XXL Nutrition

Rokh ON!

Bezoekers in dit topic

Ach wat kan ik zeggen over je bulk af en toe beetje genieten toch :p
Al krijg ik het niet weg 3 x per week Mac haha

Tussen de "lakens" kan ik me voorstellen dat je dan wat minder vrolijk word van je "geweldige" conditie :p
Al komt dat vast snel weer goed

Buiten dat het is vastgesteld denk ik ook wel dat door je bulk dat je wat meer snurkt, maar dat wist je zelf wel.
Vorig jaar ook gehad toen me ook voor genomen het nooit meer zover te laten komen ( werd namelijk soms zelfs wakker van me eigen gesnurk... XD)

Nop ik zie het, maarja "bodybuilding" gaat nooit over rozen kleur en maneschijn.
Het ligt eraan hoe je ermee omgaat en tot nu toe moet ik zeggen gaat je vindt ik zeker niet slecht af.
(Oké genoeg complimenten)

Heb je ondertussen al concrete plannen over je aanpak, voeding, kuur ect? :D
 
Ach wat kan ik zeggen over je bulk af en toe beetje genieten toch :p
Al krijg ik het niet weg 3 x per week Mac haha

Tussen de "lakens" kan ik me voorstellen dat je dan wat minder vrolijk word van je "geweldige" conditie :p
Al komt dat vast snel weer goed

Buiten dat het is vastgesteld denk ik ook wel dat door je bulk dat je wat meer snurkt, maar dat wist je zelf wel.
Vorig jaar ook gehad toen me ook voor genomen het nooit meer zover te laten komen ( werd namelijk soms zelfs wakker van me eigen gesnurk... XD)

Nop ik zie het, maarja "bodybuilding" gaat nooit over rozen kleur en maneschijn.
Het ligt eraan hoe je ermee omgaat en tot nu toe moet ik zeggen gaat je vindt ik zeker niet slecht af.
(Oké genoeg complimenten)

Heb je ondertussen al concrete plannen over je aanpak, voeding, kuur ect? :D

Tijdens mijn bulk kan ik ELKE dag macdo eten, 3x per week is een minimum :)

Heb donderdag nuchtere AM cardio gedaan, was weer even wennen na 8 maand niks hehe. 45 min crosstrainer en ik was doorweekt, hartslag was nochtans maar 105-110 gemiddeld.

Verder weer op bezoek geweest bij de slaapkliniek. Long story short: ik doe 30 apneus per uur, snurk non-stop maar gelukkig daalt het gemiddeld zuurstofgehalte in mijn lichaam niet onder de 90℅ van het optimale niveau.
Deze dokter zag mij voor de eerste keer en had zich gezien mijn hoge BMI een ander "soort" iemand voorgesteld :)(Apneu komt bijna enkel voor bij zwaarlijvigen)
Meteen ook de reden volgend hem waarom zuurstofniveau niet lager ligt bij mij. (Verhouding spier/vet)
Ik weeg ondertussen zo'n zeven kilo minder dan tijdens de meting, wat ongetwijfeld een positief effect heeft op het aantal apneus, maar toch besloten om zo'n CPAP-apparaat te proberen. Misschien verbetert het mijn slaap (en recuperatie) wel, en daar zeggen wij niet nee tegen :)
Ondertussen ook afspraak gemaakt bij Neus-keel-oor om te onderzoeken of er geen sprake is van een "structurele" blokkade, die met een eventuele operatie permanent kan opgelost worden.

Qua AAS blijf ik bij mijn "heilige drievuldigheid" voorlopig: Test E(250)/Bold(800)/Primo(500)

4xMOD/GHRP2 (100/100) + 1xMOD/IPA(100/300) pre bed
+ Ook 3.3iu EVO GH laten meerijden met de postWO pep pin. (Op niet trainingsdagen de gh met de fasted cardio)

Begin september gaan we nog eens onder de DXA-SCAN, en daarna zien we wel weer. Voeding zal sowieso strikter worden en dan zal het ook tijd worden stilaan om die vervelende tren+mast uit de kast te halen :)

Foto's hieronder zijn van gisterochtend, na twee low kcal non-training days, @ 91.1kg
Ik denk dat er wel al wat van die 14℅ vet op de buik weg is van een maand geleden...
(Laatste foto)

20160821_084637.jpg


20160821_084605.jpg


20160822_145119.jpg
 
Goede progressie voor een maand :o!
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Damm lichaam ziet er nu goed uit! snel veel vet verloren!

Die combo test/bold/primo zo heerlijk?

Test bold was voor mij persoonlijk wel geweldig :-)
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Damm lichaam ziet er nu goed uit! snel veel vet verloren!

Die combo test/bold/primo zo heerlijk?

Test bold was voor mij persoonlijk wel geweldig :-)

Mijn favoriete stack omdat ik er eigenlijk een heel jaar op kan gaan zonder enige sides en zonder teveel aan hardheid te moeten inboeten.
Zullen de enige middelen zijn die ik op "latere" leeftijd ga gebruiken, op af en toe een anavar na misschien.

Tren en varianten is king qua AS maar ik word er op den lange duur een klootzakje van.

Van primo/bold word ik blij :):-):-)=-O
 
Haha ik word van bold blij, maar tren nooit meer. Ik haal er niet uit wat je er van verwacht en alles gaat fuckt up. Eten, trainen, slapen en enige positieve is dat ik er geen klootzak van werd gelukkig ;-)
 
Maar een klootzak ben je al :headphone:

Ok das waar, maar als ik nu aan de tren zat had je nu een saflet op u w bakkes ;-)

Nu geef ik je een dikke knuffel xxx
 
Gisteren wiel vervangen in volle zon bij dertig graden...
Vanmorgen precies weer al ietsje droger @92.0kg

20160826_090112.jpg


20160826_084430.jpg


20160826_084403.jpg


20160825_151808-COLLAGE.jpg
 
Hoe komt het dat je op pic één zo mooi droog staat en op je PF meer beetje gut idee hebt.
Goed fysiek tho, maar vroeg t me af.
 
Hoe komt het dat je op pic één zo mooi droog staat en op je PF meer beetje gut idee hebt.
Goed fysiek tho, maar vroeg t me af.

Oeps, vergeten te photoshoppen.

Nee, selfies maken is niet evident: kan een enorm verschil opzitten qua licht, hoek, pose,...dus foto's die op hetzelfde moment genomen zijn kunnen toch een heel ander beeld geven.

Bovendien heb ik een ribkast die wijd open staat en een ietwat holle rug, dus als ik ontspan komt de buik er vanzelf uithangen.
Niet mooi, maar kan daar niks aan veranderen.
Zal straks eens selfie nemen met een zwangerschapsbuikje ;-)
 
Zie onder..

20160827_191429.jpg
 
Ik lees mee vanaf nu!
 

Heb ik ook door een erg holle rug. Vind ik best balen totaal niet vet zijn en toch een buik hebben als ik volledig Relax xD maarja je leert er mee leven he xd mooi fysiek! En snelle progressie!!
 
9 weeks out...@92.0kg

Dringend tijd om de druk wat op te voeren.

Binnen 10 dagen doen we terug DXA scan.

20160912_064441.jpg


20160912_064416.jpg


20160912_064359.jpg


20160912_064339.jpg
 
Back
Naar boven