XXL Nutrition

Rokh ON! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat goed zie ik wel. succes :thumb:
 
Kan dat weinig hongergevoel door de androgenen komen? Ikzelf heb ook 0 honger...

Ik heb me er al suf op getobd man, ik weet het echt niet. Toen ik op test 500 Bold 800 zat had ik dat probleem niet, ook niet op test/primo, al was die laatste wel een cut en dan is het normaal dat je honger hebt.

Sinds ik gestopt ben met slin zit ik echt laag in de carbs. Gevolg is dat de kilos er niet bijkomen zoals dat zou moeten in een bulk. Voordeel is dan weer wel dat het vocht wegtrekt en ik wat droger word. Ach, het is altijd wat :)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:34 ----------

mooie bloedresultaten. goed herstel na 20 weken kuur !

Ik dank aan het aan nakuren met HMG + mildere AS als test en primo.

Zal nu wel ander verhaaltje worden hehe

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:35 ----------

Gaat goed zie ik wel. succes :thumb:

Loopt nog niet zoals ik wil. Zou wat meer willen eten. En meer trainen want ik moet te vaak skippen met werk/baby/...
 
Komt goed joh, je moet met alles rekening houden toch..
 
Update:

Donderdag : rust
Vrijdag: benen
zaterdag: borst
vandaag: rug
maandag: schouders, kuiten, buik
dinsdag: rust
woensdag: cardio 50 min

Dbol op 20mg zonder slin bevalt mij echt veeeel beter. Blijf hangen op 94-95kg maar er is al een pak vocht weg. Kracht blijft rustig omhoog gaan. Carbs ga ik aan de lage kant blijven houden, proteine hoog, vet medium.

Ga proberen wat meer cardio te doen volgende week.

IGF-1 merk voorlopig nog niet veel van, behalve wat injectiepijntjes.

Wel iets bizar:

Als ik een vial HGH meng met 1 ml bac water, haal ik daar 1,2-1,3 ml uit met slinspuit. (het poeder veronderstel ik?)
Als ik een vial IGF meng met 1 ml bac water, haal ik daar 0.7-0.8ml uit met slinspuit. ???
 
Train je geen armen? :P
 
Train je geen armen? :P

Nee, dikke armen vind ik lelijk ;)

Nee, ik doe steeds een paar setjes triceps na een borsttraining en een paar setjes biceps na een rugtraining.

Als ik 4x KT per week doe ziet die er (op papier althans) zo uit: (zonder cardio)

maandag: borst/triceps
dinsdag: benen
woensdag: rust
donderdag: rug/biceps
vrijdag: schouders, buik, kuiten

Als ik aan 5 krachttrainingen kom (wat niet zo vaak is als ik OFF ben)

maandag: borst
dinsdag: benen, buik, kuiten
woensdag: rust
donderdag: rug
vrijdag: schouders
zaterdag: armen, buik, kuiten
zondag: rust

Soms wissel ik borst en rug van dag, afhankelijk van wat ik het hardst getraind heb op arm-dag: biceps of triceps

Maar nogmaals, dat is slechts op papier, ik denk dat in werkelijkheid slechts 20% van mijn weken er daadwerkelijk ook zo uit ziet.

2 jobs, een vrouw en een baby zorgen van tijd voor nogal wat hectiek in mijn leven. Vooral mijn vrouw ;)

Dit is zo'n week trouwens, ga nu rug trainen zie
 
Laatst bewerkt:
Update:

Maandag: rug/biceps
--> Voor het eerst sinds lang nog eens met Ipod getraind, was zeer goede training
Op het einde biceps tot complete failure getraind (met dank aan GPRO ;) ), een setje meer en ik had de gym ondergekotst :D
Op deze schijf: (ja ben een Em-fan)
http://www.youtube.com/watch?v=wRM0cAqAY9c
5 minuten nonstop setjes pompen, beter dan coïtus! ;)

Dinsdag: cardio/abs
Woensdag: 50 min cardio HIT
Donderdag: borst/triceps
Vandaag (straks): benen

Wat valt er nog te melden? Dat intramusculair IGF zetten met slinspuit (1ml, 29G als ik me niet vergis) een fluitje van een cent is. Had tot hiertoe enkel nog maar in bil, bovenbeen, en schouders gezet. Nu ook in borst, biceps, kuit. Triceps en rug volgen nog. Had in het begin van de week een beetje jeuk overal op mijn lijf, ik dacht dat dat mogelijk een allergische reactie was op de IGF, maar is de laatste dagen veel minder. Ik heb, zoals bijna altijd als ik op 500 test zit, last van beginnende gyno na een maand. Deze keer ga ik eerst nolva op 20mg ed proberen alvorens naar de Arimidex te grijpen, ook al weet ik dat dat laatste goed werkt over het algemeen. Wil mijn lipiden niet meteen vernken en vind mijn torenhoog libido best aangenaam en wil dat zo houden.

Vraagje: denkt iemand dat het verstandig is om trainingsdagen samen met de IGF post WO 2.5iu HGH te zetten en dan nog 2.5iu voor het slapen? Nu zet ik gewoon 5iu voor het slapen 5/7.
 
Laatst bewerkt:
Update:

Vrijdag: Benen
Zaterdag: rust
Zondag: Rug/Biceps
Maandag: Cardio 60 min
Dinsdag: abs
Woensdag (vandaag): borst/triceps + schouders (licht)
Morgen: benen of rust
vrijdag: benen of rust

Verder ben ik er ook achter gekomen dat ik mijn spuit tot nu toe verkeerd heb afgelezen (zie foto's). Het komt er dus op neer dat ik te weinig AAS heb gezet en te veel peps. Redelijk dwaas van mezelf vind ik.


Op de foto's weeg ik 95kg.

1.jpg


2.jpg


spuit.JPG


3.jpg


4.jpg


5.jpg
 
Heb je dat bloedonderzoek gewoon via de huisarts gedaan?
 
Gaat lekker man :thumb:
 
Heb je dat bloedonderzoek gewoon via de huisarts gedaan?

Ja. Kostprijs: dokterbezoek + 25 euro voor het labo.

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 23:31 ----------

Gaat lekker man :thumb:

Thanks buddy! En dan te weten dat ik tot nu toe maar 350 Test en 280 Deca heb gezet LOL
--> wordt vanaf nu dus 500/400 :rolleyes:
 
Wil dat ook zeggen dat je al jaren te weinig aas hebt gezet?
 
Vind dit toch al goede vooruitgang vergeleken met de eerste pics!

Mooi
 
OMG!! Je hebt te weinig anabolen gezet bro!?!?! :roflol:
 
Wil dat ook zeggen dat je al jaren te weinig aas hebt gezet?

Ja en nee. Bij korte esters gebruikte ik altijd spuiten van 2ml met rechte zuigerkop, die vallen dus niet verkeerd af te lezen. Maar die 800 Bold was dus zeker geen 800 lol
Nooit opgevallen omdat er op die manier niet meer dan 10ml uit een vial kwam. Conclusie: UG 10ml is maar 9ml...

8 maand geregistreerd en je eerste post in mijn log? Jij mag voorzitter worden van mijn fanclub :p

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 18:46 ----------

Vind dit toch al goede vooruitgang vergeleken met de eerste pics!

Mooi

Thanks!

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 18:47 ----------

OMG!! Je hebt te weinig anabolen gezet bro!?!?! :roflol:

Schitterend toch? Nog een heel potentieel aan groei onontgonnen! :D
 
Laatst bewerkt:
Update:

Donderdag: rust
Vrijdag: Benen (squat +20kg)
Zaterdag: schouders (gigantische pump 1u lang)
Vandaag: rust
Morgen: Rug

Mijn post WO pin ziet er nu zo uit:

50microgram IGF1-LR3 (bilateraal) + 2iu HGH + 5iu slin

Herstel is echt enorm vooruit gegaan, ik zou eigenlijk 7/7 kunnen trainen.
Benen vrijdag bijna 2u lang zwaar aangepakt, bijna niks spierstijfheid dag erna.
 
Even korte update want heb een zware werkweek gehad en nog eentje van hetzelfde kaliber voor de boeg.

Maandag: Rug (incluis deadlift deze keer) + Cardio 50 min
Dinsdag: rust
Woensdag: Borst/triceps
Donderdag: rust
Vrijdag: Schouders/Biceps
Zaterdag: Benen
Zondag: rust

Maandag: Cardio 60 min (crossfit-style) + Buik
Dinsdag: Borst/triceps
Woendag: Rug
Donderdag: rust of Schouders

Gewicht eventjes teruggevallen naar 93 wegens wat minder gegeten door veel werk(kreeg meteen opmerkingen dat ik er een stuk scherper uitzag in mijn gezicht)
Sinds vrijdag logeren mijn (Poolse) schoonouders bij ons en als mijn schoonmoeder kookt is het lekker maar VET en is er altijd taart en cake in huis. Prognose: tegen eind van de week terug op 96-97 kg... :-)
 
Hey allen, alweer een tijdje niet meer upgedate, maar na bezoek van de familie ben ik 4 dagen grieperig geweest en heb ik niet kunnen trainen/slecht gegeten.

