Fitness Seller

Shocking News Ron-nie stelt zich (aan) voor

Bezoekers in dit topic

Ano_05072020

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2019
Berichten
1.158
Waardering
1.534
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Hoi ik her-introduceer me even hier.
Mijn naam is Ron een aantal jaar geleden hier al eens me grote bek opgezet.
Anyway een tijdje weggeweest, was het niet eens met sommige mensen en discussies.
Zal me daar ook verre van houden en gewoon vertellen wat ik doe en wat me bezig houdt.
Ik heb een tyfus hekel aan mensen die zich bezig houden met het verbeteren van de grammatica.

Ik ben hier om te leren van andere (waarom zou ik mijn been willen stoten aan iets waar andere hun been al hebben gestoten) en ik zal als ik tijd heb zo nu en dan eens melden wat ik zoal doe.

Gestart met deze sport op mijn 48ste en nu bijna 56. Still going strong.
Momenteel bezig met John Meadows methodieken en volg nu Creeping Death II.
 
Welkom.
Herintroduceer is zonder liggend streepje. Bezighouden is één woord, net als tyfushekel. Andere moet zijn anderen. Jullie nog iets Galen en lienlien?
Edit: Ik kan niet lezen, dus nu moet me mijn zijn
 
Laatst bewerkt:
In

Screenshot_20190518-131356_WhatsApp.jpg


Nee Steks Dat ben ik niet.
 
Welkom.
Herintroduceer is zonder liggend streepje. Bezighouden is één woord, net als tyfushekel. Andere moet zijn anderen. Jullie nog iets Galen en lienlien?


Hoi ik her-introduceer me even hier.
Mijn naam is Ron een aantal jaar geleden hier al eens me grote bek opgezet.
Anyway een tijdje weggeweest, was het niet eens met sommige mensen en discussies.
Zal me daar ook verre van houden en gewoon vertellen wat ik doe en wat me bezig houdt.
Ik heb een tyfus hekel aan mensen die zich bezig houden met het verbeteren van de grammatica.

Ik ben hier om te leren van andere (waarom zou ik mijn been willen stoten aan iets waar andere hun been al hebben gestoten) en ik zal als ik tijd heb zo nu en dan eens melden wat ik zoal doe.

Als ik tijd heb zo nu en dan.
'Als ik tijd heb' of 'zo nu en dan' volstaat hier.
 
Is het trouwens niet verre van vandaan houden ipv verre van houden?
 
Ontbrekende komma.


Al aan hebben gestoten.

Is dit Ron-ik-verkracht-je-hond-maar-niks-aan-de-hand-hoor-hij-vond-het-lekker-501?


Ik kan me ook niet voorstellen dat de interpunctie en zinsbouw hier correct is.

Ik ben hier om te leren van andere (waarom zou ik mijn been willen stoten aan iets waar andere hun been al hebben gestoten) en ik zal als ik tijd heb zo nu en dan eens melden wat ik zoal doe.
 
Ontbrekende komma.


Al aan hebben gestoten.

Is dit Ron-ik-verkracht-je-hond-maar-niks-aan-de-hand-hoor-hij-vond-het-lekker-501?
Collega in dat geval. Zou goed kunnen gezien de leeftijd. Is het Ron of is 't Ron-nie?
 
Welkom.
Herintroduceer is zonder liggend streepje. Bezighouden is één woord, net als tyfushekel. Andere moet zijn anderen. Jullie nog iets Galen en lienlien?
Welkom.
Herintroduceer is zonder liggend streepje. Bezighouden is één woord, net als tyfushekel. Andere moet zijn anderen. Jullie nog iets Galen en lienlien?
:roflol:
Heb het zelf nog het moeilijkst met "me grote bek". Waarom altijd die "me" als het "mijn" moet zijn?
Een ";" na "Mijn naam is Ron" zou ook niet misstaan.
De uitdrukking "mijn been stoten" (als die überhaupt bestaat in dergelijke context) is nogal ongelukkig gekozen.
...
Leuk topic wel dit :rolleyes:
 
:roflol:
Heb het zelf nog het moeilijkst met "me grote bek". Waarom altijd die "me" als het "mijn" moet zijn?
Een ";" na "Mijn naam is Ron" zou ook niet misstaan.
De uitdrukking "mijn been stoten" (als die überhaupt bestaat in dergelijke context) is nogal ongelukkig gekozen.
...
Leuk topic wel dit :rolleyes:
Een Ron stoot zijn been niet twee keer tegen dezelfde muur.
 
Een dergelijke intro is vragen om problemen, bedankt Ron! :roflol:
 
Back
Naar boven