XXL Nutrition

Romanian Pro Grand Prix

Bezoekers in dit topic

philosopher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
172
wk64wz.jpg

Deelnemers:

1. Khalid ALMOHSINAWI, Netherlands
2. Marcos CHACON, Spain
3. Hanni GLANVILLE, United Kingdom
4. Dexter JACKSON, USA
5. Martin KJELLSTROM, Sweden
6. Cesar MENDIBLE, Venezuela
7. Migger MILAZZO, Germany
8. Manfred PETAUTSCHNIG, Austria
9. Ronny ROCKEL, Germany
10. Armin SCHOLZ, Germany
11. Sergey SHELESTOV, Russia
12. Tommi THORVILDSEN, Norway
13. Ricky WELLING, United Kingdom

Effe snel poen pakken show voor Dexter in een allesbehalve indrukwekkende line up

Ken er ook niet zoveel avn, maar ben dan ook geen kenner.

wk64wz.jpg

Deelnemers:

1. Khalid ALMOHSINAWI, Netherlands
2. Marcos CHACON, Spain
3. Hanni GLANVILLE, United Kingdom
4. Dexter JACKSON, USA
5. Martin KJELLSTROM, Sweden
6. Cesar MENDIBLE, Venezuela
7. Migger MILAZZO, Germany
8. Manfred PETAUTSCHNIG, Austria
9. Ronny ROCKEL, Germany
10. Armin SCHOLZ, Germany
11. Sergey SHELESTOV, Russia
12. Tommi THORVILDSEN, Norway
13. Ricky WELLING, United Kingdom

Aardige line up;), hoop dat er nog 2 a 3 jongens bij komen dan heb je een goede Europese competitie. Volgens mij zou Shehab Eldin deze wedstrijd ook
draaien maar misschien kan Rene (XXL) hier iets meer over vertellen;).

Ik zie voor Khalid mogelijkheden voor een top 5 notering, als hij zijn goede shape heeft weten door te trekken. Hij heeft al wat naam gemaakt in het circuit en dat kan nu al weleens uitbetalen.

Met de huidige line up ga ik voor de volgende top 5:study:.
1. Dexter Jackson
2. Ronnie Rockel
3. Armin Scholz
4. Martin Kjellstrom
5. Khalid Almohsinawi

Outsider voor de top 5 zie ik in Sergey Shelestov in in Europa vaak zijn beste resultaten boekt. Top dat er weer een wedstrijd in Europa is, misschien zijn het er volgend jaar wel weer 2 of 3.

Laatst bewerkt:
S. Shelestov buiten de top 5? Die heeft toch ook op de Olympia gestaan dus die komt zeker wel in de top 5. Hoop dat Khalid het goed gaat doen.

S. Shelestov buiten de top 5? Die heeft toch ook op de Olympia gestaan dus die komt zeker wel in de top 5. Hoop dat Khalid het goed gaat doen.

Niet alle atleten die op de Mr.O in de onderste regionen eindigen komen automatisch in de top 5 van een GP wedstrijd;). Het ligt er aan hoeveel kwaliteit zich gaat melden voor zo'n wedstrijd, vaak zie je een stuk of 6
a 7 gasten die kanshebber zijn voor de finale plaatsen.

Ik vind Shelestov toch wel een stuk beter dan Kjellstrom. Laten we van beiden even de laatste wedstrijd nemen:

_H4X2888.jpg

_H4X2890.jpg

VS

_W5Q7174_TVNDAGEKCB.jpg

_W5Q7182_QQOLCYGBPI.jpg

Maar goed, ik denk dat Khalid in een vergelijkbare shape als op de Europa wel in aanmerking kan komen voor die 5de plek.

Niet alle atleten die op de Mr.O in de onderste regionen eindigen komen automatisch in de top 5 van een GP wedstrijd;). Het ligt er aan hoeveel kwaliteit zich gaat melden voor zo'n wedstrijd, vaak zie je een stuk of 6
a 7 gasten die kanshebber zijn voor de finale plaatsen.

Dat zeg ik ook niet...maar imo ziet hij er beter uit als Kjellstrom en ook als Scholtz. Dus die gaat zker in de top 5 komen.

Dat zeg ik ook niet...maar imo ziet hij er beter uit als Kjellstrom en ook als Scholtz. Dus die gaat zker in de top 5 komen.

Zie Shelestov zeker als een outsider voor de top 5, ook omdat hij altijd goed draait in Europa maar is wat grillig in zijn wedstrijd shape;). Echter zie ik b.v. in Scholz, Kjellstrom en Khalid wat meer potentieel. Kjellstrom maakte op mij een goede indruk op de Australian GP in 2007 en eindigde daar ook hoog, als hij het e.a. in Europa kan doortrekken zie ik er potentieel in om de top 5 in Roemenie binnen te komen.

Webcast

Is er nog iets van een webcast:coffeepc: daar in in Roemenie, of moeten we tot vanavond wachten op de uitslagen:dunno:.

Wedstrijd is al geweest. Khalid is 9de geworden.

2008romania_results.gif

Nette overwinning van Dexter:cool:...pakt toch weer ff $ 10.000,-. plus natuurlijk nu een serie gastoptredens in Europa. Nette prestaties ook van Ronnie Rockel en Martin Kjellstrom die we dus volgend jaar terug zien op de Mr.O.:cool:.

Jammer dat Khalid zijn kans niet heeft kunnen pakken, al is een top 10 notering altijd goed, dit was de kans om zich definitief op de kaart te zetten met een goede plaatsing:(. Jammer ook dat Shahab Eldin deze wedstrijd heeft laten lopen want op dergelijke wedstrijden in Europa kun je naam maken.

Nette overwinning van Dexter:cool:...pakt toch weer ff $ 10.000,-. plus natuurlijk nu een serie gastoptredens in Europa. Nette prestaties ook van Ronnie Rockel en Martin Kjellstrom die we dus volgend jaar terug zien op de Mr.O.:cool:.

Jammer dat Khalid zijn kans niet heeft kunnen pakken, al is een top 10 notering altijd goed, dit was de kans om zich definitief op de kaart te zetten met een goede plaatsing:(. Jammer ook dat Shahab Eldin deze wedstrijd heeft laten lopen want op dergelijke wedstrijden in Europa kun je naam maken.

Shehab zijn tijd komt nog;)

Idd:

Aardige line up;), hoop dat er nog 2 a 3 jongens bij komen dan heb je een goede Europese competitie. Volgens mij zou Shehab Eldin deze wedstrijd ook
draaien maar misschien kan Rene (XXL) hier iets meer over vertellen;).

Ik zie voor Khalid mogelijkheden voor een top 5 notering, als hij zijn goede shape heeft weten door te trekken. Hij heeft al wat naam gemaakt in het circuit en dat kan nu al weleens uitbetalen.

Met de huidige line up ga ik voor de volgende top 5:study:.
1. Dexter Jackson
2. Ronnie Rockel
3. Armin Scholz
4. Martin Kjellstrom
5. Khalid Almohsinawi

Outsider voor de top 5 zie ik in Sergey Shelestov in in Europa vaak zijn beste resultaten boekt. Top dat er weer een wedstrijd in Europa is, misschien zijn het er volgend jaar wel weer 2 of 3.

die eerste 2 heb je iig goed ouwe:D vraag me af of Scholz het zo goed gaat doen..hij staat er altijd wel goed bij, als ie dit keer maar niet weer uitvalt door een insuline overschot:D

Terug
Naar boven