Fitness Seller

Roid Rage - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? In een tijd waarin pre-workouts nagenoeg identiek zijn qua samenstelling en effect, beukt Roid Rage ze allemaal opzij met een compleet nieuwe formule. Dit is zonder twijfel de meest krachtige pre-workout van dit moment. Pas nadat je Roid Rage hebt gebruikt voel je welke verpletterende energie, kracht, pomp en motivatie je al die jaren hebt gemist!

    Voordelen Roid Rage

    Geeft een enorme energie over langere tijd
    Ultramoderne pre-workout formule – je voelt dat het anders is
    Keiharde pomp – tot 61% meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
    Voel je onverslaanbaar
    Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
    Alle vermoeidheid glijdt van je af
    Enorme toename motivatie
    Geen nare crash achteraf
    Doet zijn naam eer aan!
    Efedra vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Eerste keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te doen voor een pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 7 gram (1 scoop) 30min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zijn bekend: gratis verzending, sample, levering binnen 24u, kortingsysteem,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker, zie uitleg hieronder:

Mijn review:

Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.

Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.

Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training

Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.

Daarnaast onderdrukt Roid Rage ook de honger. Normaal heb ik na mijn training meteen honger maar dit keer niet. Was ideaal aangezien ik in de cut zit. Dit zal waarschijnlijk door de caff komen.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?

Het product is hier te verkrijgen:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/roid-rage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

roid_rage_site_product_page_banner.jpg
 
Wat is jullie ervaring met deze PWO op het gebied van slapen? Geen last van slechte slaap?
En hoe zit dat mogelijk bij Fully Loaded?

Ik heb momenteel nog Unstoppable, maar met 1 schepje slaap ik slecht. Bij Assault had ik dat probleem ook.
Gebruik halve schepjes en dat werkt beter bij mij.
 
Wat is jullie ervaring met deze PWO op het gebied van slapen? Geen last van slechte slaap?
En hoe zit dat mogelijk bij Fully Loaded?

Ik heb momenteel nog Unstoppable, maar met 1 schepje slaap ik slecht. Bij Assault had ik dat probleem ook.
Gebruik halve schepjes en dat werkt beter bij mij.

Ik zou dan Fully Loaded eens proberen daar heb je dat waarschijnlijk niet mee. En de pomp is enorm.
 
Ik heb het vandaag geprobeerd met 1volle scoop.
Het werkt vrij snel bij mij want na 15 min kreeg ik een beetje een trillerig gevoel,maar wel een goeie focus toen ik begon.
Ik mis wel een beetje die "zin" om te knalle die ik bv met pre-platinum van ON wel ervoer.
Helaas wenne al pwo na een aantal weken en ik zocht een pwo zonder creatine,dus vandaar dat ik deze is wilde proberen.
Ook werd ik er iet wat duizelig van.
Nou had ik over de dag niet zo heel veel gegeten en ik neem een pwo altijd op een nuchtere maag dus dat zou de rede kunnen zijn.

Ik kreeg nou niet direct veel meer energie en had zelfs tijdens de training even een moment dat een soort suf werd
Flink zweten ook maar das wel goed.
Ook kreeg ik wel een goeie pomp maar niet gekker dan met vergelijkbare pwo's
Dat trillerlige gevoel bleef heel de traning en vooral in mijn benen.
Al met al zal ik nog is een paar scoopjes gaan proberen maar ik denk dat ik nog niet MIJN pwo gevonden heb.
Hoewel de eerder genoemde pre platinum voor mij het ook goed deed.
De oude Maximize v2 en de oude unleash v3 allebei met dmaa waren tot nu toe de enige pwo waar ik ECHT op kon knalle.

Tot zover ff mijn ervaring met roid rage dan maar.

Update :

Vandaag weer een volle scoop genomen maar helaas.
Ben er ook weer misselijk van geworden.
Dacht bij de eerste keer kan ook aan mij liggen.
Zware benen kreeg ik ervan en ik trainde geen benen.
Voor mij geen goeie pwo :(
 
Laatst bewerkt:
Altijd lekker als je na een lange tijd geen pre workout hebt gebruikt, weer eens een keer Roid Rage gebruikt!
 
