AndroidHealthClinic

roids uit elkaar houden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jordi102

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
187
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
jongens ik zit met n probleem, ik heb hier een zakje dias en een zakje winnies liggen van het zelfde merk. ik heb ze uit de gesealde verpakking gehaald dus nu zien de zakjes er identiek uit en aangezien mn ma mn kamer heeft opgeruimd weet ik niet meer wat wat is.

iemand een idee hoe er achter kan komen welke de dias zijn en welke die winnies?

Miss een tab oplosse in water ofzo en kijken naar het kleurverschil? weet iemand dit eerder geprobeerd ?:p
 
Gewoon een week 1 zakje proberen, krijg je een vochtkop dan zijn het die dianaatjes. :trollfacex:
 
Heb ik ook gehad en nee dat is niet te zien. Ik had het met nolva en winny en dan zit je ermee dat je mischien winny als pct neemt. Ik moest alles dus wegdoen. Ik zou in jou geval gewoon proberen want ik neem aan dat niet de losse pillen door elkaar zitten dwz in een verpakking zit nog steeds 1 soort maar je weet niet welke?

De gesealde verpakking die ik denk dat het is heeft dezelfde witte tabs die in geen enkel opzicht qua uiterlijk van elkaar verschillen.
 
ja idd 2 zakjes heb ik 1 met dias ander met winnies alleen kan ze niet meer onderscheiden:p

en idd miss gewoon aan beginnen en zien wat de sides zijn xD vochtkop/pens is dias, krakende gewrichten is winnie :D
 
Je moeder ruimt je kamer op ,,, en ze legt je pillen even opzij ...ok
 
aha denk dat ze wel weet wat het is aangezien er ook 2 zakjes lagen met stanozolol xmg en dia xmg op de gesealde verpakking

maar heb gezegt dat t gewoon supps zijn dus heeft ze het tusse de rest van me potjes enzo gelegd;p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:08 ----------

En dannog heb nog niet gekeurd, maar heb ze wel gewoon gezegt dat ik kuurtje ga pakken dusja :D
 
Je kan het daags nadien proeven aan je urine,zoet is winny,zuur is diana..
 
aha denk dat ze wel weet wat het is aangezien er ook 2 zakjes lagen met stanozolol xmg en dia xmg op de gesealde verpakking

maar heb gezegt dat t gewoon supps zijn dus heeft ze het tusse de rest van me potjes enzo gelegd;p

---------- Post toegevoegd Tue 25 Dec 2012 om 16:08 ----------

En dannog heb nog niet gekeurd, maar heb ze wel gewoon gezegt dat ik kuurtje ga pakken dusja :D
Ow,
Gewoon gokken dan he 50% kans dat je de juiste pakt;)
 
paar dagen hoge dosis pakken, kijken of je sides krijg specifiek te wijten aan Dboll.
 
Ga even langs het testcentrum (www.drugs-test.nl). Als ze het niet te druk hebben dan zullen ze waarschijnlijk niet zo moeilijk doen over AAS.
 
jongens ik zit met n probleem, ik heb hier een zakje dias en een zakje winnies liggen van het zelfde merk. ik heb ze uit de gesealde verpakking gehaald dus nu zien de zakjes er identiek uit en aangezien mn ma mn kamer heeft opgeruimd weet ik niet meer wat wat is.

iemand een idee hoe er achter kan komen welke de dias zijn en welke die winnies?

Miss een tab oplosse in water ofzo en kijken naar het kleurverschil? weet iemand dit eerder geprobeerd ?:p

Gewoon tegen je ma zeggen dat zij ze moet proberen, daar zij ze heeft verwisseld; wat denkt ze wel niet...:cool:
 
hahaha
 
je kan ook een kuur doen met 20 mg winny 30 mg diana! (pin me nietvast heb het ergens voor bij zien komen en dat t 2 orals zijn ok maar de dossisen zijn laag dus lever toxiciteit valt mee stond er) of anders om als je maar op de 50 blijft
 
Back
Naar boven