MuscleMeat

Rode puntjes op biceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Was gisteren aan het trainen en ontdekte ineen allemaal rode puntjes aan de binnenkantvan mijn bicpeps.
Ik heb het aan alletwee de kanten als is het aan de ene kant erger als aan de andere kant.
Lijkt een beetje op bloeduistorting maar dan allemaal puntjes.
trainer op sportschool had het eerst over exceem maar dat is het 100% zeker niet want het jeukt niet en zit aan alletwee de kanten op precies dezelfde plaats en heb ook nog nooit exceem gehad.
Hij dacht dat het huidscheuring was, striae ( zo schrijf je dat toch ) is maar lijkt me ook vaag.
Heb niet het idee dat ik zo snel groei.
Is het striae of zou het iets anders kunnen zijn???
 
Zou beginnende striea kunnen zijn, zo is het bij mij ook op mijn biceps begonnen, maar zijn nu allemaal lange scheuren :( dus zou kijken of wat zinc en vitamine e olie nog helpt?
 
striea : Dus dat zijn die scheurtjes toch...
Ik krijg het nu ook vooral langs me oksel bij me borst, schouder. Neem goed vitaminen en olie, maar het gekke is dat ik het alleen links heb en rechts niets.
 
Originally posted by Elmar
striea : Dus dat zijn die scheurtjes toch...
Ik krijg het nu ook vooral langs me oksel bij me borst, schouder. Neem goed vitaminen en olie, maar het gekke is dat ik het alleen links heb en rechts niets.

1 x is posten is wel genoeg hoor :)
Ik heb het ook links erger als rechts.
Heb het trouwens al vaker gehad en is tot nu toe niet blijvend geweest
Ik pak voor het slapen gaan ZMA daar zit ook zinc in is dat dan zo voldoende zinc??
En smeer me vanaf nu ook maar in met een bodylotion van mijn vriendin met vitamine E etc
Het ziet er trouwens niet echt alsscheuren uit
 
Originally posted by RobbieH


1 x is posten is wel genoeg hoor :)
Ik heb het ook links erger als rechts.
Heb het trouwens al vaker gehad en is tot nu toe niet blijvend geweest
Ik pak voor het slapen gaan ZMA daar zit ook zinc in is dat dan zo voldoende zinc??
En smeer me vanaf nu ook maar in met een bodylotion van mijn vriendin met vitamine E etc
Het ziet er trouwens niet echt alsscheuren uit

JA sorry had ik niet door :)
Maar bij mij ziet het er gewoon uit als soort littekentjes.
Alleen tja waar zit Zink in? wat is ZMA?
en helpt bodylotion dan?
 
Originally posted by Elmar


JA sorry had ik niet door :)
Maar bij mij ziet het er gewoon uit als soort littekentjes.
Alleen tja waar zit Zink in? wat is ZMA?
en helpt bodylotion dan?

Ik heb het al vaker gehad maar is eigenlijk altijd weer weggegaan.
ZMA staat ook in de shop, is Zinc Magnesium en A.... ( vitamine A???) is eigenlijk bedoeld om de test levels te laten stijgen/ aan te vullen.
En is een soort bodycreme/lotion en weet niet ofdat het helpt maar dat merk ik vanzelf wel.
 
Ik kan het altijd proberen ;)
 
als je eenmaal groeistriemen hebt zullen die niet meer verdwijnen, ze zullen alleen van kleur veranderen zodat ze minder zichtbaar worden.

ik probeer het zelf ook tegen te gaan door de huid soepel te houden met Vit E creme, en slik ook zinktabletten.

maar als je nu eenmaal een huid hebt die daar gevoelig voor is, dan valt er weinig aan te doen. tenzij je zorgt dat je minder hard groeit ;)
 
Originally posted by zoutzak
als je eenmaal groeistriemen hebt zullen die niet meer verdwijnen, ze zullen alleen van kleur veranderen zodat ze minder zichtbaar worden.

ik probeer het zelf ook tegen te gaan door de huid soepel te houden met Vit E creme, en slik ook zinktabletten.

maar als je nu eenmaal een huid hebt die daar gevoelig voor is, dan valt er weinig aan te doen. tenzij je zorgt dat je minder hard groeit ;)

Ik heb denk ik niet echt een huis die gevoelig is voor groeistriemen
Heb dus wel al vaker die puntjes gehad maar is altijd vrij snel weggegaan.
Heb ook echt ZELDEN blauwe plekken en zo gehad, zijn op een hand te tellen en ben toch echt REGELMATIG hard gepleurd met bijvoorbeeld de brommer dat ik bijan niet meer kon lopen maar dat er niets re zien was.
 
Zo te horen denk ik eerder aan irritatie plekken door zweten en schuren
 
Ja dat heb ik ook. Het irriteerd niet maar vind het nou niet echt een lekker gezicht.
 
jah zijn groeistriemen en ik heb t ook tjah what can you do about it
 
Weinig, je kan het volgens mij onderhouden, maar niet weghalen.
 
Back
Naar boven