MuscleMeat

Rokh ON!

Bezoekers in dit topic

uploadfromtaptalk1441871307063.jpg


uploadfromtaptalk1441871362025.jpg
 
Zo hey! :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Ondertussen, in Brussel...

20160809_185535.jpg


20160809_185603.jpg


20160523_195158.jpg


20160809_185737.jpg
 
Ziet nog steeds top uit!!
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Thanks!

Hoe gaat het met jou ondertussen?

Ik moet nog even wennen aan het nieuwe forum, vroeger deed ik alles met Tapatalk, maar dat lijkt niet meer te lukken :(
 
Ziet er goed uit. Ga je weer actiever loggen?
Forum wen je wel aan ;)
 
Haha, ik ben dat van plan ja...:)

Werk is even wat rustiger en zou (allereerste) wedstrijd willen doen eind van het jaar.

Wennen op mijn leeftijd duurt altijd maar langer, hehe oud worden...:(
 
Thanks!

Hoe gaat het met jou ondertussen?

Ik moet nog even wennen aan het nieuwe forum, vroeger deed ik alles met Tapatalk, maar dat lijkt niet meer te lukken :(

Nieuwe forum went idd wel, naamswijziging is wel jammer :(

Goede fysiek trouwens!
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Nieuwe forum went idd wel, naamswijziging is wel jammer :(

Goede fysiek trouwens!

Thx! :)

Vinden jullie het nieuwe forum beter of niet? Lijkt wat trager maar dat kan aan mijn verbinding liggen...
 
Gisteren wat in het zonnetje op mijn balkon gezeten :)

20160816_170729.jpg


20160816_170141.jpg
 
Thanks!

Hoe gaat het met jou ondertussen?

Ik moet nog even wennen aan het nieuwe forum, vroeger deed ik alles met Tapatalk, maar dat lijkt niet meer te lukken :(
Ja goed na 16 maanden off en nu bezig met kindjes en daarna aan de hgh en weer opnieuw on. Maar prioriteiten moet je stellen :)

Leuk dat je weer gaat loggen! Was altijd tof om je te volgen!
 
Die aders over je kuiten, ziek :p

Zit helaas ook wat "spat" bij in mijn knieholte...


Ik merk net dat al mijn emailnotificaties in mijn Spam terecht kwamen.
 
Heb even heel je log doorgelezen
en moet zeggen man vooruitgang heb je zeker geboekt !
Je manier van cute vindt ik ook wel interessant zeker als ik zie wat het je brengt al lijkt het me persoonlijk niet altijd even makkelijk.
Maar goed om lang verhaal kort te maken, ik volg :D
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Eerste dag terug in de gym na een weekje vakantie, gevolgd door spaghetti, mosselen en friet...

+ 4.5kg sinds vanmorgen :-) :-) :-)

Hoezo vocht?? ;-)

20160817_230736.jpg


20160817_230658.jpg


20160817_230611.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja goed na 16 maanden off en nu bezig met kindjes en daarna aan de hgh en weer opnieuw on. Maar prioriteiten moet je stellen :)

Leuk dat je weer gaat loggen! Was altijd tof om je te volgen!


Ik ga een poging doen om het vol te houden deze keer:)

Voor de "creatie" van mijn dochter ben ik ook een jaar off gegaan nadat het maar niet wilde lukken on cycle.

Nu 3.5 jaar later is mijn zoon op komst, niet off gegaan deze keer, al hebben we de natuur een handje geholpen :-)

Maar ben het helemaal eens met jou: prioriteiten moet je stellen en je kinderen/gezin komen altijd op de eerste plaats. Daarom aan alle jonkies hier: je krijgt van mij persoonlijk een paar klappen op je domme kop als je te gierig bent om die paar miezerige euro's uit te geven aan HCG. Je gaat me later dankbaar zijn!
En als je de woorden "gains", "tegenhouden", "vocht" of "gyno" durft gebruiken, krijg je er nog een paar lappen bij.


Heb even heel je log doorgelezen
en moet zeggen man vooruitgang heb je zeker geboekt !
Je manier van cute vindt ik ook wel interessant zeker als ik zie wat het je brengt al lijkt het me persoonlijk niet altijd even makkelijk.
Maar goed om lang verhaal kort te maken, ik volg :D

Bedankt, is altijd leuk om te horen! Wat bedoel je precies met "mijn manier van cutten"? Ik denk dat (diep) cutten nooit echt makkelijk is, hoe je het ook doet.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, is altijd leuk om te horen! Wat bedoel je precies met "mijn manier van cutten"? Ik denk dat (diep) cutten nooit echt makkelijk is, hoe je het ook doet.[/QUOTE]

Sommige dagen gewoon niks eten en wel cardio doen... lijkt me vreselijk haha
 
  • Like
Waarderingen: Rokh
Bedankt, is altijd leuk om te horen! Wat bedoel je precies met "mijn manier van cutten"? Ik denk dat (diep) cutten nooit echt makkelijk is, hoe je het ook doet.

Sommige dagen gewoon niks eten en wel cardio doen... lijkt me vreselijk haha[/QUOTE]


Hele dagen vasten met cardio erbij deed ik enkel naar het einde van mijn cut toe, dus dat is nog niet voor meteen. Ik ben ook niet zeker of ik dit nog wel ga doen.

Ik heb nu in 2016 zes maanden gebulkt, van januari tot juni, waarbij mijn voeding op zijn zachtst gezegd "losjes" was te noemen. 3 keer MacDonalds per week was geen uitzondering, soms trainde ik ook maar 2 of 3 keer per week, maar dan echt wel zwaar. Op mijn zwaarst schommelde mijn gewicht rond de 105. Gebruikte toen rond de 2.5gr AAS, peps (MOD-GRF icm afwisselend GHRP2-6, Hexarelin, Ipamorelin én DAC, die laatste was geen onverdeeld succes overigens) en met periodes 10iu gh (meestal postWO) en insuline. KCals zaten gemiddeld tussen de 4000 en de 5000, met af en toe vreetdagen maar ook low kcal, enkel op niet-trainingsdagen.

O ja, heb dit jaar nog geen minuut cardio gedaan, het hoeft dus niet gezegd dat mijn conditie nogal bagger is. :-) Op zich stoort mij dit niet, tenzij tussen de lakens soms ;-)
Op 105 was ik ook bij het minste buiten adem en kreeg ik van anderen soms te horen dat mijn ademhaling nogal "zwaar" was.

Verder is er ook ernstig slaapapneu vastgesteld na een nachtje slaapkliniek (mijn vriendin vond het gesnurk niet meer aan te horen) dus ga nu in eerste instantie gewicht naar beneden halen en kijken of dit slaapapneu verbetert.

Ik sukkel ook al een jaar of 2 met mediale epicondylitis (golfelleboog), langs beide kanten. Links een beetje erger dan rechts.

Het is dus niet allemaal rozegeur en maneschijn, zoals je ziet.
 
Back
Naar boven