Fitness Seller

Rode plek, infectie?

Bezoekers in dit topic

gveen1990

Cool Novice
Lid geworden
30 mei 2013
Berichten
186
Waardering
19
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Dag mensen,

Ik zit in een kuurtje.

Ik ben nu in de 6e week en injecties 1 keer in de week.
Tot nu toe gaat alles lekker veel gain geen bijwerkingen en injecteren gaat/ ging ook prima.

Afgelopen zaterdag ( injectie dag) leek ook alles goed te gaan, maar zondag kwam ineens een rood iritatie plekje. Aanspannen doet pijn kan niet volledig etc. Ik loop als een mongooltje dat is nu (5 dagen later) gelukkig weer beter.

Nu is de rode plek wel gegroeid eerst tot de Grote van een vuist maar nu naar 20cm bij 20 cm.
Mijn been is niet meer zo pijnlijk als het was, kan gewoon weer gym en ik loop al iets minder als een mongool. De bult is niet groter dan normaal en deze wordt ook niet groter alleen de rode warme plek eromheen.


Het was steriel, 2 spuiten, alles volgens het boekje.

Als de rode warme plek morgen nog groter is ga ik denk ik wel langs de dokter maar omdat de pijn minder wordt wacht ik nog even af denk ik.

Wat denken jullie. Ik ben er toch niet helemaal gerust op.

De ene foto is van vandaag de andere met 2 kringen (pen). Van gisteren. 1e ring van eergisteren.
 

Bijlagen

IMG_20171011_210412.jpg IMG_20171011_003627.jpg
Laatst bewerkt:
Oh ja kan het zijn dat ik te ondiep gezet heb of teveel bewogen heb, of geeft dat andere verschijnslen?
 
Laatst bewerkt:
Warm en rood zoals op de foto duidt meestal wel op een infectie. Als het niet beter wordt zou ik zeker even naar de dokter gaan.
 
Lijkt me niet van een bloeduitstorting vanwege een ader raken of van beweging.
Denk eerder aan een onderhuidse infectie, vooral de kenmerken warm en rood. Net wat Punjab zegt, wanneer het niet beter wordt naar de dokter.
 
Denk dat je een ontsteking te pakken hebt. Kan niet anders.

Hoe lopen mongooltjes trouwens?
 
b0oO9_s-200x150.gif
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
haha zoals punjab ongeveer, maar je snapt het idee.

het is gelukkig al minder rood nu, hopenlijk morgen helemaal weg:)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoop het voor je, lijkt me wel degelijk een infectie.
 
ik heb dit zelf ook al 2 keer gehad....lijkt op een soort infectie/reactie van het lichaam op de stof, trekt vanzelf weer weg.


mocht je koorts krijgen dan even huisarts want dan is het mogelijk een ontsteking die niet zomaar weg zou gaan

dus mijn advies wacht het nog even paar dagen af met 2 a 3 x per dag ibuprofen 400mg , bij koorts naar huisarts
 
heb het nog wel eens 3x zo erg gehad in me been, ging vanzelf weg was geen infectie maar als je het niet vertrouwd --> huisarts
 
Is het niet gwn een allergische reactie op de gear die je gebruikt? Rood en warm duid inderdaad op een onsteking vaak maar misschien ergens anders uit voort gekomen?
 
Dit heb ik gehad, iets te lang doorgelopen
 

Bijlagen

been 003.jpg been 003.jpg
Beter ff naar de ha
 
Ontsteking gehad door winstrol
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dat is in ieder geval een flinke ontsteking. Was het toevallig de tweede injectie uit een nieuwe vial? De rand is goed afgetekend wat meestal duidt op een infectie van de huid of een allergische reactie (wat het waarschijnlijk is als het de tweede injectie is uit een nieuwe vial).

Heb je ook koorts? In dat geval z.s.m. naar een huisarts of huisartsenpost.

Edit: zie dat er een dag zat tussen je injectie en de rode huid, dan hoogstwaarschijnlijk geen allergische reactie. Dat gaat véél sneller.
 
ik denk inderdaad dat het toch een infectie was, gelukkig is het nu helemaal weg, afgelopen zaterdag nieuwe injectie gezet (andere been) en nergens last van, mischien toch een bacterie mee gekomen of iets dergelijk.
 
Back
Naar boven