Fitness Seller

Rokh ON! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Uit de oude doos van begin 2010, vlak voor eerste kuur :-)

IMG_3164.JPG


IMG_3165.JPG
 
Update: 87.5kg en voeding van de laatste 5 dagen.
 

Bijlagen

  • Printable Nutrition Report for Rokh77.pdf
    118,8 KB · Weergaven: 108
Goede transformatie.
Heb even snel het pdf bestandje geopend maar je doet dus low/high days?
 
Goede transformatie. Heb even snel het pdf bestandje geopend maar je doet dus low/high days?

Bedankt.

High (3500/4000 kcal) en low (1500/2000) wisselen elkaar af idd.

Op low days doe ik op nuchtere maag 45 min cardio met ECA.
Op high days KT.

Probeer carbs hoog en vetten laag te houden. CPWO gemiddeld 1 keer op 2 na KT en ik probeer 12u te vasten tijdens cardio dagen, wat niet altijd lukt. Zo ga ik binnen een uur benen trainen en morgenvroeg om 7u30 staat cardio al gepland. Laatste maaltijd zal vanacht om 1u zijn en de eerstvolgende morgen 9u, 4 uur te weinig dus. ALs ik weet dat ik niet lang genoeg kan vasten, probeer ik wel carbs zo laag mogelijk te houden (idealiter geen) post KT.

Begin trouwens wat last van sides te krijgen: prolactine gyno bekamp ik ondertussen met dostinex en het vraagt ook best wat moeite om niet 35 keer per dag kwaad te worden, zeker op low days :-)

En het vervelendste van al is dat ik na low days heel slecht slaap...
 
87,1kg vanmorgen, waist 86cm

uploadfromtaptalk1435416477883.jpg


uploadfromtaptalk1435416489631.jpg


uploadfromtaptalk1435416498593.jpg


uploadfromtaptalk1435416505507.jpg
 
Zeer netjes man! Mooi geproportioneerd! En lekkere vasculatiteit op die voorarmen ;)!
 
Waarom de low days niet wat verhogen in vergelijking met 3500-4000 is 1500-2000 wel gigantisch laag.
 
Update Rokh :-)
 
Beetje jammer dat dit topic niet meer geupdate wordt..
 
Inderdaad...
 
Allee dan, op algemene aanvraag, voor al mijn fans :) :) :)

Heel de maand juli op verlof geweest en lekker gegeten en gedronken in Portugal. Quasi niet getraind. AAS op cruise, 250 test e5d met een minimum aan peps.
Zo bruin als een zwarte medemens teruggekomen met dank aan mela:)
In augustus terug beginnen trainen en netjes eten, maar met wat anavar (40a60 ed) én gh(5iu china made) erbij, met als bedoeling te recompen en eind september lichte cut, net voor de winterbulk.

Trainen en recuperatie gaan zo lekker voorlopig dat de kilo's er vlot bijkomen (eergisteren 98). Doe een high volume split nu met 5x kt en 4 tot 6x cardio per week.
Kcals tussen 4 en 5000 op kt dagen, probeer onder de 2000 te blijven op cardio only dagen.

Focus is helemaal terug. Ligt het aan de gh of het feit dat ik een maand stil gelegen heb? Ik vermoed beiden. Aan de lage aas hoeveelheid kan het niet liggen.
Ben ook definitief gestopt met roken en sinds mijn verjaardag vorige week (35...) heb ik mij voorgenomen een jaar lang geen druppel alcohol aan te drinken. Ik wil nog minstens 5 jaar groeien en dan mijn piek zo lang mogelijk vasthouden.

Ik denk er ook serieus aan om volgend jaar een wedstrijd te doen.
 
Edit
 
Laatst bewerkt:
Als je de ambitie hebt zeker doen, je fysiek mag er wezen iig.
 
Als je de ambitie hebt zeker doen, je fysiek mag er wezen iig.
Bedankt, ik wil het zeker proberen, maar wil niet afgaan eerste keer :)

Ga dus wel goeie coach nodig hebben. Wedstrijdprep is nog wel ander paar mouwen...
 
Goed fysiek heb je gekregen man!
 
Back
Naar boven