XXL Nutrition

roken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jullie trainen met 15 setjes per dag en gaan daarna ook nog ff blowen en een fles wijn ledigen.
En maar groeien he ;)
 
Argh

SSssssjjjt ben bezig mijn 3 liter aan het halen de nieuwe dag s bezig :cool: :D , straks nog effe blown en eitje eten en met steentjes smijten en maar groeien :D
grtz
 
hahaha je kan ook een spiritus infuus nemen voor s'nachts, zou zonde zijn als je spiertjes tijdens je slaap geen alcohol zouden krijgen. Zou wel jeager of hollandia bier kopen btw. Is extra goed en kwaliteit.... :)
 
Belgisch bier

Belgisch bier is meestal zwaarder hehe :D, idd alcohol neemt eiwit op :D
grtz
 
kben nou 2 week stopt en nog steeds hastikke gestresd door de week wil het wel maar als ik uitga op werk word het toch behoorlijk moelijk. ik wil een sigaret gvd!!!
 
Agressief?

Heb da ook soms, houd u agressie en gebruik het tijdens het trainen :D
 
kben nou 2 week stopt en nog steeds hastikke gestresd door de week wil het wel maar als ik uitga op werk word het toch behoorlijk moelijk. ik wil een sigaret gvd!!!

tsja dat zijn nu de nadelen van een verslaving :D, volhouden!!!
 
Stoppen met roken is vreselijk geloof me.De eerste weken vallen echt nog wel mee buiten de eerste paar dagen ni kunnen slapen.Tis pas na een maand ofzo dat het erg word :)
 
argh i cant take it anymore, kga vanavond weg en kga roken neh :D
 
NEE VOLHOUDEN VERDOMME :whip: !!!
 
Mr.BakBier zei:
argh i cant take it anymore, kga vanavond weg en kga roken neh :D

Mietje!

Ik ben al maaaaaaaanden geleden gestopt en als ik het kan kan jij het ook!
 
whahaha nee ik kan et niet heb ik vanavond bewezen, pakje marlboro erdoor :D 3flessen schuimwijn 4 pintjes ah ik ben weer op de goede weg :D
 
maar nu ben ik weer gestopt dit moet ik er toch bij vermelden :D, als ik kan ga ik morgen weer beginnen trainen en dan ga ik voor een dieet :D, 6maanden geen sigaret en geen alcohol :D zal wel lukken ehem... :D
 
jaja...eerst zien dan geloven :D
 
argh jammer heb vandaag weer halve pak gerookt, maar als deze pak op is stop ik... beloofd :D
 
Moen zei:
Stoppen met roken is vreselijk geloof me.De eerste weken vallen echt nog wel mee buiten de eerste paar dagen ni kunnen slapen.Tis pas na een maand ofzo dat het erg word :)

Dit is echt niet voor iedereen zo hoor!!! Je bent lichamelijk na 1 of 2 week al niet meer verslaafd. De rest is geestelijk, en ligt aan jezelf. Heb er niet zoveel moeite mee. Heb Alleen de 1ste 3 dagen heel moeilijk gehad, daarna helemaal niet meer. Ook niet met uitgaan.

Ligt ook aan je instelling denk ik. Als je stiekem al weet dat je toch wel weer es gaat roken stel je je daar geestelijk op in, en dan is het alleen nog maar wachten op een zwak moment tot je weer gaat roken. Maar als je er 100% acter staat heb je dit niet, omdat je dan WEET dat je het niet meer doet omdat je het niet meer WIL. Als ik mr bakbier en mr barman hoor, willen ze denk ik niet ECHT stoppen. Ze willen het wel, maar ze willen het stiekem ook weer niet, snap je? Jullie staan er niet genoeg achter nog denk ik (kan ik ook niet beoordelen natuurlijk). Als je er zelf achter staat dan is je geestelijke verslaving zo gereduceerd met 50%.

En waarom zou je na een maand last krijgen??? Als je al 2 week niet meer afhankelijk van nicotine bent?? raar hoor. Zelfde als je 2 jaar gestopt bent met coke en je krijgt het dan opeens moeilijk!!?? Zit echt tussen de oortjes volgens mij.

In ieder geval suc6!!

groetz
 
Laatst bewerkt:
'k ben over twee maand ook gestopt met roken allez 't is te zeggen na 2maand heb ik der ne pakske of drie doorgepaft (miste mijn vriendin te hard denk ik) ma toen die terugkwam kon die der ni echt mee lachen en nu ben ik ondertussen terug al 6 dagen gestopt. En 'k zie mijne broer nog elken dag paffen ma da doet mij eigenlijk niks alleen karakter hebben he. En nu dak geen geld nimer uitgeef aan die sigaretten kan 'k da opdoen aan Gezonde voeding en lidgeld vo te trainen dak goe veel spierkes krijg :eyebrow:
 
Ik ben zelf al meer dan een jaar gestopt. Ik vind het nu alleen maar goor om te roken, het kost geld, en het is ongezond. Het is echt doellos je denkt dat je het lekker vind maar eigenlijk ben je alleen maar verslaafd. Want de eerste x roken is vet goor.
 
ben het eigenlijk wel helemaal eens met arievh. Roken vermindert de zuurstof opname van je cellen, waardoor zowel groei als herstel ernstig belemmerd worden!!
Dus dat je stopt, is niet alleen erg gunstig voor je wallet, maar gewoon veel beter voor je lichaam.

Succes :thumbs:
 
Hmmz, dacht dat ik op dit forum wat meer disipline zou aantreffen, wat een rokende mietjes bende zeg ;)


mijn tip: niet huilen maar stoppen!
 
Back
Naar boven