XXL Nutrition

Rokh ON! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joo ziet er netjes uit... Misschien als je de tren zo mist en je nog door wilt knallen kan je door gaan op n hoge dosis primo ik ga er ook super op na m'n tren cycle...

Thx! :-)

Volgende kuur doe ik het anders: in de winter test/tren, dan bridge, dan test/primo, eventueel met een tijdje wat deca ernaast, en eindigen met masteron... Voornamelijk omwille van het zweten tijdens Tren cycle en ook omdat ik eens wil zien er veel verschil is tussen een test/tren en een test/tren/mast...

---------- Post toegevoegd 22 August 2013 om 13:01 ----------

Potverdomme als je dit ziet wil je spontaan aan de tren..

Echt, wat een heerlijk spul is dat toch. Enanthaat is al geweldig maar Ace blaast alle andere AS gewoon weg. Geen enkele steroïde kan je fysiek zó drastisch veranderen op zo'n korte tijd. Als je er goed van herstelt én de sides geen te groot probleem vormen zie ik niet in waarom je het NIET zou willen gebruiken...
 
Oké oké goed plan mijn ervaring met mast naast test tren is dat het exact het zelfde doet alleen van mast kreeg ik puisten tren plus mast is androgeen als de pest... Maar verder goed log goede resultaten ga zo door... Verder geen niet gevoelig voor prolactine gyno zo te zien aangezien je veel met tren en deca werkt Nice ... Toen ik aan 50 prop 100 ace ED zat kreg k er last van duurde me 3 maanden om er vanaf te komen... Voor mij geen 19 nor meer veel te ijdel voor gyno haha... Verder geef k je n 8 voor je fysiek ik zou alleen even wat meer aandacht aan je schouders besteden
 
Laatst bewerkt:
Prolactine gyno heb ik geen last van voorlopig. Gewone gyno wel. Vanaf dat ik boven de 500mg aromatiserende as ga heb ik aan ai nodig. Arimidex lost dat probleem doorgaans goed op maar ik probeer het ter vermijden want het kloot echt met le lipiden
 
En als ik een 8 ben is sniezel minstens een 12 :-)
 
En Sniezel een 9 :-)
 
Vind ik niet man jullie hebben beide n heel ander fysiek is appels met peren vergelijken .. Kan je is wat pica's van je rug en benen posten ben benieuwd
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

200gr kipfilet met kruiden uit oven, rijst met currysausje, appelmoes en gemalen gestoomde broccoli met wortel. Met Fanta. Zero uiteraard :-)
 
appelmoes is voor baby's
 
Kleine update: na tren nog even doorgegaan op test p 100 eod/ mast p 200 eod. Nu eindigen met 10 dagen Anavar only op 100 ed.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 16:49 ----------

Daarna beginnen we pct minstens 8 weken HMG, HCG Nolva en Clomid. Dan lichaam laten recupereren en eind december opnieuw bloed prikken.
 
Stevige nakuur bro, succes met de laatste lootjes!

Clomid, bah.... ;)
 
Ben toch bijna 9 maand ON dus lijkt mij geen overbodige luxe.

Wat vind je niet leuk aan Clomid? :-)
 
100mg Var ed is eigenlijk de perfecte afsluiter, valt super mee. De laatste test moet ondertussen ongeveer weg zijn vocht is weg, spieren heel de dag hard en vol, en aders overal, yummie :-)
 
Wacht maar tot je off gaat :p
 
Ja wordt balen ik ken het gevoel: plat, moe, geen zin, bwah. Moet je gewoon door...

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 18:43 ----------

Grootste fout die je dan kan maken is te vroeg opnieuw beginnen
 
Ondanks je lange kuren ben je verstandig bezig als ik het zo lees lange kuur lange Nakuur lang herstel. Blijf je posten tijdens je pct ven benieuwd naar je herstel
 
Thx. Heb nu voor het eerst lang gekuurd met 19-nors (tren/ deca) ik hoop dat ik met goeie nakuur en wat pauze een vlot herstel zal hebben, dan doe ik het de komende jaren altijd zo.

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 15:01 ----------

Maar ik weet uit ervaring dat de komende weken/maand echt KLOTE gaan worden. Dus als ik een bakje loop te huilen hier in mijn log, zijn jullie allen van harte uitgenodigd om mijn bemoedigende schouderklopjes te geven :-) :-) :-)
 
Back
Naar boven