XXL Nutrition

Roid Rage - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? In een tijd waarin pre-workouts nagenoeg identiek zijn qua samenstelling en effect, beukt Roid Rage ze allemaal opzij met een compleet nieuwe formule. Dit is zonder twijfel de meest krachtige pre-workout van dit moment. Pas nadat je Roid Rage hebt gebruikt voel je welke verpletterende energie, kracht, pomp en motivatie je al die jaren hebt gemist!

    Voordelen Roid Rage

    Geeft een enorme energie over langere tijd
    Ultramoderne pre-workout formule – je voelt dat het anders is
    Keiharde pomp – tot 61% meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
    Voel je onverslaanbaar
    Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
    Alle vermoeidheid glijdt van je af
    Enorme toename motivatie
    Geen nare crash achteraf
    Doet zijn naam eer aan!
    Efedra vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Eerste keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te doen voor een pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 7 gram (1 scoop) 30min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zijn bekend: gratis verzending, sample, levering binnen 24u, kortingsysteem,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker, zie uitleg hieronder:

Mijn review:

Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.

Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.

Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training

Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.

Daarnaast onderdrukt Roid Rage ook de honger. Normaal heb ik na mijn training meteen honger maar dit keer niet. Was ideaal aangezien ik in de cut zit. Dit zal waarschijnlijk door de caff komen.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?

Het product is hier te verkrijgen:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/roid-rage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

roid_rage_site_product_page_banner.jpg
 
er zit helemaal geen DMBA in hoe kom je daar dan bij? grappig hoe bepaalde discussies hun eigen leven gaan leiden :p

Excuus, in een gesprek over amp citrate ging het over roid rage en unstoppable, maar ik zie dat er alleen werd gezegd dat dmba hcl in unstoppable zat. Je moet toegeven dat het verwarrend wordt als je het ook chinese white tea extract noemt. Wat zit er dan wel in?
 
Excuus, in een gesprek over amp citrate ging het over roid rage en unstoppable, maar ik zie dat er alleen werd gezegd dat dmba hcl in unstoppable zat. Je moet toegeven dat het verwarrend wordt als je het ook chinese white tea extract noemt. Wat zit er dan wel in?

Er zit in wat er bij de ingrediënten staat. Belangrijkste stoffen zijn hoog gedoseerd en goed op elkaar afgestemd. Roid Rage geeft je ook geen trip maar gewoon een lekkere focus en energie zonder crash.

Met unstoppable leek het wel of je aan de speed had gezeten. Wat volgens mij mogelijk een goede training kan opleveren maar zeker geen extra groei of resultaat. Je lichaam heeft gewoon even tijd nodig om van zoiets te herstellen.
 
Er zit in wat er bij de ingrediënten staat. Belangrijkste stoffen zijn hoog gedoseerd en goed op elkaar afgestemd. Roid Rage geeft je ook geen trip maar gewoon een lekkere focus en energie zonder crash.

Met unstoppable leek het wel of je aan de speed had gezeten. Wat volgens mij mogelijk een goede training kan opleveren maar zeker geen extra groei of resultaat. Je lichaam heeft gewoon even tijd nodig om van zoiets te herstellen.

Er zit waarschijnlijk ook water in de knoppen van die chinese thee, als er niet bij staat welke specifieke stoffen in het extract zitten weet je nog niks. Unstoppable had precies hetzelfde, achter de nieuwe ingredienten extract zetten zodat je niet weet wat erin zit, en dat bleek niet echt best voor je te zijn. Nu vertrouw ik het als jullie zeggen dat er niks gevaarlijks in zit, maar ik wil graag weten welke stoffen ik in m'n lichaam stop voordat ik een product koop.
 
Er zit waarschijnlijk ook water in de knoppen van die chinese thee, als er niet bij staat welke specifieke stoffen in het extract zitten weet je nog niks. Unstoppable had precies hetzelfde, achter de nieuwe ingredienten extract zetten zodat je niet weet wat erin zit, en dat bleek niet echt best voor je te zijn. Nu vertrouw ik het als jullie zeggen dat er niks gevaarlijks in zit, maar ik wil graag weten welke stoffen ik in m'n lichaam stop voordat ik een product koop.

ja snap ik. dit betreft een normaal extract waar niet gestandaardiseerd is naar een speciale stof. Dus gewone geconcentreerde chinese thee. Je kan nooit alle stoffen weergeven want er zitten per plantenextract mogelijk wel 50 stoffen in.
 
Morgenavond weer knallen met dit spul. Mijn favo booster van dit moment. Zodra je begint met trainen begint deze shit te werken, geeft je tevens echt een te zieke pomp! Je lijkt wel dubbel zo groot...
 
