Fitness Seller

roids uit elkaar houden

Bezoekers in dit topic

jordi102

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2011
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
jongens ik zit met n probleem, ik heb hier een zakje dias en een zakje winnies liggen van het zelfde merk. ik heb ze uit de gesealde verpakking gehaald dus nu zien de zakjes er identiek uit en aangezien mn ma mn kamer heeft opgeruimd weet ik niet meer wat wat is.

iemand een idee hoe er achter kan komen welke de dias zijn en welke die winnies?

Miss een tab oplosse in water ofzo en kijken naar het kleurverschil? weet iemand dit eerder geprobeerd ?:p

gewoonlekkel

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
30 jan 2012
Lengte
1m82
Massa
117kg
Gewoon een week 1 zakje proberen, krijg je een vochtkop dan zijn het die dianaatjes. :trollfacex:

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2009
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Heb ik ook gehad en nee dat is niet te zien. Ik had het met nolva en winny en dan zit je ermee dat je mischien winny als pct neemt. Ik moest alles dus wegdoen. Ik zou in jou geval gewoon proberen want ik neem aan dat niet de losse pillen door elkaar zitten dwz in een verpakking zit nog steeds 1 soort maar je weet niet welke?

De gesealde verpakking die ik denk dat het is heeft dezelfde witte tabs die in geen enkel opzicht qua uiterlijk van elkaar verschillen.

OP
J

jordi102

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2011
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
ja idd 2 zakjes heb ik 1 met dias ander met winnies alleen kan ze niet meer onderscheiden:p

en idd miss gewoon aan beginnen en zien wat de sides zijn xD vochtkop/pens is dias, krakende gewrichten is winnie :D

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 dec 2008
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Je moeder ruimt je kamer op ,,, en ze legt je pillen even opzij ...ok

OP
J

jordi102

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2011
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
aha denk dat ze wel weet wat het is aangezien er ook 2 zakjes lagen met stanozolol xmg en dia xmg op de gesealde verpakking

maar heb gezegt dat t gewoon supps zijn dus heeft ze het tusse de rest van me potjes enzo gelegd;p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:08 ----------

En dannog heb nog niet gekeurd, maar heb ze wel gewoon gezegt dat ik kuurtje ga pakken dusja :D

klusserdeklus

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2012
Je kan het daags nadien proeven aan je urine,zoet is winny,zuur is diana..

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 dec 2008
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
aha denk dat ze wel weet wat het is aangezien er ook 2 zakjes lagen met stanozolol xmg en dia xmg op de gesealde verpakking

maar heb gezegt dat t gewoon supps zijn dus heeft ze het tusse de rest van me potjes enzo gelegd;p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:08 ----------

En dannog heb nog niet gekeurd, maar heb ze wel gewoon gezegt dat ik kuurtje ga pakken dusja :D
Ow,
Gewoon gokken dan he 50% kans dat je de juiste pakt;)

musashi

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 mrt 2006
paar dagen hoge dosis pakken, kijken of je sides krijg specifiek te wijten aan Dboll.

Tythor Zeth

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 jul 2010
Lengte
1m82
Ga even langs het testcentrum (www.drugs-test.nl). Als ze het niet te druk hebben dan zullen ze waarschijnlijk niet zo moeilijk doen over AAS.

GJM

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
5 mrt 2003
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
jongens ik zit met n probleem, ik heb hier een zakje dias en een zakje winnies liggen van het zelfde merk. ik heb ze uit de gesealde verpakking gehaald dus nu zien de zakjes er identiek uit en aangezien mn ma mn kamer heeft opgeruimd weet ik niet meer wat wat is.

iemand een idee hoe er achter kan komen welke de dias zijn en welke die winnies?

Miss een tab oplosse in water ofzo en kijken naar het kleurverschil? weet iemand dit eerder geprobeerd ?:p

Gewoon tegen je ma zeggen dat zij ze moet proberen, daar zij ze heeft verwisseld; wat denkt ze wel niet...:cool:

OP
J

jordi102

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2011
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
hahaha

Bipolar

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2012
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
je kan ook een kuur doen met 20 mg winny 30 mg diana! (pin me nietvast heb het ergens voor bij zien komen en dat t 2 orals zijn ok maar de dossisen zijn laag dus lever toxiciteit valt mee stond er) of anders om als je maar op de 50 blijft

Naar boven