AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou daar is toch niets mis mee...;)
ik verdraai ook bij elke leuke dame me nek... niet dat ik de hele dag overal op wil springen maar er is ook niets mis met mijn libido.
heb ooit gelezen dat elke man ... elke vrouw gelijk beoordeeld als zij ze zien... zo van... nou met die zou ik het kunnen doen. Tja dat zullen de dames ook wel met heren hebben denk ik.
of zijn wij dan zo speciaal?
 
Nou gelukkig heb je gewoon alleen maar een zeer hoog libido! :D
En ach...gedachtes mogen er toch zijn? :rolleyes:
enne.. kijken doen wij dames gerust ook hoor! ;)

Ik ben blij voor je dat er verder niets aan de hand is.
 
mooie bench Ron Flexatron!
 
Nou daar is toch niets mis mee...;)
ik verdraai ook bij elke leuke dame me nek... niet dat ik de hele dag overal op wil springen maar er is ook niets mis met mijn libido.
heb ooit gelezen dat elke man ... elke vrouw gelijk beoordeeld als zij ze zien... zo van... nou met die zou ik het kunnen doen. Tja dat zullen de dames ook wel met heren hebben denk ik.
of zijn wij dan zo speciaal?
Nou ik eigenlijk wel gewoon. :sad: Maar weet me wel in te houden hoor. :rolleyes: Ik herken mijn dierlijke gevoelens en die zijn nu eenmaal niet altijd prioriteit. :) En ja ik kan gewoon praten met dames zonder andere beelden naar voren te halen. Het is ook weer niet beestachtig. :p
Nou gelukkig heb je gewoon alleen maar een zeer hoog libido! :D
En ach...gedachtes mogen er toch zijn? :rolleyes:
enne.. kijken doen wij dames gerust ook hoor! ;)
Kijken en genieten doe ik de hele dag door. :D
Ik ben blij voor je dat er verder niets aan de hand is.
Voor nu althans, er volgen nog echo's.
mooie bench Ron Flexatron!

Thanks Robke. Vond ik ook wel. Ik ben wel niet oz krachtig als jij maar probeer er wel heel krachtig uit te zien. :D
 
Weet je dat zeker Ron dat je nog wel normaal kan denken en praten met dames?? Anders......meeting...:shake: hahha nee gelukkig maar dat er niks raars is uitgekomen:p
 
Dat gaat ook snel zeg, nog maar 8 weekjes. Met het vet gaat het helemaal goed komen. Kan ineens super snel gaan!
Motivatie zo lekker vasthouden Ron en red je het goed tot het einde!!
 
Weet je dat zeker Ron dat je nog wel normaal kan denken en praten met dames?? Anders......meeting...:shake: hahha nee gelukkig maar dat er niks raars is uitgekomen:p

Hmmmm daar heb je een punt. :eyes:
Nee hoor, no worries. :engel:

Ik weet dat mijn prehistorische oerdriften hoog zijn. Dat ken ik al jaren. En heb je er uberhaubt iets van gemerkt. :shrug:
Ik weet heel goed wanneer iets wel en niet kan. En als ik met trainen bezig ben, zitten er geen vrouwen in mijn hoofd. ;)
Enne ik ben gewoon een keurig getrouwde man.

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 15:17 ----------

Dat gaat ook snel zeg, nog maar 8 weekjes. Met het vet gaat het helemaal goed komen. Kan ineens super snel gaan!
Motivatie zo lekker vasthouden Ron en red je het goed tot het einde!!

Thanks. Jij weet er al meer van natuurlijk hihihi. Jij gaat helemaal top volgens mij. :)
 
Maar we keuren wel he Ron:)

hahahah de dames worden gelijk zenuwachtig wat wij wel niet denken allemaal
 
Ja, ik had die gedachte eerst ook. Komt het wel goed, krijg ik het er wel af etc etc. Vertrouwen hebben en je komt echt in zo'n fase dan gaat het echt snel.
Gaat zeker lekker hier, moet ook. 2 weeks out!! Jeeejjj..
 