Morgenavond weer knallen met dit spul. Mijn favo booster van dit moment. Zodra je begint met trainen begint deze shit te werken, geeft je tevens echt een te zieke pomp! Je lijkt wel dubbel zo groot...

Pomp is zeker goed van Roid Rage, lekkerste vind ik dat het geen trip is maar lekkere energie en geen lelijke crash nadien :wl:

De nieuwe (Véél betere smaak Black Berry is ook binnen :) ) zal die morgen even op de site zetten.
 
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? In een tijd waarin pre-workouts nagenoeg identiek zijn qua samenstelling en effect, beukt Roid Rage ze allemaal opzij met een compleet nieuwe formule. Dit is zonder twijfel de meest krachtige pre-workout van dit moment. Pas nadat je Roid Rage hebt gebruikt voel je welke verpletterende energie, kracht, pomp en motivatie je al die jaren hebt gemist!

    Voordelen Roid Rage

    Geeft een enorme energie over langere tijd
    Ultramoderne pre-workout formule – je voelt dat het anders is
    Keiharde pomp – tot 61% meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
    Voel je onverslaanbaar
    Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
    Alle vermoeidheid glijdt van je af
    Enorme toename motivatie
    Geen nare crash achteraf
    Doet zijn naam eer aan!
    Efedra vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Eerste keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Oke, Drinkt prima weg - geen whey delicious maar gewoon prima
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 20 - 30min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Samples bij bestelling, snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zie review
Mijn review:Ik heb roid rage ongeveer 20-30 minuten voor de training genomen. De energy/roid rage komt rustig op gang (tis niet zoals sommige PWO"s dat je op knallen staat voor in de sportschool bent). Als je eenmaal bezig bent voel je hem goed! - geeft een lekkere extra pomp en energy en een goeie focus.

Het effect blijft ook lekker aanhouden, en na de training GEEN crash zoals vele PWO's wel hebben.
Kan gewoon n avondje uit nog als je zou willen :D

Kortom, aanrader dus... :)
 
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? In een tijd waarin pre-workouts nagenoeg identiek zijn qua samenstelling en effect, beukt Roid Rage ze allemaal opzij met een compleet nieuwe formule. Dit is zonder twijfel de meest krachtige pre-workout van dit moment. Pas nadat je Roid Rage hebt gebruikt voel je welke verpletterende energie, kracht, pomp en motivatie je al die jaren hebt gemist!

    Voordelen Roid Rage

    Geeft een enorme energie over langere tijd
    Ultramoderne pre-workout formule je voelt dat het anders is
    Keiharde pomp tot 61 meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
    Voel je onverslaanbaar
    Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
    Alle vermoeidheid glijdt van je af
    Enorme toename motivatie
    Geen nare crash achteraf
    Doet zijn naam eer aan!
    Efedra vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Eerste keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Oke, Drinkt prima weg - geen whey delicious maar gewoon prima
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 20 - 30min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Samples bij bestelling, snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zie review
Mijn review:Ik heb roid rage ongeveer 20-30 minuten voor de training genomen. De energy/roid rage komt rustig op gang (tis niet zoals sommige PWO"s dat je op knallen staat voor in de sportschool bent). Als je eenmaal bezig bent voel je hem goed! - geeft een lekkere extra pomp en energy en een goeie focus.

Het effect blijft ook lekker aanhouden, en na de training GEEN crash zoals vele PWO's wel hebben.
Kan gewoon n avondje uit nog als je zou willen :D

Kortom, aanrader dus... :)

Goed om te horen! De nieuwe smaak is een stuk beter (Black Berry) ook is de formule wat aangepast.
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe smaak blackberry is een hele verbetering, maar los van de smaak is het echt een top boostertje! :D
 
Gruwelijk supplement. Ik voel het na een kwartier meteen door m'n hele lichaam gieren. Iedereen in de gym kijkt zuur naar me terwijl die pomp steeds gruwelijker wordt. Brute krachten komen vrij. PR's gaan eraan. De intensiteit waarmee je kan trainen is onwaarschijnlijk. Je hoeft niet eens te vragen of mensen nog lang bezig zijn met een oefening. Ze gaan meteen aan de kant als ze je zien aan komen lopen. Wat een heerlijk product is dit. Beast mode 100% on!!

thanks xxl
 
Zeker mijn favo pre-workout, krijg hiervan helemaal niet het vervelende zenuwachtige gevoel.
Zodra als ik het genomen heb merk ik wel iets maar kan niet echt zeggen dat ik een pre-workout op heb, maar zodra ik begin te trainen lijkt het wel of hij geactiveerd wordt. De trainingen zijn als nooit tevoren ben extreem sterk enorme pomp en heb er zelfs een "happy feeling" van. Wat ook erg fijn is dat ik totaal geen crash heb.
Heb gelezen dat de nieuwe smaak erg goed is, zodra deze op is maar eens even bestellen ;)......
De nieuwe fully loaded, is deze te vergelijken?
 
