MuscleMeat

RODE UITSLAG van pre workout creatine of NO2 extreme (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

floris1123

Cool Novice
Lid geworden
9 okt 2013
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
hallo,

ik ben sinds maandag bezig met een pre workout supplementatie van creatine pre workout 1 more rep en NO2 extreme ( een nitraat booster voor betere pomp, beter zichtbare aders etc.)

maandag dinsdag en woensdag heb ik telkens hetzelfde gebruikt namelijk:
1,5 tot 2 scheppen pre workout
5 gr creatine
3 tabletten NO2

maandag en woensdag kreeg ik net voordat ik ging trainen een rode uitslag op mijn armen en gezicht, een warm branderig gevoel alsof ik verbrand was. raar genoeg was dit niet op mijn wangen maar veel rond mijn mond neus voorhoofd en ogen. dinsdag had ik er geen last van.

ben ik allergies, overdoseer ik op de pre workout oid?
heeft iemand hier ervaring mee of miss een beredenering van hoe dit kan?

gr
 
Er zit waarschijnlijk beta alanine in de pwo, dat laat je jeuken. Als je dit hoog doseert is het echt heel kut. alsof je lichaam in de fik staat
 
Dat heet Niacine flush, dacht ik.
 
er zit geen beta alanine in maar wel niacine, dat zal em dan wss zijn
 
Heb ook gehad wel eens, niks ergs.
Als poeder niet goed gemengd is en je krijgt some per scoop wat meer Niacin, rode uitslag.
Kreeg het toen op mijn gezicht, werd warm ook, na half uurtje was weer weg.
 
opzich is t niet erg en geeft het je wel een krachtig gevoel maar met een hoofd vol met gloeiend rode vlekken de sportschool inlopen is nou ook niet bepaald fijn
 
ik denk dat het schurft is
 
Ik krijg wel eens jeuk of nouja eerder tintelingen aan me face van sommigd PWO maar maak ook altijd pre workout cocktails
 
Dat komt door beta alanine.
 
Zo dit is even een flinke up voor dit topic. Was even laks dus via google gekeken en kom ik weer hier uit :p . Vroeger idd ook wel eens een gloeiend gevoel gehad van crea maar geen brandend gevoel met vlekken aan gezicht en handen.. na jaren weer aan trainen en begonnen met 10 mg crea dacht even potverrrr toch geen crea allergie🤔 no worrie's dus.👍😀
 
Zo dit is even een flinke up voor dit topic. Was even laks dus via google gekeken en kom ik weer hier uit :p . Vroeger idd ook wel eens een gloeiend gevoel gehad van crea maar geen brandend gevoel met vlekken aan gezicht en handen.. na jaren weer aan trainen en begonnen met 10 mg crea dacht even potverrrr toch geen crea allergie🤔 no worrie's dus.👍😀
Gloeiend gevoel van creatine? Lijkt me vreemd..
 
Gloeiend gevoel van creatine? Lijkt me vreemd..
Ben er 8 jaar uit geweest met kracht training maar ik kan mij herrinneren dat crea toen ook dat effect had..niet met vlekken en jeuk zoals nu een beetje zoals de topic starter ervaart..kan wel een verklaring vinden in het feit dat de bloedvaten wat verruimt worden?
 
Ben er 8 jaar uit geweest met kracht training maar ik kan mij herrinneren dat crea toen ook dat effect had..niet met vlekken en jeuk zoals nu een beetje zoals de topic starter ervaart..kan wel een verklaring vinden in het feit dat de bloedvaten wat verruimt worden?
Geen idee, heb er iig nog nooit van gehoord.
 
Excuus, ging iets
Daar ga je sowieso niets van merken
In 100 gr kip zit al 340 mg....
Excuus ging iets noet goed met die post..anyweetjes, ik bedoelde 10 gram natuurlijk😂
 
Excuus, ging iets

Excuus ging iets noet goed met die post..anyweetjes, ik bedoelde 10 gram natuurlijk😂
Waarom op 10 gram beginnen als 5 gr per dag zat is?
 
Waarom op 10 gram beginnen als 5 gr per dag zat is?
Geen absolute verklaring voor, het werkte redelijk goed bij mij en naar mijn ervaring ook voor de nieuwe jongens die aan crea wilden beginnen. s'morgens 5 en
een uurtje s'avonds voor het trainen weer 5 voor een weekje, dan naar 5 per dag..naar mijn weten neem je het dan ook redelijk goed op..die 10 niet in eens bedoel ik dan idd..
 
En meisjes uiteraard foei @ mijzelf😂
 
Back
Naar boven