MuscleMeat

Roelly Winklaar @ the O topic,

Bezoekers in dit topic

Serge Nubret ligt al meer dan een jaar in het ziekenhuis als een halve plant.
Tot voor die tijd bleef het inderdaad een beest.

Arme Nubret.

Arme Nubret, wist ik niet.
Wel een echte held.
Weet je waarom hij in het ziekenhuis ligt?
 
:cool:

nub34.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een shape!
 
zo laag,mij dunk dat ik hem nog hoog gezet had,ik zeg ook niet dat hij zo slecht is maar wel slechter dan die bepaalde andere personen.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

hij heeft zeker sterke punten, maar niet genoeg om een mr.O te worden.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

de AC had hij trouwens ook onterecht mogen winnen ,ten koste van Phil die er stukken beter bij stondt.

Wacht even, ben ik de enigste die die zin niet snapt?

Hij mag hem terecht winnen maar ook onterecht ofzo?
Hij mag iets onterecht winnen ten koste van Phil... Okee... Hij mag iets onterecht winnen, of hij HEEFT iets onterecht gewonnen?
 
Geen top 10 voor Roelly. Jammer maar ik weet zeker dat hij volgend jaar beter terug komt.
 
Olympia kan nooit 100% eerlijk verlopen. Niemand kan in zijn 1ste olympia 1ste worden of de top 3. Hoe goed zijn shape ook is, Zelfs als het beter als andere zou zijn.
 
Olympia kan nooit 100% eerlijk verlopen. Niemand kan in zijn 1ste olympia 1ste worden of de top 3. Hoe goed zijn shape ook is, Zelfs als het beter als andere zou zijn.

Volgens mij is dit wel erg kort door de bocht. Nieuwelingen hebben de top 3 in hun 1ste mister O nog nooit gehaald omdat je als beginner simpelweg niet lang genoeg getraind kan hebben om dat niveau te berijken. ALS een beginner verreweg het beste fysiek zou hebben zou hij gewoon winnen.
 
Volgens mij is dit wel erg kort door de bocht. Nieuwelingen hebben de top 3 in hun 1ste mister O nog nooit gehaald omdat je als beginner simpelweg niet lang genoeg getraind kan hebben om dat niveau te berijken. ALS een beginner verreweg het beste fysiek zou hebben zou hij gewoon winnen.


toch wel.. paar meteen in de top 3..
stond in FLEX van september..
 
Op welke plek is Roelly geland?
 
Wat zou er mis zijn gegaan, dit had ik echt niet verwacht.

1. Jay Cutler
2. Phil Heath
3. Branch Warren
4. Dexter Jackson
5. Dennis Wolf
6. Ronny Rockel
7. Kai Greene
8. Victor Martinez
9. Toney Freeman
10. Hidetada Yamagishi
Erik Fankhouser
Johnnie Jackson
Paco Bautista
Dennis James
Edward Nunn
Evgeny Mishin
Robert Piotrkowicz
Craig Richardson
Bill Wilmore
Roelly Winklaar
Troy Alves
Marcus Haley

BW hoort niet in top5, zijn totale fysiek ziet er gewoon niet uit. Wolf en Rockel hebben wel een verdiende plek.
 
Laatst bewerkt:
damn.. had toch iets heel anders voorspelt :(
 
er staat Not Placed... er staat niet dat die 21-ste is geworden hoor.
 
Back
Naar boven