Fitness Seller

Rokh ON! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoelang mag het eigenlijk uit de koelkast voor je het injecteerd? Ik ga het thuis klaarmaken en gelijk 1 shot erin. Dan moet ik de 2e shot in mn auto of tas bewaren op me werk om die rond 15:00 te zetten

Kan in principe geen kwaad. Tenzij je een zwarte auto hebt die heel de dag in de zon staat natuurlijk. Gewoon weg houden van licht lijkt me en desnoods in de zomer bewaren in een plastic zakje met een cold pack in of zo.
 
Hehe, kan niet wachten om mijn Hyge's te beginnen...zit nu aaan Chinese generieke

K heb me hyge's binnen :P


Lees veel dat mensen voelen wanneer ze "hard" genoeg gaan of genoeg "voelen" en dan bij die aantal iu stoppen met verhogen.

Vanaf hoeveel iu merkte jij dat je gh gebruikt? Ik ben van plan elke week 1 iu te verhogen. Ben begonnen met 2iu vandaag
 
Laatst bewerkt:
Zit nu aan de Hyge (.com.cn 25x8iu per kit) en ik moet zeggen, ik voel voorlopig geen verschil tussen 5iu generieke (Asunme) en 4iu Hyge (een halve vial ed 7/7). Ben wel nog maar een week overgeschakeld en heb niet meer sypmtomen dan er voor (tintelende vingers, slapende lichaamsdelen, vochtretentie, dieper slapen, moe overdag)

HGH voelde ik toen ik begon al op 2iu per dag, vooral gladdere huid was een eerste symptoom. En ook beter slapen. Nam het wel altijd pre-bed.

Verder moet ik zeggen dat 100mcg T3 echt wel heel lekker spul is tijdens cut. Heb de indruk dat het op die manier echt mogelijk wordt om icm met Tren vet te verbranden en massa aan te zetten.

6.jpg
 
Wow! Nice transformation bro :d
 
In Tren we trust :-)
 
Ziet er goed uit!

Zit nu weekje aan hyge en lijk ook gladdere huid te hebben, overdag beetje slap gevoel soort honger gevoel, koppijn, eerste paar dagen beetje stijf overal. Nu 3 iu ed en begin dit weekend met soort gelijk aan jou kuur, eerst diana test deca dan bridge en test tren :P misschien ook wel t3 proberen tijdens "cut"

Hoe ziet jou nakuur eruit btw?
 
Ziet er goed uit!

Zit nu weekje aan hyge en lijk ook gladdere huid te hebben, overdag beetje slap gevoel soort honger gevoel, koppijn, eerste paar dagen beetje stijf overal. Nu 3 iu ed en begin dit weekend met soort gelijk aan jou kuur, eerst diana test deca dan bridge en test tren :P misschien ook wel t3 proberen tijdens "cut"

Hoe ziet jou nakuur eruit btw?


Eerst een paar hoge dosissen HCG, dan:
Nolva + Clomid + HMG voor minstens 8 weken.
Eventueel nog met Aromasin erbij, daar ben ik nog niet uit.

Voor libido ga ik Sniezels combo Vit D3 + Zink + DAA (D-Aspartic Acid) gebruiken

HGH en IGF laat ik doorlopen (HGH verlagen naar 2a3iu ed) en ik voeg ook terug Slin toe Post WO.
 
Laatst bewerkt:
Je pakt groot uit zie ik. Herstel je altijd slecht na t kuren?
 
Je pakt groot uit zie ik. Herstel je altijd slecht na t kuren?

Integendeel. Vorige keer na kuur van 5 maand volledig hersteld na dikke maand na einde nakuur (4 weken).
(kuur was test_primo-winny-var, nakuur Nolva + HMG, HCG tijdens)

--> bloedwerk zie eerste pagina van deze log: Herstel vorige kuur


Nu ga ik 6 tot 7 maand ON zijn, met straffer spul zoals Deca en Tren, dus is een stevige PCT een must imo.
Vandaar een PCT die wat langer duurt met een HCG blast in het begin en Clomid boven op de Nolva en HMG.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mij vergist tussen Nolva (2 tabs van 10 mg tegen gyno) en Clen (1 tab van 0,05mg). Heb de hele dag lopen trillen als een espenblad...:-) Een parkinson patiënt had er niets aan hehe, een smsje typen lukte gewoon niet meer. Dat krijg je dus als je verstrooid bent met die ongelabelde zakjes van GS...
 
Hehe handig ja, doe mij maar gewoon potjes
 
Maar ik leef nog en voor de rest gaat alles prima :-) Ga de laatste 4 a 6 weken in van mijn kuur. Ga binnekort over op korte esters alleen ben ik nog aan het twijfelen om de mast eruit te gooien en te vervangen door var. Die acne begint mij stilaan de keel uit te hangen en het verdoet mijn fysiek...of zou var geen meerwaarde hebben naast ace?
 
Weinig tot niets denk kk
 
Hangt misschien van de hoeveelheden af, niet? Misschien ga ik dan toch gewoon door op prop en ace en laat ik de mast eruit. 1ml ace ed, teveel? :-)
 
Je zou de var kunnen proberen. Min 80mg ed ofzo
Is er ook zo weer uitgegooid :)
 
Ja ik bekijk het nog wel, is toch pas voor binnen een week of twee. ..
 
Nice progressie!
is het niet in Belgie zo dat ze in Gym's komen testen op roids?
zou ik me als ik AAS zet en in Belgie woonde aardig zorgen over maken.

maar wel echt zieke shape ik volg je de laatste weken van je kuur nog ff ;)
 
In België controleert men idd op doping gebruik in fitnesscentra, maar ENKEL in Vlaanderen. Ik woon in Brussel dus heb daar geen last van. Lang leve de federale staat! :-)

Verder vond ik dat tijd was om een tandje bij te steken in de cut en heb mijn koolhydraten drastisch teruggeschroefd. Ik eet op trainingsdagen enkel nog carbs voor en na training, op niet-trainingsdagen enkel om 18u 's avonds. Vanmorgen woog ik 87.7, moet zowat het laagste zijn van de afgelopen 5 jaar of langer. Een training bestaat doorgaans uit 10 min licht opwarmen, 45 min KT en 30 cardio (fietsen aan 130-140 bpm). Train 4 a 5 keer per week.

T3 nog steeds op 100mcg ed, icm met Clen (1x 0.05mcg smorgens) Ik voel wel dat je snel tolerantie opbouwt bij clen dua dat gaan we verhogen binnekort. Acne heb ik stilaan weer onder controle met vitb5, zon en dagelijks wassen met veel zeep.

Sides vallen mee: warm, zweten, trillen en af en toe een wat drukkend gevoel op de borst.
 
Gisterochtend:

uploadfromtaptalk1372948612805.jpg
 
Not bad! Goeie shape
 
Back
Naar boven