AndroidHealthClinic

Rokh ON! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rokh

just another bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2010
Berichten
1.040
Waardering
88
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Hey allen,

Zoals eerder gepost als kuurvoorstel, begin ik volgende week (iets vroeger dan gepland) met deze kuur:

In het rood aanpassingen

w 1-4 D-bol 40mg ed
w 4-12 Proviron 50mg ed
w 1-12 Test E 500mg ew
w 1-10 Deca 400mg ew
w 1-12 HCG 2x250iu ew

w 12-18 BRIDGE Test E 125mg ew

w 18-22 Winstrol 40mg ed
w 18-30 Test E 250mg ew
w 18-30 Mast E 400mg ew
w 18-28 Tren E 400mg ew
w 18-32 2x250iu HCG ew

w 32-40 OFF/PCT (20mg Nolva ed + 3x25iu HMG ew)


w -4-36 5iu HGH 5/2 (2.5iu 's morgens/voor slapen + 2.5iu pre WO/namiddag)
---> week -4 - 0 opbouwen van 1iu tot 5iu --> Is al gebeurd
w 0-36 50mcg T3 5/2 --) laat ik er misschien uit, hangt af van bloedresultaat ---> voorlopig niet, waarschijnlijk wel in de cut

w 1-5, 11-15, 21-25, 31-35 Insuline 2x 10iu (pre Ontbijt + post WO)
w 6-10, 16-20, 26-30, 36-40 IGF-LR3 2x20-30mcg post WO in getrainde spier

Beginstats:

32j, 1m80, 93kg, 13%

Bedoeling is om vooruitgang met foto's te illustreren. Eerste kuur nadruk op bulk, tweede lichte cut.

Grtz!
 
Laatst bewerkt:
waarom ga je off inplaats van gewoon door te bridgen?
 
PCT heeft echt geen zin kerel, doet meer schade dan goed. Pak dan een bridge van 4-6 weken en knal daarna door. PCT doe je pas als je echt off gaat en dat ook een tijdje blijft anders heeft
het geen zin.

Dan ook je HCG door laten lopen tijdens je bridge en je HMG bewaren tot je nakuur.
 
Zou 'm ook aan elkaar bridgen idd,..
Best kuurtje, ben wel benieuwd! Komen de foto's hier of ?
 
Ik volg bro maar zoals idd al gezegd doe een bridge.
In een bridge verlies ik bijna niets van massa en het is beter voor je lichaam.

En na een bridge knal je terug hoor net of je bent 6 weken off geweest.
 
Bridge it is. 6 weken Test E op 125?

Foto's komen hier ja.

Hoe bouw ik T3 best op?
 
Hey allen,

Heb resultaat bloedwerk binnen.

Even in herinnering brengen: vorige kuur was deze

w 1-4 Winstrol 50mg ed
w 1-15 Test E 250mg ew
w 1-17 Primo 500mg ew
w 15-19 Test P 100mg eod
w 15-19 Anavar 70mg ed
w 1-19 HCG 2x250iu ew

Dat was van 20 mei tot 30 september.

Op 1 oktober pct gestart:

w 19-23 20mg Nolva ed
w 19-23 3x75iu HMG ew
w 19-23 2x10iu slin ed (opgebouwd)

Op 1 november PCT gestopt en begonnen met HGH, opgebouwd naar 4iu ed.

op 7 december bloed laten nemen.

1j1b15.jpg


zo6fti.jpg


23rpz41.jpg


Ben zeer tevreden met het resultaat. LH en FSH zijn eerder laag ten opzichte van de referentiewaarden maar volstaan ruimschoots om de testosteronproductie op een normaal peil te houden.
Verder zijn mijn lipiden terug normaal want die waren tijdens de kuur helemaal "naar de kloten" door Arimidex (tegen gyno op het einde van vorige kuur). Ga volgende keer in geval van opkomende gyno eerst wat "lichtere wapens" inzetten (zijnde proviron en nolva).

Welke conclusies trek ik hier uit?

- Time ON = Time OFF is slechts een richtlijn, bloedanalyse geeft een beter beeld van herstel
- Test, Primo, Winstrol en Anavar worden terecht "mild" genoemd, herstel gaat tamelijk vlot
- HMG tijdens PCT (en HCG tijdens kuur) lijken herstel te bespoedigen

Toch deze opmerkingen:

- herstel is voor iedereen anders
- voor een juister beeld dient men bloedwerk van na de kuur te vergelijken met bloedwerk van voor de kuur, en idealiter ook met bloedwerk van tijdens de kuur (heb ik niet meteen voorhanden)
-welke rol spelen HGH en, in mindere mate, insuline?

Los van het bloedwerk kreeg ik het gevoel van hersteld te zijn zo eind november. Ook libido kwam helemaal terug. Veel sneller dan bij mijn vorige kuur in ieder geval.

Na ruim een maand HGH lijkt ook mijn schildklier niet te vertragen. Ga mijn T3 bewaren voor later (cut) dus. Enkel licht verhoogde suiker en ALAT ga ik in de gaten blijven houden.

Maandag beginnen we er aan! (Tenzij de wereld morgen vergaat hehe)
 
Laatst bewerkt:
Al een paar foto's: @ 92kg

Laatste weken bagger getraind en gegeten wegens verhuis en geboorte van dochter

nakuur.jpg


1.jpg


2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Proficiat met je dochter en ik volg bro!
Succes!
 
Merry X-mas!

Ben alsnog donderdag 20 december begonnen. Ik dacht zo, als de wereld dan toch vergaat morgen, sterf ik liever ON dan OFF. :-)

Nee, onze kleine mocht vroeger mee naar huis dan verwacht. Ik was dus vanaf donderdag in verlof wat veel tijd om te trainen en te eten betekent. (inclusief 's nachts zo blijkt :-)

Ik zet 2x per week (maandag en donderdag), telkens 250 Test E en 200 Deca. Zet er ook nog 100 Test P prop bij de eerste weken.
Dbol op 2x20 per dag voor de eerste 4 weken.

Post WO 10iu Slin + 100gr carbs, 40gr Whey, BCCA + glut
1u later maaltijd

Een training ziet er altijd ongeveer zo uit:

10 min warm up
45-60 min KT
minimum 3x/week 30min cardio

Training donderdag: BORST

(eerste training in 2 weken)

- Warm up cross trainer 10 min

- Bench press
* 3 warm up sets 10 tot 15 reps met weinig gewicht (40kg, 60kg, 60kg)
* 4 sets 6x 110kg

- Incline Bench press
* 4 sets 8x 90kg

- Pure Strength Chest Press
* 4 sets 10x120kg

Vrijdag

RUST

Zaterdag: Benen

- 10min warm-up cardio cross trainer

- Squat
* 3 warmup sets 12x60kg
* 4 sets 6x120kg

- Leg Press
* 4 sets 8x200kg

- Stiff Legged Dead Lift
* 4 sets 8x100kg

- Standing calf raises (Smith)
* 4 sets 12x100kg

CARDIO:20 min (suiker was wat laag)

Zondag: Schouders en Biceps

- 10min warm-up cardio cross trainer

- special warmp up schouders 15 min (schouders en hams zijn blessuregevoelig)

- Seated Dumbbell press
* 5 sets 6x34kg

- lateral raises (niet-strict)
* 4 sets 8x26kg

- lateral raises (strict)
* 4 sets 8*12kg

- Standing alternate dumbbell curl
* 4 sets 12x20kg

- standing barbell curl
* 4 sets 10*25kg

- 15 mins abs

Maandag:

Rust

Dinsdag

Rust (gym gesloten voor Kerst)
 
Laatst bewerkt:
"Inclusief 's nachts" hahaha. Epic.
Gefeliciteerd met je dochter. Veel geluk en plezier toegewenst.

In on this. Good luck!
 
"Inclusief 's nachts" hahaha. Epic.
Gefeliciteerd met je dochter. Veel geluk en plezier toegewenst.

In on this. Good luck!

Thx, ik kom eigenlijk enkel het huis uit om eten te kopen (familiefeesten slaan we over dit jaar) en te trainen en toch slaap ik max 4u aan een stuk iedere keer :-)

De prop en d-bol voelde ik eigenlijk al een paar uur na eerste inname op training donderdag. Ietsje vollere pomp zeg maar. Nu na 6 dagen nog merkbaarder: vollere spieren, grotere honger en een verhoogd libido. Op de weegschaal al een dikke kilo erbij.

Ik zit op 4iu HGH ed (5/7) maar ben wat aan het experimenteren met injectietijden ('s avonds, 's morgens, PostWO) en -plaatsen (IM vs SC)

Slin zet ik in principe Post WO, en de dag na training Pre Ontbijt.
 
Wat valt er te melden na 1 week?

Woensdag rug en triceps gedaan, geen cardio.

Donderdag buikspieren plus cardio (45 min)

Weegschaal zegt plus 2kg. Heb te weinig eetlust naar mijn zin, iets wat ik nog al gehad heb tijdens het begin van een kuur. Ben ietsje voller in mijn gezicht, wat meer zweten en licht gezwollen prostaat waar de dbol wel wat mee te maken heeft vermoed ik.

Voorlopig herstel ik niet echt sneller na een training: eergisteren triceps iets te hard aangepakt want voel het vandaag nog altijd. Denk dat ik mijn borsttraing ga uitstellen naar morgen.

Van mijn beentraining op zaterdag ben ik stijf geweest tot gisteren, en dat in combinatie met injectiepijn in mijn glutes, geen pretje. Die injectiepijn is meer aanwezig dan normaal, wat ik aan de Test P toeschrijf. Moest normaal gisteren injecteren maar omdat mijn rechterbil nog steeds een lichte bobbel vertoonde van een week geleden injecteer ik pas vandaag. Ga voorlopig niet in bovenbeen injecteren omdat ik uit ervaring weet dat prop daar nog meer pijn veroorzaakt dan in mijn bil en ik in dat geval mijn beentraining van dit weekend wel kan vergeten.

Ik heb ook de indruk dat ik minder gevoelig ben voor insuline nu ik ON ben. Heb nog geen hypo voelen komen, ook al zet ik telkens 10iu. Dat was in oktober tijdens PCT wel anders, waar ik 60min na injectie alweer nieuwe carbs moest of ik had prijs. Of licht de ogenschijnlijk mindere gevoeligheid aan het feit dat dit de tweede keer is dat ik slin gebruik?

Wie zal het zeggen? Bodybuilding: een boeiende en mysterieuze wetenschap! :)
 
Laatst bewerkt:
Update:

Vrijdag zoals aangegeven geen borsttraining gedaan maar gerust.

Ook zaterdag geen KT maar alweer cardio (50min zaalvoetbal)

Vandaag zondag borst stevig aangepakt. Heb er goed aan gedaan 2 extra dagen te wachten om triceps te laten recupereren. Training begon wat stroefjes maar kwam er na een tijdje echt goed in. Lekker volle pomp, schouder goed opgewarmd, 3 setjes zwaar bankdrukken, 3 setjes zware dumbbell press, dan medium zware incline bench press gesuperset met medium zware flyes en geeindigd met lichte kabel flyes. In totaal 1 uur KT met weinig pauze, lekker!
Had zo'n NO supje genomen preWO, misschien mede verantwoordelijk voor lekkere pump.

Schouderblessure evolueert wel niet echt, rechterschouder blijft wat zeuren maar eenmaal warm is de pijn draaglijk.

Naast die blessure blijft gebrek aan honger grootste spelbreker tot nu toe. Als ik mezelf niet verplicht, zou ik gewoon heel de dag niks eten. Nu ja, door die weinig carbs (geef voorrang aan eiwitten) vliegen de kilo's er niet bij maar blijft tevens het vocht wat onder controle, wat toch een fijnere look geeft.

Morgen nog eens zwaar de benen aanpakken en dan platte rust op 1 januari.

Tot volgend jaar!
 
Gelukkig nieuwjaar allen!

Heb het ietsje kalmer gedaan deze week. Zoals gezegd 31ste benen zwaar aangepakt, gym was gesloten op 1 januari. Dan 2 januari receptie gehad op het werk en mezelf goed volgegoten en dag erna, logisch, joekel van een kater gehad, dus 3 dagen op rij niets getraind. Vrijdag 4 januari borst en tricpes getraind, zaterdag door allerlei baby-perikelen weer niet kunnen trainen (en gejunkd bovendien) en vandaag zondag rug/biceps.

Weegschaal tikt al af op +3 a 4kg, vooral vocht en vet lijkt mij. Maar pomp en kracht zijn bijzonder lekker tijdens trainingen. Ook van collega's al reacties gehad dat ik er wat voller bijsta.

Heb al twee keer een hypo uitgelokt om daarna als een malle te vreten, heerlijk! (Wegens gebrek aan honger nog altijd)

Om vocht en vettoename wat af te stoppen besloten om carbs lichtjes terug te schroeven en te concentreren rond trainingen, heb geen zin om vochtballon te worden.

Schouder blijft zeuren, aan mijn 3x cardio per week kom ik voorlopig niet.
O ja, en zoals gewoonlijk, coïtusdrive door het dak!:D
 
Update:

Tot gisteren stijf geweest van rugtraining zondag - met een maat getraind die eigenlijk sterker is en niet willen onder doen je kent het wel :rolleyes:

Maandag 50 min cardio
Dinsdag:rust
vandaag woensdag: Schouders/biceps
morgen donderdag: benen
vrijdag: borst
zaterdag: cardio, buik
zondag: rug

eergisteren stond de weegschaal alweer op 96kg maar was absoluut niet tevreden over de look. Na een training wel, spieren zijn dan lekker vol en opgepompt maar koud zie ik er, vind ik eerlijk, echt niet uit. Ik hou veel te veel vocht vast en ik vind mezelf veel te vet worden.

Ik denk dat slin+dbol+test/deca een beetje overkill is voor iemand die al van creatine een plofkop krijgt. Zelfs met weinig carbs en zout. Weinig carbs is natuurlijk relatief omdat ik na zo'n slinshot alleen al minstens 100gr carbs en uur later nog meer carbs neem.
Ondanks het feit dat ik nog steeds geen honger heb (zo heb ik dinsdag 8u lang geen hap gegeten en ik had nog geen honger, wat vroeger ondenkbaar was) en mijn carbs al verlaagd had hiervoor, bleef ik naar mijn gevoel iedere dag vetter worden.

Dus heb ik besloten de insuline even te laten voor wat ze is en heb ik dbol verlaagd naar 20mg/dag. Met de test prop was ik eerder al gestopt.
Verder heb ik vanaf vandaag IGF-LR3 toegevoegd, 2x25mcg postWO gezet in schouders. Ga nu even aankijken hoe dat loopt en herneem slin wsl in het einde van eerste kuur en/of bridge (is mij vorige keer een pak beter bevallen tijdens PCT na een cutkuur)

Ga nu een weekje clean eten en als er wat vocht/vet af is, neem ik wat pics. Binnen 11 dagen zijn we een maand ver dus zou er al progressie te zien moeten zijn.
Mocht ook low-carb geen zoden aan de dijk zetten gooi ik er T3 bij.

Grtz!
 
Kan dat weinig hongergevoel door de androgenen komen? Ikzelf heb ook 0 honger...
 
mooie bloedresultaten. goed herstel na 20 weken kuur !
 
Back
Naar boven