Vrijdag nog een uurtje cardio + buikspieren gedaan maar dan zaterdag-zondag-maandag-dinsdag dus NIETS kunnen doen.

Eergisteren woensdag dan terug herbegonnen met een goede borst/triceps training (ondanks dat ik me dus nog niet erg echt hersteld voelde)
Donderdag rust en vandaag vrijdag benen aangepakt, ging al bij al erg lekker. Ik voel wel duidelijk een verschil tussen ziek zijn ON en OFF. Nu heb ik quasi geen gewichts/krachtsverlies gemerkt, echt wel opvallend!
Morgen moet ik gaan helpen verhuizen (bezie dat als wat cardio hehe) en dan doe ik zondag rug of schouders/armen.
Ik ben tijdens mijn ziekteperiode wel wat minder strikt geweest met mijn HGH protocol (heb ook mijn AAS wat later gezet dan normaal). Ik heb ook MASSA'S geslapen (zowat 12 tot 14u per dag tot grote ergernis van mijn eega :-)

Ik loop nu zowat tegen het einde van mijn deca aan, als die op is ga ik nog een 2-tal weken door op een gram test en dan bridgen maar! Voor de bridge zal ik wat nieuwe pics posten, gewicht zit nog steeds rond de 95kg.
 
Hello fellas,

Kleine update:

Zaterdag mee gaan helpen verhuizen bij mijn broer, wat geen pretje was! Houten panelen van 60kg 4 verdiepen omlaag en weer omhoog zeulen langs een smalle trap is niet evident de dag na een beentraining!
Zondag ook niet getraind wegens "een incidentje" op het werk, dus was wachten tot maandag voor een BEESTIGE rug/bicepstraining. Dinsdag gerust, woensdag alweer een monsterlijke borst/schouder training!

Ben nu exact 63 dagen bezig (sinds 20 december) ofte 9 weken en heb vandaag mijn 2 laatste vials test E en Deca opgemaakt. Plan is nu nog 2 weken doorgaan op 1gr Test en dan 6 weken bridgen op 125. Voor mijn bridge neem ik terug wat foto's.

Welke vooruitgang heb ik tot nog toe gemerkt?

- Gewicht + 3kg
- Vet% licht naar beneden
- Krachttoename zeer goed merkbaar (bench + 15kg bv)
- Libido sky high
- vollere, rondere spieren
- recuperatie sterk verbeterd

Sides?

- lichte acne, onder controle met vit B5
- lichte gyno, zit nu op 1mg A'dex ed
- tintelende vingertoppen en slapen armen 's nachts

Heb mijn HGH sinds een week verhoogd naar 10iu op workoutdays en 8iu op non-workout days en dat is voelbaar. Mijn vingertoppen tintelen heel de dag en ik ben 's nachts met een bulldozer niet wakker te krijgen. Ook al slaap ik sommige dagen meer dan 8u, toch ben ik hondsmoe doorheen de dag. Tijdens trainingen is daar niets van te merken want die zijn werkelijk TOP! Ik vind mezelf ook een stuk vasculairder staan en ook al is mijn dieet verre van clean, veel vet lijk ik niet bij te komen. Ik heb voor het eerst ook de indruk dat mijn onderarmen groeien want ik voel bij bepaalde oefeningen dat ik meer grip heb en ik vind ze er ook dikker uit zien.
En gisteren tijdens mijn training kwam het lekkerste wijf van de gym (de manager eigenlijk, maar wat een topwijf is me dat zeg! :)) me even persoonlijk een complimentje geven over mijn "enorme schouders" met een welgemeende "lekkerrrrrrr" er bij. :facial:
 
Vraagje: ik ga vanaf vandaag nog even door op 1gr test, dit icm met proviron. Hoeveel zou ik van die laatste nemen 50 ed, 75, 100?

Alle advies is welkom, is eerste keer provi.
 
Back
Naar boven