Bedankt, is altijd leuk om te horen! Wat bedoel je precies met "mijn manier van cutten"? Ik denk dat (diep) cutten nooit echt makkelijk is, hoe je het ook doet.
Sommige dagen gewoon niks eten en wel cardio doen... lijkt me vreselijk haha[/QUOTE]
Hele dagen vasten met cardio erbij deed ik enkel naar het einde van mijn cut toe, dus dat is nog niet voor meteen. Ik ben ook niet zeker of ik dit nog wel ga doen.
Ik heb nu in 2016 zes maanden gebulkt, van januari tot juni, waarbij mijn voeding op zijn zachtst gezegd "losjes" was te noemen. 3 keer MacDonalds per week was geen uitzondering, soms trainde ik ook maar 2 of 3 keer per week, maar dan echt wel zwaar. Op mijn zwaarst schommelde mijn gewicht rond de 105. Gebruikte toen rond de 2.5gr AAS, peps (MOD-GRF icm afwisselend GHRP2-6, Hexarelin, Ipamorelin én DAC, die laatste was geen onverdeeld succes overigens) en met periodes 10iu gh (meestal postWO) en insuline. KCals zaten gemiddeld tussen de 4000 en de 5000, met af en toe vreetdagen maar ook low kcal, enkel op niet-trainingsdagen.
O ja, heb dit jaar nog geen minuut cardio gedaan, het hoeft dus niet gezegd dat mijn conditie nogal bagger is. :-) Op zich stoort mij dit niet, tenzij tussen de lakens soms ;-)
Op 105 was ik ook bij het minste buiten adem en kreeg ik van anderen soms te horen dat mijn ademhaling nogal "zwaar" was.
Verder is er ook ernstig slaapapneu vastgesteld na een nachtje slaapkliniek (mijn vriendin vond het gesnurk niet meer aan te horen) dus ga nu in eerste instantie gewicht naar beneden halen en kijken of dit slaapapneu verbetert.
Ik sukkel ook al een jaar of 2 met mediale epicondylitis (golfelleboog), langs beide kanten. Links een beetje erger dan rechts.
Het is dus niet allemaal rozegeur en maneschijn, zoals je ziet.