XXL Nutrition

Roken

Peiling Peiling Rook jij?

• Ja.

Stemmen: 64 32,8%
  • Nee, nog nooit gedaan.

Stemmen: 74 37,9%
  • Nee, maar vroeger wel gedaan.

Stemmen: 57 29,2%

• Totaal stemmers
    195

Bezoekers in dit topic

Ooit zul je dat nog wel begrijpen :trollface:

Dus omdat ik nooit heroine heb gebruikt, moet ik nu opeens trots op mezelf zijn? :)
Ik heb ook nooit een oud vrouwtje beroofd, iemand verkracht... jeeeej, ben echt trots op mezelf nu :rolleyes:

Je kunt trots zijn op iets wat je gedaan/bereikt hebt in het leven, niet op wat je niet gedaan hebt ;)

Ik vind roken echt verschrikkelijk achterlijk. Want ook bijna iedereen die voor de eerste keer rookt wordt er misselijk van of moet hoesten, dus hoe haal je het dan in je hoofd om 't weer te doen???Terwijl ieder debiel weet dat roken slecht is.

En financiert nu z'n eigen kanker??

ik heb dus nooit echt gerookt maar als ik het lekker vond dan deed ik het ook gewoon. er zijn zoveel dingne op de wereld niet gezond. trainen en eten als een topsporter en eventuele hulpmiddeltjes is ook niet gezond

eigenlijk alles wat je teveel of te weinig doet is niet gezond;)

• Topic Starter Topic Starter
Dus omdat ik nooit heroine heb gebruikt, moet ik nu opeens trots op mezelf zijn? :)
Ik heb ook nooit een oud vrouwtje beroofd, iemand verkracht... jeeeej, ben echt trots op mezelf nu :rolleyes:

Je kunt trots zijn op iets wat je gedaan/bereikt hebt in het leven, niet op wat je niet gedaan hebt ;)

Dat heb jij goed gezien, positief zijn.

Terug
Naar boven