AndroidHealthClinic

Ron zijn dagboekje deel 2; Not even mad brah (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ronniej

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2008
Berichten
15.233
Waardering
1.093
Hoi dbb,

Daar ben ik weer!

Ik dacht, ik ga maar weer eens trainen want de zomer is voorbij, time to get in shape! De motivatie de afgelopen MAANDEN/bijna-jaar was nergens te bekennen. Heb hem vaak gezocht op de bodem van mijn glas, echter nooit iets gevonden ondanks me sterke drang om hem elk weekend te zoeken.

Af en toe heb ik er wel een training tussen gegooid, maar het verlies van kracht vooral deed mij denken ''ja volgende keer begin ik echt'' ! Dat gebeurde alleen nooit haha. Nu heb ik me daar overheen gezet en ben nu 2 weekjes weer normaal bezig en /care weights ( niet echt maar die ik moet mezelf ff mind****en )

Ben nog kwa volume en intensiteit aan het bouwen, dus begin rustig aan. Het is vooral ****ed dat mij knie'en nu echt zijn afgeschreven, tegenwoordig soms gewoon al last als ik normaal loop. Dus LB laat ik een tijdje achterwege, dat zien we over een tijdje wel. Can't help it, so too bad.

Rug/Biceps

DB rows
Warming up
10
10
8
8

Pull ups, palms to tha face
10
8
6
6

BB curls
Warming up
10
10
8
6
12

-----------------------------------------------------------------------------

Weinig I know, bouw het op, trainings-snelheid is ook laag!

-----------------------------------------------------------------------------

Zo sta ik er nu bij op het moment

24enji0.jpg

Kusjes,
Ron
 
Laatst bewerkt:
Succes brah. Ben benieuwd hoe het is over 6 maanden.
 
Long time ago. Suc6 man. Waarom btw geen gewichten bij je reps?:)
 
Long time ago. Suc6 man. Waarom btw geen gewichten bij je reps?:)

Dumba! ja lang geleden :)
Was ik vergeten van deze training, dacht erna opeens ''Ik ga maar weer loggen'' anders had ik het wel even bijgehouden.
 
Ja Ronniej is back! Succes brah!:D
 
Ja Ronniej is back! Succes brah!:D

**** yea broski

Moet nu wel paar dingen zoals huidige gewicht etc. in de beginpost zetten, maar dat komt wel! Weegschaal is leeg ook haha
 
Komt goed
 
Thanks, heb er weer echt zin in ook! Dus dat is een goeie zaak!
 
goodluck brah
 
abbo 4 di leventjuhh! flinke buikmat heb je gekweekt in die tijd dat je er niet meer was.
 
doen we trouwens nog steeds die wedstrijd wie het eerste boven de 75kg uitkomt? haha herinner je hem nog Tymen, jij en ik
 
doen we trouwens nog steeds die wedstrijd wie het eerste boven de 75kg uitkomt? haha herinner je hem nog Tymen, jij en ik

:sad: **** jou keuning hahaha
Ja die was baas!

Ga nu gewoon prima lekker knallen, ff opbouwen nog zat ik niet gelijk kreupel ben na 3 weken.
 
Haha, rustig opbouwen bro, train je nog steeds thuis?
 
hoeveel weeg je nu bish?
 
hoeveel weeg je nu bish?

dont know brahhh, weegschaal batterij was op! als ik het weet zal ik het zeggen met pijn in me hart gok ik haha
 
Back
Naar boven