MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon ziek. Het jammere is dat hij altijd pre-contest een zieke look heeft, maar eenmaal onstage schiet hij net te kort.

Toch, ik doe het 'm niet na :roflol:
 
schiet te kort.... is 3e op de Olympia geworden.
 
schiet te kort.... is 3e op de Olympia geworden.

Hij is één van de beste op de wereld maar op Instagram zie hij er beter uit dan on stage.
 
Hij kan nog zo groot zijn en met 200kg on stage komen maar ik zie hem niet Curry verslaan met de sicke lines en overall prachtfysiek dat die kerel heeft. Bovendien komt Roelly altijd waterig en nooit kurkdroog. Maar top 5 zal wel zeker.
 
@ Spambod eens. Al vond ik Roelly vorig jaar met Olympia wel echt vet met zijn (soort van) vacuüm. Curry is dit jaar next level en z'n benen zijn ook wel beter dan eerst.

1. Curry
2. Roelly
3. Bonac (al vind ik zijn fysiek niks)

Edit: Doet luke sando eigenlijk mee? Vind hem ook wel vet als hij zo door blijft gaan
 
Ben benieuwd wat Michael Lockett dit jaar doet. Qua shape, symmetrie en aesthetics staat hij meerdere levels boven Roelly.

Vind ik!
 
Waar is RFFNCK eigenlijk gebleven? Die zou normaliter toch wel een OLY2019 topic hebben gemaakt? #dtv
 
@ Spambod eens. Al vond ik Roelly vorig jaar met Olympia wel echt vet met zijn (soort van) vacuüm. Curry is dit jaar next level en z'n benen zijn ook wel beter dan eerst.

1. Curry
2. Roelly
3. Bonac (al vind ik zijn fysiek niks)

Edit: Doet luke sando eigenlijk mee? Vind hem ook wel vet als hij zo door blijft gaan

Ja denk het wel toch? Hij is 2de geworden bij tampa

Zou het wel vet vinden als roelly wint
 
Als met de winst van Shawn Rhoden een nieuwe norm is gezet voor wat betreft ''aesthetics'' dan is Roelly niet echt een kanshebber voor de titel.
 
Als met de winst van Shawn Rhoden een nieuwe norm is gezet voor wat betreft ''aesthetics'' dan is Roelly niet echt een kanshebber voor de titel.
Ik vind legit dat die wel werk van z'n gut heeft gemaakt. Niet dat het weg is maar wel minder duidelijk imo.

Maar esthetisch kan je hem idd niet noemen.
 
Luke Sandoe is in mijn ogen een potentiële Mister Olympia. Misschien nog niet nu maar over een paar jaar zeker.
 
Luke Sandoe is in mijn ogen een potentiële Mister Olympia. Misschien nog niet nu maar over een paar jaar zeker.

Eens, geweldig fysiek die man. Aardige vent ook, iig via mail. Roelly blijft wat mij betreft gewoon een oerlelijk fysiek hebben. Al gaat ie met 200 kg en 2 % bf on stage zou ik 'm nog geen 1e plek geven.
 
Oerlelijk vind ik echt zwaar overdreven. Olympia heef t een lange lijn van massa builders als winnaar: Arnold, Dorian, Coleman en Cutler. Als Roelly iets scherper komt is het een terechte winnaar imo.
 
Roelly, Bonac, en Rami zijn exact wat jarenlang de trend was voor Olympia.
Als het nu echt meet richting meer “aesthetics” gaat zou ik dat zeker als een verbetering zien.

Roelly heeft wel echt een freak factor. Als het echt tussen de massa monsters gaat dan is hij voor mij toch echt wel nr1 (als zijn conditioning goed is).
 
Oerlelijk vind ik echt zwaar overdreven. Olympia heef t een lange lijn van massa builders als winnaar: Arnold, Dorian, Coleman en Cutler. Als Roelly iets scherper komt is het een terechte winnaar imo.

't Gaat me ook niet om de massa. Ik vond Dorian bijv een prachtig fysiek hebben. Iets aan Roelly staat me gewoon zwaar tegen in z'n fysiek, hoe groot of ie ook mag worden. Heb ik met Ramy bijv niet.
 
Back
Naar boven