XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hahaha.. nou je ziet het nu allemaal zijn vruchten afwerpen! Blokken zonder spannen! WOW!!! das super! en poseren wat makkelijker gaat! echt top!
je training zal vast lekker gevoeld hebben. Het straalt eraf! :D
enne.. old man??!?? welneeeee.. je bent zo oud als je je voelt he! ;)
go for it!
 
haha je gaat er nu pas echt in geloven volgens mij :)
Nou ben erg nieuwsgierig Ron
ls je straks in de verf staat dan zie je nog meer blokken
Ik heb wat beelden van de Olympia gekeken (jij vast ook) en dan krijg je gelijk inspiratie
Ik weet zeker dat het een top ervaring voor je gaat worden... ben jaloers
 
Hahaha.. nou je ziet het nu allemaal zijn vruchten afwerpen! Blokken zonder spannen! WOW!!! das super! en poseren wat makkelijker gaat! echt top!
je training zal vast lekker gevoeld hebben. Het straalt eraf! :D
enne.. old man??!?? welneeeee.. je bent zo oud als je je voelt he! ;)
go for it!

haha je gaat er nu pas echt in geloven volgens mij :)
Nou ben erg nieuwsgierig Ron
ls je straks in de verf staat dan zie je nog meer blokken
Ik heb wat beelden van de Olympia gekeken (jij vast ook) en dan krijg je gelijk inspiratie
Ik weet zeker dat het een top ervaring voor je gaat worden... ben jaloers

Thanks jullie. De dedication is nog groter. En ja heb alle beelden meerdere malen bekeken. :D
Echt een motivatie pakker. :)
 
Gaat nog steeds super hier! Ga je nog foto's posten *voor* de YBF?
 
Tijd gaat nu echt snel he ron;) Ben echt benieuwd hoe je de laatste loodjes gaat vinden:P Ik hou je zeker in de gaten!
 
Gaat nog steeds super hier! Ga je nog foto's posten *voor* de YBF?
Nee dat wordt een verrassing. :p Dus de road to kun je vergeten. :) Maar de foto's tijdens de YBF, als ik er op sta, zeker wel. :D
Tijd gaat nu echt snel he ron;) Ben echt benieuwd hoe je de laatste loodjes gaat vinden:P Ik hou je zeker in de gaten!
Nog geen probleem tot nu toe Natty. En als ik er half zo uit zie als jij dan komt het helemaal goed. ;)
Zonder bikini dan hoor. :p

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 17:11 ----------

Time; 13:45 - 14:45
Sportschool; @Work Den Helder

Nieuw schema met nog meer dedication en een enorme drive om goed te staan tijdens de YBF. :p
Benendag.

Quads
- Squat 60/80/100/120kg :eek:
- Leg press max weight van de machine 260kg :eek:
- Leg extension 60/75/90kg lekker hoor dikke pomp. :p

Hammetjes
- Leg curl zittend 50/60/70kg whoehoe :D
- SLDL 60kg :D

Kuiten
- Zittend 60kg
- Staand 110kg nice :D

Cardio
- 13 minuten loopband

Lekker getraind. Kon niet poseren. Maar man wat is mijn taille plat hahaha. En ik ben begonnen met een giga bierpens. :eek: Niets houdt mij tegen, helemaal niets. En morgen ga ik mijn poseerslip passen. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Dat is een mooie slip zeg
 
Als jij niet de eerste wordt Ron, dan krijg je klappen van mij en Grosje, mag je jouw eigen stringetje op gaan eten (ook nog) :p
 
Dat is een mooie slip zeg
Bedankt. Dat beeld raak ik niet meer kwijt.
Als jij niet de eerste wordt Ron, dan krijg je klappen van mij en Grosje, mag je jouw eigen stringetje op gaan eten (ook nog) :p

Die druk die nu op mijn schouders ligt. Pfff dit wordt eten denk ik.
 
Geef maar plaats en datum door, dan ga ik kijken of ik erbij kan zijn. :)
MOET fotos maken van Big Ron in een string :p
 
Geef maar plaats en datum door, dan ga ik kijken of ik erbij kan zijn. :)
MOET fotos maken van Big Ron in een string :p

En de druk neemt toe. Big Ron, i wish. :eek:

Zondag 3 november 2013, aanvang 13:00 uur. Kennemer Theater Beverwijk. Maarre entree is 25 euro. :eek:
 
Entree mag wel duur zijn. Maar de moeite waard om jou in je slip te zien met dat super lijf! :D
nice training! jouw dedication alleen al is een eerste plek waard!
 
Is er al iemand van DBB die 3 november daar aanwezig is?
Dan heb ik dus nog 1 maand om 25 euro bij elkaar te toveren, ff onder het station met gitaar ofzo :p
 
Er zijn er wel een paar die aanwezig zijn inderdaad. Wie allemaal zou ik niet zo kunnen opnoemen, dan vergeet ik er een paar denk ik.
Anders een topic starten.:D
 
Weet niet of ik er ben. Nl komende tijd veel reizen en mijn sociale leven weer wat oppakken:P
 
Zit jij ook bij de Marine? Je had gereageerd op een foto van mij en zie dat je militair bent in Den Helder... ZEER puike progressie!!
 
Zit jij ook bij de Marine? Je had gereageerd op een foto van mij en zie dat je militair bent in Den Helder... ZEER puike progressie!!

Ja marine, ja Den Helder, haven. Zit vlakbij de sportschool. ;) Enne thanks. Van old beerbelly to sixpack. :D
 
Voor/na foto's van je progressie? Hoeft niet de laatste foto te zijn ivm je wedstrijdvoorbereiding maar zoek zelf motivatie!!
 
Voor/na foto's van je progressie? Hoeft niet de laatste foto te zijn ivm je wedstrijdvoorbereiding maar zoek zelf motivatie!!

Pffff die heb ik niet zo 1, 2, 3. In mijn log staat een laatste front foto. Zal eens kijken dit weekend. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven