AndroidHealthClinic

Rogue Europe eindelijk online!

Bezoekers in dit topic

voor front squats slaat nergens op, daar is knurl eerder hinderlijk voor
 
voor front squats slaat nergens op, daar is knurl eerder hinderlijk voor

Je krijgt er wel een goeie laag eelt van op je adamsappel.
 
Ik twijfel nog tussen een barbell van hier of een barbell van Strenghtshop.de, wie neemt de twijfel weg ?
Tussen welke bar van op strengthshop.de twijfel je?
Ik heb hetzelfde probleem, en dan ook nog eens met de bumpers.

Ik heb strengthshop.de ondertussen een week geleden eens gemaild met een vraag en nog steeds geen antwoord. Bij Rogue krijg je soms de dag zelf nog een antwoord. Alleen voor die service zou ik al bij rogue bestellen.
 
Tussen welke bar van op strengthshop.de twijfel je?
Ik heb hetzelfde probleem, en dan ook nog eens met de bumpers.

Ik heb strengthshop.de ondertussen een week geleden eens gemaild met een vraag en nog steeds geen antwoord. Bij Rogue krijg je soms de dag zelf nog een antwoord. Alleen voor die service zou ik al bij rogue bestellen.

Ik heb vandaag nog gemaild met strengthshop.de steeds binnen 30 min antwoord.
 
Ik heb vandaag nog gemaild met strengthshop.de steeds binnen 30 min antwoord.
Raar.
Heb je gemaild naar een adres of via de site? Zal het nog eens proberen, misschien is er iets mis gegaan.:)
 
Raar.
Heb je gemaild naar een adres of via de site? Zal het nog eens proberen, misschien is er iets mis gegaan.:)

gewoon de info @ strenghtshop.de
 
Net nog eens een mail gestuurd, een klein kwartiertje later antwoord!
Was blijkbaar iets misgelopen, maar zo laat op de avond antwoorden ze ook nog snel blijkbaar. Service bij strengthshop lijkt voorlopig dus ook nog goed.
 
De site is nog niet helemaal up to date? Bv belts ontbreken bij de belts categorie.
 
Ik zou ook graag samenleggen met mensen uit Limburg (B+NL), Oost-Antwerpen, Regio Eindhoven, Vlaams-Brabant om transport kosten te sparen.

Heb een oogje op de Rogue Power Bar. (niet dringend)
 
Kan iemand mij vertellen wat de lengte van de sleeves is op de Rogue Bar? Kan het zo gauw nergens vinden.

Dus hoeveel ruimte er is om gewichten op te laden.

Dit omdat ik waarschijnlijk bumper plates ga halen en die nogal breed kunnen zijn
 
Is dat niet bij alle halters hetzelfde? +/- 37.5 cm
 
Met crossfit bumpers past er hooguit 220 op
 
PM iemand die er één heeft of die het wil meten. Ik weet zo willem9 en Tank93. Maar ik denk dat er wel meer hier zijn met zo'n barbell.
 
Aangezien m'n rolmeter er toch zo goed als naast ligt:D 41,5cm
 
Thanks man!

150kg bumpers die ik krijg (strengthshop) neemt 33,6cm in per kant, past er dus incl sluiting net op :). Heb ik voorlopig nog wel ff genoeg aan.
 
Back
Naar boven