Fitness Seller

Roeren gaat altijd rechtsom: beter bakken, smakelijker smakken en minder crisis creperen met @Apfelstrudel

  • Topic starter Mentat
  • Startdatum
  • Reacties 72
  • Weergaven 9K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Die had ik ook gezien, maar die maispap is eigenlijk 80 procent boter met kaas en wat maïsmeel.

Dat stoofpotje lijkt mij wel erg lekker. En dan met gewone gekookte piepers er bij.
Je kan polenta ook meer basic, zonder alle kaas en boter, maken, polenta is lekker en leuk voor de afwisseling.

Aardappelpuree werkt ook goed, gekookte aardappelen, aardappelpartjes uit de oven, friet idem.
 
Nog een held om inspiratie bij op te doen, in de 80, beetje koken, beetje tuinieren en wereldberoemd op het internet.

Deze man is een levende Blue Zone!
 
Triouwens, zoiets bedoel je?

Ik heb van die serie een uitbeenmes, ik denk dat je voor dat geld geen beter mes kunt vinden.
Nog andere mensen een mening over dit mes?

Het is voornamelijk bedoelt als "oefenmes", zowel het snijden als ook het slijpen zelf eens proberen.

Tips over de 25 vs de 20cm uitvoering worden ook gewaardeerd.
 

En ananas erop krijgt hij zijn strot niet uit!
 
Nog andere mensen een mening over dit mes?

Het is voornamelijk bedoelt als "oefenmes", zowel het snijden als ook het slijpen zelf eens proberen.

Tips over de 25 vs de 20cm uitvoering worden ook gewaardeerd.
20cm
 
Tipje van Josh, de achterneef van Apfel:
 
Hebben jullie ideeën om een picanha te bereiden?
Oven en pannen zijn beschikbaar
 
Hebben jullie ideeën om een picanha te bereiden?
Oven en pannen zijn beschikbaar
Ik snijd er steaks van en dan gewoon op de draad ipv met de draad mee zoals velen aanbevelen.

Sousvide vind ik ze geweldig, heb je dat niet dan gewoon als een goede entrecote bereiden. De vetrand kan wat krimpen waardoor het vlees opbolt in de pan dus je doet er goed aan dat wat in te kepen.
Ruim van te voren flink zouten en na bereiden wat verse peper is voldoende.
 
Back
Naar boven