AndroidHealthClinic

Rolling Stones

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Joepieeee, mijn vriendin heeft 2 kaartjes gekregen voor de rolling stones in de kuip op 8 augustus. Dus daar ga ik saampjes met haar heen :) Ben niet echt een stones fan of zo, maar het lijkt me wel echt super vet om ze een keer live te zien!

Iemand hun al ooit gezien, of gaat iemand daar ook toevallig heen?
 
HEYY...geef da kaartje dan aan mij, als je geen fan bent... :D, ik zal goed voor je vriendin zorgen.... ;) :D
 
mazzelpik damn daar had ik ook wel naartoe gewild
 
:D ghehehe dacht het niet pump!
 
ach....kon het proberen he :D
 
stones zijn relaxt hoor, have fun!
 
Thnx m8, zal ik zekers doen! :)
 
Als ze beast of Burden draaien denk maar aan mij
 
Ik zal er ook zijn, had ze al eens op Werchter Classic gezien :D

Echt niet normaal die kerels, hoe die nog staan te springen op het podium!
 
Kewl! Jah ik ben ook benieuwd of die opa's r nog een beetje de beuk in gooien ;)
 
Ik was 3 (4) jaar geleden bij het concert van hun in de Arena. Ik was met m'n pa mee, die een echte die hard fan van het eerste uur is (alle CD's en elke keer dat ze in NL zijn naar 1 of 2 concerten van ze).

Maar wat een show zeg! Echt, er is geen band die zo'n show geeft voor hun fans. Wat een sfeer ook! Echt een hele ervaring zo'n concert! :thumb:

Boven het podium was toen een groot scherm, na het voorprogramma was alles donker, 't scherm gaat aan, je ziet de ruimte met wat planeten enzo. Komt er een meteoriet hard richting scherm gevlogen, op het moment dat die 'botst met de camera', krijg je een lichtshow van vuurwerk om dat scherm, en dan slaat Keith Richards in een lange luipaardjas en een sjaggie in z'n bek het rif aan van Satisfaction.

Kippenvel! :cool:


Dit jaar dus naar de Kuip in augustus. :)
 
MrJ zei:
Ik was 3 (4) jaar geleden bij het concert van hun in de Arena. Ik was met m'n pa mee, die een echte die hard fan van het eerste uur is (alle CD's en elke keer dat ze in NL zijn naar 1 of 2 concerten van ze).

Maar wat een show zeg! Echt, er is geen band die zo'n show geeft voor hun fans. Wat een sfeer ook! Echt een hele ervaring zo'n concert! :thumb:

Boven het podium was toen een groot scherm, na het voorprogramma was alles donker, 't scherm gaat aan, je ziet de ruimte met wat planeten enzo. Komt er een meteoriet hard richting scherm gevlogen, op het moment dat die 'botst met de camera', krijg je een lichtshow van vuurwerk om dat scherm, en dan slaat Keith Richards in een lange luipaardjas en een sjaggie in z'n bek het rif aan van Satisfaction.

Kippenvel! :cool:


Dit jaar dus naar de Kuip in augustus. :)

mooi om te horen! Zo krijg ik r toch wel heel veel zin in!!! :)
 
Back
Naar boven