Time; 13:25 - 15:00
Sportschool; BodyFit Den Helder

Ik baal enorm. :( Tijdens mijn poseren zag ik vet wat ik niet wil zien. :( Ik wil dus zo snel mogelijk mijn abs zien en wel altijd. Godver de godver. De laatste weken gaan toch niet mijn focus omver gooien. :eek:
Ik wil lean musculair body en rap wat.c


Rug
- Opwarmsetjes Pullups hammer grip 5,5,5
- Barbell row 70kg :)
- T-bar rows 60kg :D
- Cable row small grip 75kg :)
- Machine rowing small grip 50kg

Achterzijde schouders
- Reverse peckdeck 55kg :D
- Bent over raises 12kg :)
- Reverse cable cross op incline bankje raises 35kg beide zijde :)

Biceps
- Machine curls 50kg :D
- EZ bar curls 33kg :D
- Cable curls 40kg :D
- 12 minuten fiets. :zweet:

Poseren
- 15 minuten alles door genomen.

Lekker getraind maar dat vet zit me gewoon niet lekker. Need someone to say it's gone be okay. :(

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Its's going to be okay :)
 
je zorgt er maar voor dat het goed komt... zo makkelijk kom je er niet vanaf

:whip::wl::boksen::lifter::loopband::whip:


en dan... 3 oktober

:cheer::clap::clap:
 
Its's going to be okay :)
Dankjewel Grosje. :D
je zorgt er maar voor dat het goed komt... zo makkelijk kom je er niet vanaf

:whip::wl::boksen::lifter::loopband::whip:


en dan... 3 oktober

:cheer::clap::clap:

Oeps Dinky die kwaad wordt. :eek: Enne het is 3 november, maar aangezien ik jaren in Leiden heb gewoond, vergeef ik je deze slip-off. :D (3 oktober, 3 oktober dan zijn we als een bal, als een bal. 3 oktober, 3 oktober dan gaan we aan de lal, aan de lal............)
 
ben niet boos hoor... ik hou van pittig stimuleren ;)
 
Dat gaat heel zeker goed komen met die drive en dat doorzettingsvermogen van jou!
de zweep erover die je zelf al! dus dat gaat goedkomen!
en wij zullen je wel even extra hard schoppen hoor! :whip: :D
 
ben niet boos hoor... ik hou van pittig stimuleren ;)
Ik weet het Dinky, maar ik doe maar net alsof je boos bent. Dan loop ik harder. :p
Dat gaat heel zeker goed komen met die drive en dat doorzettingsvermogen van jou!
de zweep erover die je zelf al! dus dat gaat goedkomen!
en wij zullen je wel even extra hard schoppen hoor! :whip: :D
Ja dat is wel zo, maar ook ik heb gewoon mijn negatieve dagen. Dit is echt wel een mind eater. :o
Ik weet wel dat het goed komt, maar het ziet er nu niet zo naar uit. :cool:
 
Ja dat is wel zo, maar ook ik heb gewoon mijn negatieve dagen. Dit is echt wel een mind eater. :o
Ik weet wel dat het goed komt, maar het ziet er nu niet zo naar uit. :cool:
Die onzekerheid en twijfel weer he? ;)
Kom op.. negatieve momenten hebben we allemaal. Maar pak juist die energie om te zeggen " ja ik ga knallen en ik ga het gewoon redden!" En dat lukt je zeker! :)
 
Ik weet het Dinky, maar ik doe maar net alsof je boos bent. Dan loop ik harder. :p

ooow als dat helpt..... :mad: begin maar alvast te lopen dan.... ik ben zo boos op je! Hoe WAAG je het nu je motivatie te laten verslappen. Werken Jij NU :mad:
 
Vandaag een extra dagje Cardio erin gegooid. :janken:
Ik vind dat zo leuk, echt waar. :who:

30 minuten fiets.
15 minuten staircase.
15 minuten lopen op de band.

Heerlijk gegeten erna en nu pak ik koffie. :coffeepc:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven