MuscleMeat

Roken schaad de gezondheid ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shluh

grow mode
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 dec 2003
Berichten
1.560
Waardering
6
Lengte
1m94
Massa
99kg
:eek: he's a pro

roken.jpg
 
Schaadt, deze pics zijn oud èn horen in het gare hanenhok :P
 
they are ?


crud..., alles is hier oud :d

ik vind daar niks gaar aan wel :)
 
Lees je pm van T :P Chat en convo is alleen serieuze shit, grappige/gare pics etc horen in Gare Hanenhok.
 
vind je dit niet serieus dan ? je schokt me bench :d

en verwijder de topic maar :)
 
en wat voor commentaar moet ik hierop geven als t in CC staat???
 
mss een serieuze discussie wrom kinderen in nepal / mongolie (veronderstel ik) al van die leeftijd naar saffen grijpen ?

:D

anyway , verwijder de topic maar , wist niet dat ie OUD was
 
VET STOER!!!!!

die kleine is een ECHTE gangster
 
take me down to the paradise city:cool:

tot zover mijn bijdrage aan dit schijt-topic:D

edit; uhow zwetende J is in tha house:eek:
 
Shluh zei:
mss een serieuze discussie wrom kinderen in nepal / mongolie (veronderstel ik) al van die leeftijd naar saffen grijpen ?

:D

anyway , verwijder de topic maar , wist niet dat ie OUD was

Een serieuze discussie kan altijd, maar dan had je startpost wel wat uitgebreiden mogen wezen. :)
 
waarom grijpen ze naar de peuken ?

mss omdat het zo geintegreerd is in de maatschappij ? dat jongeren of kinderen het imiteren .
 
Misschien zijn ze daar nog niet zo op de hoogte van de schadelijke gevolgens van roken. Dunno.
 
tswhey zei:
VET STOER!!!!!

die kleine is een ECHTE gangster

Die kleine is zo triest als wat :rolleyes: Je bent geen gangster als je rookt. Zo veel 'stoere' mannetjes die roken en in van die brede jassen lopen en op scooters rijden, ze voelen zich allemaal zo cool. En dan zie je ze zomers op het strand of waar dan ook zonder shirt, spierwit en totaal geen spieren, dan lach ik toch wel HEEL hard diep van binnen whaha pfff
 
Ik denk dat zijn post wel sarcastisch is bedoeld.

en dat van roken is voor mietjes en de breezers: Agreed!! ;)
 
andrew zei:
Misschien zijn ze daar nog niet zo op de hoogte van de schadelijke gevolgens van roken. Dunno.

:lol:

Vast...

Als er plaatjes zijn van een of ander snertjochie dat een peuk rookt betekent niet dat het hele hand probleemkinderen met sigaretten heeft. Ze beginnen hier ook al bij de 10 hoor...
 
Var zei:
:lol:

Vast...

Als er plaatjes zijn van een of ander snertjochie dat een peuk rookt betekent niet dat het hele hand probleemkinderen met sigaretten heeft. Ze beginnen hier ook al bij de 10 hoor...

Precies; in de tijd dat ik nog skateboardde kwam er regelmatig een gastje uit groep 7 in het skatepark om wiet te roken.
 
Back
Naar boven