MuscleMeat

Roemer wil zelf regeerakkoord schrijven

Bezoekers in dit topic

**** Henk en **** Ingrik. Ik wil gewoon die kop zien van die hele zooi beftekkers op ned3 als die blonde pannekoek de macht grijpt. Echt, het is me alle slechte gevolgen waard...

/schuimbekmodus

Maar wie maakte die vergelijking met apen dan of was dat zo'n Joeptekening? Die neemt toch iedereen op de hak, dat hoort er bij.

Die blonde pannekoek gaat er inderdaad een feestje van maken, alleen jammer dat het geen tijd voor feesten is. Maar ach dan werken we toch gewoon tot ons 70ste door, de PVV gaat daar vast wel mee akkoord als ze weer eens gedoogsteun moeten geven. Maar eerst natuurlijk roepen dat AOW op 67 een breekpunt is en dan 1 dag na de verkiezingen van 2023 als een blad aan een boom draaien.

In 2035 is de AOW op 77 vastgesteld en heeft de bastaardzoon van Wilders alleenheerschappij in het eerste Zionistische rijk van de Joods-Christelijke republiek der Limburgers.
 
Het is eigenlijk wel een beetje jammer dat de PVV geen ministers gaat afleveren. Tegelijkertijd een rare situatie dat een gehalveerde CDA een aanzienlijk deel van de ministerposten gaat krijgen. Gaat het landsbestuur weer voor een groot deel in handen komen van een CDA dat met de laatste verkiezingen een brevet van wantrouwen en onvermogen opgespeld heeft gekregen.
 
Hoe ik het zie: CDA werd door de kiezer gestraft vanwege hun lakse houding tegenover rechtse thema's. Nu ze in een rechtse regering gaan zitten is de kans groot dat ze gaan opschuiven naar rechts. De wil van de kiezer wordt nu dus gerespecteerd en het is best mogelijk dat CDA er beter van wordt als het een stabiele regering blijkt te worden.
 
Maar wie maakte die vergelijking met apen dan of was dat zo'n Joeptekening? Die neemt toch iedereen op de hak, dat hoort er bij.

Die blonde pannekoek gaat er inderdaad een feestje van maken, alleen jammer dat het geen tijd voor feesten is. Maar ach dan werken we toch gewoon tot ons 70ste door, de PVV gaat daar vast wel mee akkoord als ze weer eens gedoogsteun moeten geven. Maar eerst natuurlijk roepen dat AOW op 67 een breekpunt is en dan 1 dag na de verkiezingen van 2023 als een blad aan een boom draaien.

In 2035 is de AOW op 77 vastgesteld en heeft de bastaardzoon van Wilders alleenheerschappij in het eerste Zionistische rijk van de Joods-Christelijke republiek der Limburgers.

Ja was bij dat programma On Air. Het was weer belachelijk. Maar ik moet dan eerlijk toegeven dat ik gisteravond 1Vandaag zag van de Tros en dat was ook wel erg gekleurd zeg. Over het dragen van Burka's en homo haat onder allochtonen jongeren.
 
gewoon een hele goede gast die roemer!!!!!
 
Back
Naar boven