AndroidHealthClinic

rode plek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.315
Waardering
236
Dag mensen,
Ik heb drie dagen terug (woensdag de 23ste) 1 ml sust in mijn linkerbovenbeen gezet. De injectie zelf ging goed maar ik heb er nu meer pijn aan dan normaal. Het is niet echt dik en er zit geen bult op maar er is wel een flinke rode plek te zien op de plaats van injectie. Is dit een ontsteking of trekt het vanzelf weer weg.?
Graag een snelle reactie!
PS alles is volgens het boekje gegaan er is alleen wel iets meer met de naald bewogen tijdens het injecteren dan normaal)
Ik dacht zelf dat de spier en of huid gewoon iets meer geiriterd is dan normaal GRAAG JULLIE MENING.
alvast bedankt

C@rp
 
ik zou sustanon en test niet in benen spuiten, beter in bil doen
groter opp minder pijn

is sust van IP ? heb ik ook gehad helse pijnen rode vlekken meestal pas na 1 week over
 
neej nile sust uit egypte.
Moet wel in het been prikken ander heb ik te weinig rotatie plekken en raken de receptors verzadigd dus moet wat blijven roteren. Het maakt me op zich niet uit ik wilde alleen zeker weten dat het geen ontsteking is ofzo. Als het weer weg trekt na een week vind ik alles best!!

groeten C@rp
 
denk dat het gewoon de BA is wat je nu voelt. is gewoon wat geirriteerd.

Het is niet warm ofzo he? anders kan het namelijk we duiden op een infectie.
Is het alleen rood dan trekt dit gewoon weer weg.
 
je hebt in ieder geval de echte sustanon.
 
Originally posted by karperblues
neej nile sust uit egypte.
Moet wel in het been prikken ander heb ik te weinig rotatie plekken en raken de receptors verzadigd dus moet wat blijven roteren. Het maakt me op zich niet uit ik wilde alleen zeker weten dat het geen ontsteking is ofzo. Als het weer weg trekt na een week vind ik alles best!!

groeten C@rp

FF off topic

Waarom zouden je receptoren 'sneller' verzadigd raken als je alleen in je bil injecteerd?
 
Idd onzin.
 
ja is inderdaad onzin ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het minder goed op genomen word als je steeds op dezelfde plaats injecteerd.
de rode plek is er trouwens nog maar de pijn is een stuk minder (gelukkig)
 
als je elke week gewoon 1 x in je bil zet, de 1e week links de andere rechts.. bijv.. dan neemt het net zo goed op hoor!
 
ja maar niet als je 2x per week zet en de eerste 2 weken 3x per week dan kom je er niet met linker en rechter bil
 
misschien heb je de ampul niet goed gebroken en zit er nu een klein glasscherfje in je bil, die door ook door de naald werd opgezogen.
 
Bij ons op de sportschool traint een man uit Egypte.
Hij zegt dat er veel gerotzooid met steroiden (onzuiver). zeer lucratieve handel aldaar.
Hij gaat 5x per jaar naar Egypte (Cairo).
Ik heb het dus van horen zeggen.......
 
Originally posted by freakyfreek
misschien heb je de ampul niet goed gebroken en zit er nu een klein glasscherfje in je bil, die door ook door de naald werd opgezogen.

Jij maakt het helemaal spannend :p

Denk zoals patrick zegt de BA die wat irritatie veroorzaakt. Zolang je geen bulten of warm kloppende plek krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Zou het wel zo zijn dat als je elke week 1 injectie zet en je pakt altijd je rechterbil dat het dan minder word opgenomen dan dat je afwisseld ?

Jullie mening graag met een onderbouwing als het kan
 
met je receptoren heeft het in ieder geval niets te maken, aangezien deze maar een leven van 48 uur hebben ofzo daarna worden ze vernieuwd. Dus die theorie gaat niet op.

Wat wel zo is is dat als je meer dan 2ml zet, en redelijk snel zet er een soort olie-ophoping ontstaan. zou je dan de week daarna weer daar zetten dan wordt dat alleen maar groter en krijg je schijven/bulten en wordt het niet goed opgenomen.
 
aha.

En als je geen last hebt van bulten en schijven zou het dan wat uitmaken ?
 
nope. alleen zou ik voor de zekerheid gewoon roteren.
 
EN als je iets met prop injecteerd is het niet lekker als je pijn hebt op die plaats en de week erna er weer moet injecteren
 
Back
Naar boven