, ga naar sauna, daar kun je door voorzichtig steeds langer in de sauna te gaan leren transpireren. Maar sommige mensen , blijven snel een rood hoofd krijgen, is soms ook helemaal niets aan te doen.
Maar mooi rood is niet lelijk.
 
mja het is ook normaal dat je een kleurtje krijgt van het harde trainen hoor..
 
mja het is ook normaal dat je een kleurtje krijgt van het harde trainen hoor..
Nog niet te spreken over het eten, heb de laatste tijd het gevoel of ik groen uitsla. En ja ik heb de houdbaarheidsdatum gecontroleerd.:roflol:
 
Volgens mij heeft de ene daar gewoon meer last van dan de anderen, zelf kleur ik ook redenlijk op bij hard trainen.
 
zolang het bij een rode kop van de inspanning blijft is het goed. (inspanningsscheten zijn namelijk beschamender :o)
 
vroeger kreeg ik snel een rode kop maar dat was gewoon gebrek aan conditie
nu krijg ik het nooit, zelfs geen lichte kleuring bij flinke inspanning :P
 
heb t ook, maar erger me meer aan het overmatig zweten, niet normaal meer.
 
heb t ook, maar erger me meer aan het overmatig zweten, niet normaal meer.

Daar heb ik de laatste tijd ook verschrikkelijk veel last van! hoop dat het door het weer komt..
 
heb 24/7 rode wangen
 
beste mensen,
ik heb gauw als ik me inspan last van een rode kop?
waarschijnlijk bloeddruk denk ik!
kan ik hier iets aan doen want ik vind gauw vervelend

bvd, mike

even voor de goede orde; hebben we het hier over de kop van je penis, zijnde de eikel?

of gaat het om je hoofd?

mijn eikel wordt namelijk ook rood als de bloeddruk in die regio stijgt.
 
even voor de goede orde; hebben we het hier over de kop van je penis, zijnde de eikel?

of gaat het om je hoofd?

mijn eikel wordt namelijk ook rood als de bloeddruk in die regio stijgt.
Een paarze eikel?
 
ik heb ook telkens een roode kop.en een ader op mijn voorhoofd.5 seconden later en het is weg.
 
Vooral bij de deadlift krijg ik bij de zwaarste reps een rood hoofd en een ader op me voorhoofd. Ik vind het wel cool. :cool:

zolang het bij een rode kop van de inspanning blijft is het goed. (inspanningsscheten zijn namelijk beschamender :o)
'
Ook wel eens gehad, was gelukkig bijna niemand. :o
 
Train thuis in me boxer of zwembroek heerlijk dat zweet over je lichaam, en dan daarna lekker afdouchen
 
Back
Naar boven