Fitness Seller

Rokh ON! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daarna beginnen we pct minstens 8 weken HMG, HCG Nolva en Clomid. Dan lichaam laten recupereren en eind december opnieuw bloed prikken.


Als je eind december weer mooie waardes hebt, wanneer ben je dan van plan te beginnen aan je volgende kuur?
 
Thx. Heb nu voor het eerst lang gekuurd met 19-nors (tren/ deca) ik hoop dat ik met goeie nakuur en wat pauze een vlot herstel zal hebben, dan doe ik het de komende jaren altijd zo.

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 15:01 ----------

Maar ik weet uit ervaring dat de komende weken/maand echt KLOTE gaan worden. Dus als ik een bakje loop te huilen hier in mijn log, zijn jullie allen van harte uitgenodigd om mijn bemoedigende schouderklopjes te geven :-) :-) :-)

Sterkte ik doe over een paar weekjes met je mee!
 
Januari :-) Terug 9 maand. Deze keer Tren wel in de winter, Primo in de zomer.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:48 ----------

Als je eind december weer mooie waardes hebt, wanneer ben je dan van plan te beginnen aan je volgende kuur?

Januari dus :-)

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:50 ----------

Heeft iemand nog tips voor nakuur? Ik ga de libido stack van sniezel proberen: daa, zink en nog iets (kan er even niet opkomen)
Verder vraag ik mij of er hier mensen zijn die de toevoeging van igf en/of slin in de nakuur een meerwaarde vinden...

Zou deze vraag misschien beter eens stellen in de "geavanceerd"'sectie

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:51 ----------

Sterkte ik doe over een paar weekjes met je mee!

Hoe lang ben jij ON geweest? En wat heb je gebruikt?
 
Januari :-) Terug 9 maand. Deze keer Tren wel in de winter, Primo in de zomer.

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:48 ----------



Januari dus :-)

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:50 ----------

Heeft iemand nog tips voor nakuur? Ik ga de libido stack van sniezel proberen: daa, zink en nog iets (kan er even niet opkomen)
Verder vraag ik mij of er hier mensen zijn die de toevoeging van igf en/of slin in de nakuur een meerwaarde vinden...

Zou deze vraag misschien beter eens stellen in de "geavanceerd"'sectie

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 13:51 ----------



Hoe lang ben jij ON geweest? En wat heb je gebruikt?

Test-Deca 500/400 brige 125 test nu Test-Tren 250/400.
Hier en daar nog wat T3 en anavar.
Dus straks ook wel een half jaar.
Maar komt vast wel goed gewoon tam an ;)
 
Test-Deca 500/400 brige 125 test nu Test-Tren 250/400.
Hier en daar nog wat T3 en anavar.
Dus straks ook wel een half jaar.
Maar komt vast wel goed gewoon tam an ;)

Redelijk vergelijkbaar dus met wat ik gedaan heb als ik het zo lees. Hoe ziet jouw pct er uit?
 
Redelijk vergelijkbaar dus met wat ik gedaan heb als ik het zo lees. Hoe ziet jouw pct er uit?

Niks deftigs,heb ik ook even geen geld voor.Gewoon clomid en nolva.Na mn vorige kuur ook op de Nolva nergens last van gehad,niet echt een dip heb gewoon lekker door kunnen trainen.
Nu zou het wel wat zwaarder moeten worden maar mn kroonjuwelen voelen nog steeds goed.
Zie aan de ene kant wel uit naar een prikvrije periode en weer even bijkomen.
 
Succes ermee dan. Ben zelf ook blij om het lichaam even te laten recupereren. Begint na een tijdje wel door te wegen, zo lang kuren. ..
 
Succes ermee dan. Ben zelf ook blij om het lichaam even te laten recupereren. Begint na een tijdje wel door te wegen, zo lang kuren. ..
Inderdaad!Ik merk het vooral s'ochtends wel een beetje wanneer ik wakker wordt,alsof ik niet goed ben uitgerust.Maar thats all.
Gaat goedkomen man:thumb:
 
Wat pics van benen:

uploadfromtaptalk1379751349863.jpg


uploadfromtaptalk1379751382867.jpg


uploadfromtaptalk1379751416570.jpg


uploadfromtaptalk1379751447382.jpg


uploadfromtaptalk1379751527992.jpg


uploadfromtaptalk1379751575527.jpg
 
Update:

Dit is de derde keer op rij dat ik ziek word op het moment dat ik OFF ga. Heb sinds vrijdag niet meer getraind, enorm klote gevoel... weet dat het in het kopje zit, maar toch, heb echt het gevoel dat ik x gram spier per uur verlies. Ik probeer proper te eten, wat aardig lukt overigens
 
Wat hebben wij geleerd tijdens deze kuur? :-)

