AndroidHealthClinic

Roerei zonder eigeel

Bezoekers in dit topic

sytrusze

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2013
Berichten
70
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
23%
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wat 1 ei (roerei) zonder/met eigeel voor voedingswaarden heeft, iemand die dat weet? Ik las namelijk dat door het kloppen er calorieen bijkomen, of dit waar is weet ik niet..

Dankjewel alvast.
 
Dan hebben die mensen die zeggen aan te komen van lucht dus toch gelijk! :roflol:
 
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wat 1 ei (roerei) zonder/met eigeel voor voedingswaarden heeft, iemand die dat weet? Ik las namelijk dat door het kloppen er calorieen bijkomen, of dit waar is weet ik niet..

Dankjewel alvast.
Een roerei heeft de zelfde voedingswaarden als een ei + de voedingswaarde van de boter/olie/pam spray waar je in bakt.

Kloppen voegt alleen calorieën toe, als je er iets doorheen klopt. (Ik ben trouwens wel erg benieuwd waar je dat gelezen hebt)
 
En wie zegt er dat? Bevatten gepureerde aardappelen dan ook ineens meer kcals :)
 
wel als je het met een rijsttafel klopt ja
 
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wat 1 ei (roerei) zonder/met eigeel voor voedingswaarden heeft, iemand die dat weet? Ik las namelijk dat door het kloppen er calorieen bijkomen, of dit waar is weet ik niet..

Dankjewel alvast.
Verwaarloosbaar, kan je beter ijsblokjes eten.
 
Ook als je ze zelf pureerd met een mixer? Heb het niet over puree uit pakjes.
Ja dan juist, zetmeel zoals aardappelen moet je niet met een garde gaan bewerken. Maakt de zetmelen kapot waardoor het lijmerig wordt, behanglijm wordt er ook van gemaakt, dat terzijde. De gi verhoog je daardoor, patat ook.
 
Ja dan juist, zetmeel zoals aardappelen moet je niet met een garde gaan bewerken. Maakt de zetmelen kapot waardoor het lijmerig wordt, behanglijm wordt er ook van gemaakt, dat terzijde. De gi verhoog je daardoor, patat ook.

Goed om te weten.

Ik gebruik normaal wel zo een manuele stamper. Niet echt pureren dus maar eerder pletten :)
 
Hahaha duidelijke taal mensen, dank voor jullie reacties :D
 
Back
Naar boven