Fitness Seller

Roggebrood in de ochtend (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Darthness

Novice
Lid geworden
19 jun 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
Hey allen,

Ik ben sinds een week begonnen met het vervangen van (volkoren)brood in de ochtend met (fries)roggebrood binnen mijn dieet. Tot nu toe zijn de resultaten positief aangezien ik ons-om-ons minder roggebrood nodig heb om vol te raken dan (volkoren) brood en ik zit heerlijk in me vel. Heeft iemand anders hier nog ervaringen mee?

Tevens eet ik nu mijn roggebrood met katenspek, kaas of ham (ik weet niet of dat uit maakt?)
 
Let je wel op de calorietjes ? Roggebrood is nogal wat zwaarder dan gewoon brood en bevat ook meer calorieën dan een snee gewoon brood.. .dus niet 1-om-1 omruilen.
 
Let je wel op de calorietjes ? Roggebrood is nogal wat zwaarder dan gewoon brood en bevat ook meer calorieën dan een snee gewoon brood.. .dus niet 1-om-1 omruilen.

Ja :) Ik nam 2 sneetjes brood, nu 1 plak roggebrood, nettogewicht is lager, maar het bevat meer voedingsvezels.
 
Als ik roggebrood eet, eet ik minder sneetjes, als dat normaal bij een maaltijd bijv. 6 is dan is dat met roggebrood 4 ofso. En ben er ook veel langer mee bezig, is ook wel fijn vind ik, dat supermarktbrood is in twee happen weg
 
Ik eet mijn lunch altijd met roggebroodjes. Lekker pindakaas en rosbief erop.

Per plakje van 50 gram zo'n 100 kcals dus inderdaad niet 1 op 1 omruilen.
 
er zit ook nogal verschil in roggebrood, sommige soorten bevatten belachelijk veel suiker
 
als ik roggebrood eet val ik altijd super makkelijk af...
Vind t namelijk zo vies, dat ik na 1 hap al genoeg heb :D
 
MMmm roggebrood met pindakaas maakt je snel vol dus wel handig in de cut maar of het lekker is...
 
MMmm roggebrood met pindakaas maakt je snel vol dus wel handig in de cut maar of het lekker is...

Kan het je zelfs aanraden, erg lekker maar vult als de neten. Veel zul je dus niet nodig hebben om vol te zitten.
 
Gezond en spotgoedkoop :D €0,35 per 500g
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of om mee te nemen (Lidl: €0,89 per 400g)
328718941c7bb9b2d0d23_.jpg
 
Back
Naar boven