Fitness Seller

Rode kruisjes inplaats van foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Weet iemand misschien waarom ik soms rode kruisjes in mijn beeld krijg inplaats van foto's?

gr Steve
 
??? niemand
 
Waarschijnlijk is de link waar de foto vandaan wordt gehaald verbroken. De fotos zijn gewoon informatie die ergens vandaan gehaald wordt. Is die lokatie onvindbaar op de een of andere manier is de info en dus de afbeelding die zodoende wordt gevormd dus niet beschikbaar.
 
Kan ook zijn dat de foto is beschermd tegen hot-linking, dan kan je deze enkel bekijken op de oorspronkelijke website.
 
thnx
 
Originally posted by admin
Kan ook zijn dat de foto is beschermd tegen hot-linking, dan kan je deze enkel bekijken op de oorspronkelijke website.

in dat geval verschijnt er meestal een logo van de desbetreffende hosting waar normaal het foto moet zijn.

Je kunt ook proberen : rechterklik - show picture
 
Voorbeeld: Wateengedoe had mijn foto's op haar server staan, die is al weer een tijd stuk en het komt er niet van ze opnieuw te plaatsen ergens anders (want ik wil ook nieuwe foto's laten maken).

Espi
 
Originally posted by capricik


in dat geval verschijnt er meestal een logo van de desbetreffende hosting waar normaal het foto moet zijn.
Enkel als die site daar een speciale logo voor heeft gemaakt.
Deze site heeft die bijv niet en je zal dus altijd het kruisje zien als je vanaf deze site probeert te hotlinken.
 
Originally posted by Esperantisto
Voorbeeld: Wateengedoe had mijn foto's op haar server staan, die is al weer een tijd stuk en het komt er niet van ze opnieuw te plaatsen ergens anders (want ik wil ook nieuwe foto's laten maken).


Ik wil ze best wel hosten met mijn Pentium 166, maar heb je visa?
 
9 van de 10 keer kun je deze alsnog openen, als volgt;

- klik rechter muisknop op t kruisje
- klik op eigenschappen
- klik vervolgens op alles selecteren en dan op kopieren
- ga dan naar de adresbalk en plak de gegevens hier (plakken)
- druk nu op enter, en je bezoekt de site waar de foto's staan
 
Back
Naar boven