Mijn pot is sedert een week op.. Ik vond hem jammergenoeg tegenvallen. Pomp en energie waren matig, zelf bij inname van 2 scoops (op nuchtere maag natuurlijk)
 
Ga hem zo nog eens testen met 1.5 scoop.. vorige keer niet schrikbarend effect gemerkt.. nou ben ik al geen fan van pwo maar deze smaak? Best lekker? Ik zit dit met moeite weg te drinken.. maarja dat is misschien ieder ze smaak!
 
Heb zelf al redelijk wat pre workouts uitgeprobeerd en vond deze geen wauw, al zeker niet in vgl met unstoppable. Had deze dan ook gekocht omdat unstoppable geband is. Nu game day besteld, hopelijk komt deze meer in de buurt.
 
Zeker mijn favo pre-workout, krijg hiervan helemaal niet het vervelende zenuwachtige gevoel.
Zodra als ik het genomen heb merk ik wel iets maar kan niet echt zeggen dat ik een pre-workout op heb, maar zodra ik begin te trainen lijkt het wel of hij geactiveerd wordt. De trainingen zijn als nooit tevoren ben extreem sterk enorme pomp en heb er zelfs een "happy feeling" van. Wat ook erg fijn is dat ik totaal geen crash heb.
Heb gelezen dat de nieuwe smaak erg goed is, zodra deze op is maar eens even bestellen ;)......
De nieuwe fully loaded, is deze te vergelijken?

Fully Loaded is een heel ander product en meer gericht op spiergroei en pomp :wl:.

Heb zelf al redelijk wat pre workouts uitgeprobeerd en vond deze geen wauw, al zeker niet in vgl met unstoppable. Had deze dan ook gekocht omdat unstoppable geband is. Nu game day besteld, hopelijk komt deze meer in de buurt.

tjaa unstoppable bevatte nor DMAA wat niet op het label stond dat kan je dat ook eigenlijk niet vergelijken. De crash met unstoppable was ook dramatisch. Maar ik snap wat je zoekt in een pre workout denk ook niet dat je dit met Gameday helemaal gaat krijgen.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Gruwelijk supplement. Ik voel het na een kwartier meteen door m'n hele lichaam gieren. Iedereen in de gym kijkt zuur naar me terwijl die pomp steeds gruwelijker wordt. Brute krachten komen vrij. PR's gaan eraan. De intensiteit waarmee je kan trainen is onwaarschijnlijk. Je hoeft niet eens te vragen of mensen nog lang bezig zijn met een oefening. Ze gaan meteen aan de kant als ze je zien aan komen lopen. Wat een heerlijk product is dit. Beast mode 100% on!!

:eek:

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

De nieuwe smaak blackberry is een hele verbetering, maar los van de smaak is het echt een top boostertje! :D

:thumbs:
 
Fully Loaded is een heel ander product en meer gericht op spiergroei en pomp :wl:.



tjaa unstoppable bevatte nor DMAA wat niet op het label stond dat kan je dat ook eigenlijk niet vergelijken. De crash met unstoppable was ook dramatisch. Maar ik snap wat je zoekt in een pre workout denk ook niet dat je dit met Gameday helemaal gaat krijgen.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------



:eek:

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------



:thumbs:

Ik zeg niet dat ik roidrage slecht vind he, mr hetzelfde effect krijg ik bijna met een bak sterke koffie :)
Die crash bij unstoppable is idd een nadeel, mr die ondervind ik bij roidrage als ik zwaarder dan 1 scope doseer ook, anders niet. Dan kies ik toch voor de pre workout van b & f, maar jullie whey is dan wel weer superieur aan deze van b & f ;)
 
Ik zeg niet dat ik roidrage slecht vind he, mr hetzelfde effect krijg ik bijna met een bak sterke koffie :)
Die crash bij unstoppable is idd een nadeel, mr die ondervind ik bij roidrage als ik zwaarder dan 1 scope doseer ook, anders niet. Dan kies ik toch voor de pre workout van b & f, maar jullie whey is dan wel weer superieur aan deze van b & f ;)

Z'n koffie moet ik ook maar eens gaan halen dan, Waar ik n zieke pomp en heerlijke drive van krijg.
 
Back
Naar boven