AndroidHealthClinic

rode wijn

Bezoekers in dit topic

flevox

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2003
Berichten
9
Waardering
0
Wat is de invloed van het drinken van rode wijn.sávonds drie glazen? Dit naast voedingssupplementen voeding, voedingspatronen die de meeste van jullie ook gebruiken.


Flevox
 
vochtverlies door de alcohol
verder heeft rode wijn ook wel positieve effecten, hoewel dat vochtverlies ook een positief effect is.

Nadeel is echter dat de alcohol je testos verlaagT. Als je iedere dag 3 glazen wijn drinkt dan ben je die testos dus constant aan het onderdrukken naar mijn mening.
 
Originally posted by Ilya
Als je iedere dag 3 glazen wijn drinkt dan ben je die testos dus constant aan het onderdrukken naar mijn mening.

Idd... En alles leuk en aardig, maar iemand die drink, en vervolgens aanvoerd dat het gezond is houd zichzelf voor de gek. zan gewoon dat het lekker is ofzo...
 
Originally posted by Robin


Idd... En alles leuk en aardig, maar iemand die drink, en vervolgens aanvoerd dat het gezond is houd zichzelf voor de gek. zan gewoon dat het lekker is ofzo...

Ik heb het niet over gezond. Een ander rookt naast zijn training. Ik wil weten wat het effect van een paar glazen wijn is op mijn spiermassa, breekt het spieren af of heeft dat er niets mee te maken?

flevo
 
1 glas per dag, effect nihiel. 2-3 glazen/dag nadelig voor je spiermassa.
Alcohol werkt op verscheidene punten catabool.
 
Als alcohol goed voor je was, zouden we zeker elke dag in die kroeg zitten! :D flink te bieren!! :beerbang:
 
Back
Naar boven