Werkt helaas niet bij mij, in ieder geval geen pomp ofzo.. zelfs niet met 4 schepjes.. helaas.,. zelfde geld voor unleash
 
Altijd lekker als je na een lange tijd geen pre workout hebt gebruikt, weer eens een keer Roid Rage gebruikt!

ik vind deze ook echt super :wl:

Werkt helaas niet bij mij, in ieder geval geen pomp ofzo.. zelfs niet met 4 schepjes.. helaas.,. zelfde geld voor unleash

bekende verhaal met pre workouts zoeken naar 1 die goed voor je werkt en dat is voor sommige moeilijker dan voor anderen.

Als je een product voor de pomp zoekt dan is Fully Loaded echt het beste wat er is.
 
ik vind deze ook echt super :wl:



bekende verhaal met pre workouts zoeken naar 1 die goed voor je werkt en dat is voor sommige moeilijker dan voor anderen.

Als je een product voor de pomp zoekt dan is Fully Loaded echt het beste wat er is.

1 van de rotte dingen in de supplementen wereld is, je kan niet altijd 2 probeer zakjes bestellen, maar gelijk een pot van 30 a 40euro.. mocht et weinig met je doen, zit je ermee
 
Vandaag voor het eerst Roid Rage uitgeprobeerd. Duurde relatief lang voordat ik iets voelde, begon zelf te twijfelen aan het product. Echter na 30 minuten was ik niet meer te houden. Veel oefeningen +- 5 kilo omhoog. Zelfs nog 4 oefeningen biceps gedaan op me rug dag, dit terwijl ik er normaal maar 2 doe. Niet de nieuwe opvolger van Unstoppable maar komt naar mijn mening aardig in de buurt. 8/10
 
Ik ook van de week voor het eerst RR gepakt. Heb helaas 2 hele (afgestreken) scoops nodig om een killer training te hebben, wat hem helaas prijs-technisch voor mij wat minder interessant maakt. Voor de mensen die doorgaans zelden PWO supps gebruiken of normaliter aan de standaard dosering genoeg hebben waarschijnlijk erg fijn. Voor mij een 8/10 door de werking afgezet tegen de benodigde hoeveelheid en daarmee samenhangende prijs voor een 'workout' (gaan voor mij dus maar 15 workouts in een potje ipv 30).
 
Vandaag voor het eerst Roid Rage uitgeprobeerd. Duurde relatief lang voordat ik iets voelde, begon zelf te twijfelen aan het product. Echter na 30 minuten was ik niet meer te houden. Veel oefeningen +- 5 kilo omhoog. Zelfs nog 4 oefeningen biceps gedaan op me rug dag, dit terwijl ik er normaal maar 2 doe. Niet de nieuwe opvolger van Unstoppable maar komt naar mijn mening aardig in de buurt. 8/10

Zo is de werking van roid rage ook die komt pas tijdens de training, unleash begint al voor de training.

1 van de rotte dingen in de supplementen wereld is, je kan niet altijd 2 probeer zakjes bestellen, maar gelijk een pot van 30 a 40euro.. mocht et weinig met je doen, zit je ermee

Ben dat zeker wel met je eens (roid rage is overigens voortaan 24,95) Alleen samples maken van een pre workout is een kostbaar verhaal (bedrukte zakjes) en zeker met wetgeving die elke moment kan veranderen en je alles kan weggooien. We doen dat nu alleen met producten waar we van weten dat we die lang kunnen voeren en waar het de moeite voor is een sample te maken.