- Tren is mindblowing spul :-)
- Tren rulet
- Tren is fantastisch
- Ace is nóg leuker :-)
- de zomer is te warm voor tren
- nog niet helemaal overtuigd van de combo Tren - Masteron. Is een DHT naast tren wel echt van toegevoegde waarde?
- 100mg Var ed is super om kuur mee te eindigen, ook zonder test ernaast
- je moet psychisch "stabiel" zijn voor Tren.
- Op Tren kan je massa winnen én vet verliezen tegelijk
- het is bijzonder moeilijk om te werkelijke waarde van peps in te schatten. Wat dragen HGH, IGF,...nu werkelijk bij? Dat ze "iets" doen is wel voelbaar?, maar de precieze resultaten? Moeilijk hoor.

Nu 6 weken nakuren:

40mg Nolva ed
100 mg Clomid ed
3x 25iu HMG ew

Dan bloed checken en dan kunnen we eventueel onze mening qua Tren nog herzien :-)
 
Balen dat je ziek werd man,knal er zelf altijd lekker veel vit.C en echineaforce in en veel blijven drinken natuurlijk.
Beterschap!!
 
Beterschap bro... Ben zelf ook al week ziek.

Waarom off gaan als je januari weer on wilt?
Beter bridge en dan knallen, verlies zal dan ook minimaal zijn.
 
Beterschap bro... Ben zelf ook al week ziek.

Waarom off gaan als je januari weer on wilt?
Beter bridge en dan knallen, verlies zal dan ook minimaal zijn.

Bedankt :-)

Heb geen zin om een jaar of twee non-stop on te zijn. Ik begin pas terug opnieuw als mijn bloedwaarden ok zijn. Dat kan dus ook later dan januari zijn.
 
Bedankt :-)

Heb geen zin om een jaar of twee non-stop on te zijn. Ik begin pas terug opnieuw als mijn bloedwaarden ok zijn. Dat kan dus ook later dan januari zijn.
Hoe gaat het man?
 
Hoe gaat het man?

Prima om eerlijk te zijn :-) Ziekte is bijna uit mijn lijf, ben vorige vrijdag terug begonnen met KT na 7 dagen niks (1 keer voetbal niet meegeteld)

Libido zit in dip maar is niet helemaal weg zoals dat vroeger wel altijd was. Spieren zijn uiteraard wat platter en minder vol maar als de pump er inzit merk ik nog geen al te groot verschil. Kracht is ietsje minder en ik train ook minder lang. A ja, en ik voel terug spierpijn daags na training :-) maar dat vind ik eerder fijn :-)

Zit nu in week 2 van 4w
40mg Nolva ed
100mg Clomid ed
75iu HMG ew
1000iu HCG ew
Dan nog 4w
20mg Nolva
(50mg Clomid)-> weet ik nog niet.

Hgh zit ik op 2a3iu ed.
Ben verder aan het opbouwen naar 10iu slin postWO. Tweede deel van de nakuur vervang ik slin door IGF postWO.

Vooral mijn aders vind ik goed zichtbaar blijven deze keer.

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 12:41 ----------

Enig side effect tot nu toe zijn 2 keer emotionele bui (met tranen in de ogen en zo :-)
Acne is niet te bespeuren voorlopig, dat is in het verleden ook wel anders geweest.
 
Emotionele buien uit het niks of ? En je hgh Zet je gewoon door tijdens je kuur ? Zo ja Miss issie wel de reden dat je Nakuur soepeler verkoopt dan voorheen . Blijf nog even volhouden en posten man n Nakuur is altijd interessant
 
Okee man interessant.Valt dus toch gelukkig niet tegen.
Hopelijk bij mij ook straks,maar ik beperk mij tot Nolva Clomid dus ben benieuwd,maar loopt vast wel los.
Sterkte!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gedaan met cutten haha :-)

Emotionele buien lijken uit het niks te komen, maar meestal is er wel een reden. Onlangs gebeurde het zelfs tijdens het trainen en ik had zoiets van wtf?? Bleek dus het liedje op mijn ipod te zijn dat ietwat trieste gevoelens opriep uit het verleden. Dat emotionele heb ik echt altijd tijdens pct, duurt maar een paar weken gelukkig.
Liever een traantje tijdens PCT dan "opzettelijke slagen en verwondingen" tijdens Tren :-)

Door mijn IGF-waarden (en kcals) hoog te houden hoop ik wat spierverlies tegen te kunnen gaan. Maar laat ons wel wezen, zit nog maar 2 weken in PCT, ik denk dat het ergste nog moet komen.

Ik ga blijven loggen hier, ook tijdens volgende kuren, is ook leuk voor mezelf om progressie bij te houden.

Grtz
 
Back
Naar boven