MuscleMeat

Roef Ragas ,Rinus de Gier(42) overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

porterhouse

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
17.315
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Acteur Roef Ragas is onverwachts overleden. Hij stierf aan een hartaanval.

Roef Ragas, de oudere broer van musicalster Bastiaan, speelde in tal van theaterproducties, speelfilms en televisiseries, zoals All Stars, Baantjer, Trauma 24/7 en Spangen.

Tussen 2004 en 2006 was hij elke vrijdagavond te zien in de RTL-politieserie Grijpstra & De Gier, waarin hij de rol van rechercheur Rinus de Gier vertolkte.

Hij speelde ook in een aantal buitenlandse films, waaronder Breaking the Waves (1996) van de Deense regisseur Lars von Trier.

Toneelschool
Ragas studeerde van 1984 tot 1990 Nederlands aan de Universiteit van Amsterdam. In dezelfde stad ging hij daarna naar de Toneelschool, die hij in 1994 succesvol afrondde.

Hij was getrouwd met actrice Susan Visser, met wie hij twee kinderen had.

Rudolph Henricus Cornelis Ragas is 42 jaar oud geworden.

Bron: NOS Journaal

Roef Ragas


R.I.P de Gier
 
kende em niet...
R.I.P.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rip
 
ken hem ook niet.
 
Ik wel, maar het valt me op dat er veel mensen met bosjes vallen aan het hartstilstand. Ditmaal was het geen topsporter, maar gewoon iemand die aan het eten was.
 
Zo dan...

RIP

Je zou eerder verwachten dat Grijpstra het zou zijn..
 
Pfffff. R.I.P.
 
Ja ik zie het ook net op nu.nl. Lullig, ik kende 'm ook niet heel goed maar wel van gezicht van tv, en geeft toch altijd een beetje een schrikreactie als een (semi-)BN'er overlijdt.
 
Vanwaar de schrikreactie ? bedoel hij merkt er niks meer van.. cru maar helaas.

Vind het erg voor de nabestaande, bedoel 42 jaar, je laat nogal wat mensen achter die graag veel meer tijd met je zouden willen doorbrengen.


Yzord : pro's, voetgangers, invalide, jonge mensen, komt tijd komt de man je halen :( Kunnen dus maar net zo goed flink trainen lijkt het ;)
 
Vanwaar de schrikreactie ? bedoel hij merkt er niks meer van.. cru maar helaas.

Vind het erg voor de nabestaande, bedoel 42 jaar, je laat nogal wat mensen achter die graag veel meer tijd met je zouden willen doorbrengen.


Yzord : pro's, voetgangers, invalide, jonge mensen, komt tijd komt de man je halen :( Kunnen dus maar net zo goed flink trainen lijkt het ;)

'Schrikreactie' moet je niet te letterlijk nemen, wist niet hoe ik het anders moest zeggen. Ik bedoel gewoon dat bekende mensen meer in de spotlights staan (duh :rolleyes:), ze hebben een bekend hoofd dus als zo iemand dan overlijdt valt dat meer op en maakt dat toch indruk ofzo...

Begrijp je? (Ik kom echt weer zó goed uit m'n woorden.)
 
tja that's life waarschijnlijk was ze tijd hier op aarde op ;)

maar wel vaag, je zou eerder verwachte dat die dikzak van een jack wouters dood neervalt ???
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat moet ook moordend voor je hart zijn. :D
 
Back
Naar boven