Ik ook van de week voor het eerst RR gepakt. Heb helaas 2 hele (afgestreken) scoops nodig om een killer training te hebben, wat hem helaas prijs-technisch voor mij wat minder interessant maakt. Voor de mensen die doorgaans zelden PWO supps gebruiken of normaliter aan de standaard dosering genoeg hebben waarschijnlijk erg fijn. Voor mij een 8/10 door de werking afgezet tegen de benodigde hoeveelheid en daarmee samenhangende prijs voor een 'workout' (gaan voor mij dus maar 15 workouts in een potje ipv 30).

het is net wat je zoekt in een pre workout. Ik denk dat je echt een sterke rush zoek (zelf vind ik dat helemaal niet fijn). Weet niet of je dat gevoel nog snel gaat vinden op dit moment. Het is altijd een zoektocht naar een goede pre workout die bij je past.
 
Vorige week deze eens geprobeerd gewoon 1 scoop van een maatje gekregen. Smaak viel erg mee, had hem viezer verwacht aangezien PWO's over het algemeen smerig zijn. Kreeg er een lekkere energie boost en goede focus van.

Ga hem voor de zomer bestellen aangezien ik op warme dagen altijd minder zin heb... :o
 
Puur uit interesse, maar waarom zit er zoveel dextrose in? :) Dat weerhoudt me dan weer om dit te bestellen, met name omdat het het grootste component is uit RR.. Voor bakken suikers koop ik wel Magnificent van B&F
 
Puur uit interesse, maar waarom zit er zoveel dextrose in? :) Dat weerhoudt me dan weer om dit te bestellen, met name omdat het het grootste component is uit RR.. Voor bakken suikers koop ik wel Magnificent van B&F

Dat valt nogal mee met je "bakken" dat is 2 gram per dosering :p

Dat zit erin omdat je altijd wilt dat één dosering precies één volle vlakke scoop is. Met RR kwamen we eerst uit op 3/4 scoop voor 1 dosering en dat werkt dus niet. Daarom een kleine toevoeging van dextrose maar liefst 2 gram :D en toen zat de scoop wel vol. Daarbij wordt de smaak iets beter (minder zoetstoffen) en helpt een klein beetje dextrose ook bij de opname van alle werkzame stoffen en wordt de werking beter.
 
Dat valt nogal mee met je "bakken" dat is 2 gram per dosering :p

Dat zit erin omdat je altijd wilt dat één dosering precies één volle vlakke scoop is. Met RR kwamen we eerst uit op 3/4 scoop voor 1 dosering en dat werkt dus niet. Daarom een kleine toevoeging van dextrose maar liefst 2 gram :D en toen zat de scoop wel vol. Daarbij wordt de smaak iets beter (minder zoetstoffen) en helpt een klein beetje dextrose ook bij de opname van alle werkzame stoffen en wordt de werking beter.

Ok duidelijk, niks om zorgen over te maken dus :thumbs:
 
Ok duidelijk, niks om zorgen over te maken dus :thumbs:

klopt! gewoon knallen :wl:

ps> altijd vervelend met scoops.. en met een pre workout probeer ik altijd een volle scoop te krijgen anders krijg je bij het gebruik iets van neem 3/4 scoop. Dat is natuurlijk 75% van een volle scoop maar er zijn mensen die nemen er dan 3 of 4 ;) Vandaar :D
 
ik heb mijn pot deze morgen kunnen weggooien, die was thans nog goed tot eind augustus 2015 maar er zaten dikke klonters in ,zag er niet bepaald appetijtelijk uit ...
waarom ligt dat versheidszakje dan eigelijk in de pot ??
 
ik heb mijn pot deze morgen kunnen weggooien, die was thans nog goed tot eind augustus 2015 maar er zaten dikke klonters in ,zag er niet bepaald appetijtelijk uit ...
waarom ligt dat versheidszakje dan eigelijk in de pot ??

Als een pot eenmaal open is trekt deze vocht aan en krijg je langzaam klonten en gaat het verkleuren. Dat zakje is een vochtvreter om dit proces te vertragen. Houdbaarheid geldt voor ongeopende producten.

Het is overigens niet zo dat als je wat klonten krijgt dat je het product direct niet meer kunt gebruiken.
 
Back
Naar boven