AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar erkent dopinggebruik nieuwsbericht

Bezoekers in dit topic

HAHAHA LOL..
en daar komt ie nu pas zelf achter :roflol::roflol:
 
wat een apekool
 
nee parabool
 
Is het niet algemeen bekend dat Mr. Olympia atleten allemaal aan de juice zitten? Heb het meerdere keren gehoord en gelezen van (ex) deelnemers.
 
Schijnt dat phil heath wel echt natty is hoor, ze gebruiken echt niet allemaal
 
Is het niet algemeen bekend dat Mr. Olympia atleten allemaal aan de juice zitten? Heb het meerdere keren gehoord en gelezen van (ex) deelnemers.

nou ik weet niet hoor maar veel zegge het ook omda ze het zelluf niet kunnen bereiken :S
 
Schijnt dat phil heath wel echt natty is hoor, ze gebruiken echt niet allemaal

klopt daarom noemen ze hem ook 'the gift'

maar er zijn ook vieze valsspelers bij inderdaad die wel dopings en anale androbole steroidens gebruiken
 
klopt daarom noemen ze hem ook 'the gift'

maar er zijn ook vieze valsspelers bij inderdaad die wel dopings en anale androbole steroidens gebruiken

kut juicers ook altijd, snap zoiezo niet dat ze daar niet getest worden. de natty's moeten ook nog eens veel harder trainen
 
kut juicers ook altijd, snap zoiezo niet dat ze daar niet getest worden. de natty's moeten ook nog eens veel harder trainen
juist niet anabolen is maar 10% je moet nog veel harder trainen als je kuurt dan als je natty bent!!!!!
 
Moet zgn satire zijn. Tenenkrommend slecht.
 
juist niet anabolen is maar 10% je moet nog veel harder trainen als je kuurt dan als je natty bent!!!!!

blijf jij dat soort onzin maar tegen jezelf zeggen terwijl je hele dag mcflurrys en big macs eet omdat je al je proteines al uit je injecties haalt :$
 
Mad gains, all natty

:D
 
juist niet anabolen is maar 10% je moet nog veel harder trainen als je kuurt dan als je natty bent!!!!!

geen wonder dat ik niet gain ik dacht altijd dat als je kuurt je niet hard hoefde te traine :o
 
blijf jij dat soort onzin maar tegen jezelf zeggen terwijl je hele dag mcflurrys en big macs eet omdat je al je proteines al uit je injecties haalt :$

Nog iemand die zijn eiwitten doet injecteren! Snap ook nooit dat gedoe over smaken van whey. Proef daar niks van als ik het heb geïnjecteerd.
 
Jullie vergeten dat in plofkip ook allemaal steroiden worden gepompt dus iedereen gebruikt hier omg.

Ohja en kai greene is natty want hij zegt phil is maybe gifted but hard work beats talent en als je anaboluh gebruikt kan je niet zon lange ponytail hebben fucking noobies omg dit forum beter dutchfitness.
 
Back
Naar boven