AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat zegt je vrouw/kinderen hier eigenlijk allemaal van? Die zal best wel trots zijn? :p
 
Mijn kids vinden het wel okay. Mijn zoontje (met downsyndroom) staat altijd naast me te flexen met een frontside dubbele biceps pose hahaha.
Mijn dochter is 12 en dus is het niet cool om je pa okay te vinden. Maar die sixpack vind ze wel gaaf.

Tja dan mijn vrouw. Mijn vrouw heeft helemaal niks met bodybuilding. Maar dan ook echt helemaal niks. Ze voelt zich niet op haar gemak om naar een wedstrijd te komen. Komt bij dat het niet handig is ivm zoontje, die houdt het niet lang vol zeg maar.
Maar mijn vrouw is wel super trots op mijn bereikte resultaat. Ze mist alleen de zachte kussentjes zoals ze dat zo lief zegt.
Kan ik wel inkomen, die heeft zij namelijk wel. Hmmm zalig hoor. Maar goed het borstenverhaal ken je en dus ligt de focus elders.
Overigens steunt ze me met alles. Nu de reis tot zijn climax komt merk ik wel dat ze er een beetje klaar mee is.
komt wel weer goed hoor.
 
Achter elke sterke man staat een sterke vrouw zeggen ze wel eens ;)
 
Time; 14:10 - 15:00
Sportschool; @Work Den Helder

Benensloopdag. Even de pootjes laten voelen dat ze leven. :D De quads, hams en calfs krijgen een lesje. :p

Met squaten 8x130kg gepakt. Ging lekker relaxt en iets door parallel. :)
De legpress op max van de machine. :eek:
Leg extension 95kg en dikke pomp. :D

Hammetjes waren het er niet mee eens vandaag, nou pech hebben denk. :p

Calfs, ach moet ik over die druppels zeggen. Groeien god damned. :p

Daarna lekker wezen douchen. Cardio pak ik morgen wel. :o


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!

Achter elke sterke man staat een sterke vrouw zeggen ze wel eens ;)
Dat is helemaal waar. Achter deze staat een hele sterke. :D
 
Zeker een hele sterke dame die je achter je hebt staan! en jullie samen hebben je al door veel dingen heengeslagen. Echt zo super om dat te horen! Dat het haar ding niet is.. oke.. maar zij steunt je er wel in en dat is belangrijk!

zo te lezen ook lekker getraind he! Top! en weer een dagje dichterbij! :D
 
Zeker een hele sterke dame die je achter je hebt staan! en jullie samen hebben je al door veel dingen heengeslagen. Echt zo super om dat te horen! Dat het haar ding niet is.. oke.. maar zij steunt je er wel in en dat is belangrijk!

zo te lezen ook lekker getraind he! Top! en weer een dagje dichterbij! :D

Hahaha yep nog 19 dagen before curtain up.
 
Hoef je niet elke dag cardio? Want haal je niet zomaar in he.
 
Hoef je niet elke dag cardio? Want haal je niet zomaar in he.

Ik doe ook ochtend cardio. En ik kan het inderdaad niet inhalen, maar ook niet altijd wegblijven van kantoor. :rolleyes:
 
Hahaha yep nog 19 dagen before curtain up.
hahahah.. ja het komt dichtbij nu he! :D

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 20:38 ----------

Ik doe ook ochtend cardio. En ik kan het inderdaad niet inhalen, maar ook niet altijd wegblijven van kantoor. :rolleyes:
computer bevestigen op de crosstrainer/fiets/loopband! :p
 
Time; 10:30 - 11:30
Sportschool; @Work Den Helder

Rug en borst op herhaling. Lekker de spanning opzoeken en de pomp erin. :D

Rug gepakt met pulldown machine, backrow machine, straight arm pulldown rope en met T-bar row. ;)
Borst gepakt met chess presses machine, incline BP in smithmachine, low cable cross. :D

Daarna op de fiets HIIT voor 13 minuten.

Lekker rustig en niet al te zwaar, zwaar genoeg om te voelen zeg maar. Diep de vezels aangepakt.


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Gaat lekker zo he! klinkt als een lekkere intensieve training!
 
Time; 18:45 - 20:00
Sportschool; BodyFit Den Helder

Vandaag in de gym om iemand te begeleiden. Heeft die ei niet afgebeld en is eerder gegaan. :(
Dus heb ik mezelf bezig gehouden met borst en been training. Gewoon om even dieper die vezels te pakken.
Alles lekker relaxt gedaan. :D

Op een gegeven moment komt Desiree Dumpel naar me toe en zegt "jeetje jij gaat goed zeg ik zie je droger worden" Wow :eek: dat doet me echt wel goed om te horen, zeker van haar.
Ze sluit af met "jij gaat echt genieten op het podium je hebt je doel allang geleden bereikt toch?" :) Hahaha en dat is zo waar. En ik ga zekers genieten Dees. Bedankt meid voor je lieve woorden.

Weer lekker aan het trainen, komt er een van de grote jongens naar me toe. "Hey Ron je gaat goed man. Je wordt steeds droger. Bezig voor een wedstrijd?"
Dus ik leg uit over de YBF en bedank hem voor het compliment. :D

Wat een ****ing lekker gevoel. Complimenten die me raken en veel doen. Ik groei gewoon.

Daarna op de fiets HIIT voor 13 minuten.

En morgen komt Ray kijken. Ben benieuwd wat hij ervan vind. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Nice die opmerkingen! Je ziet wat je bereikt hebt he! die pluimen heb je dubbel en dwars verdiend! geniet er maar lekker van na! en ik denk dat Ray vast ook wel tevreden zal zijn! :)
 
Time; 18:30 - 20:00
Sportschool; BodyFit Den Helder

Schouders, triceps en biceps.

Sholder db presses met 24kg pfff giga pomp. En die strepen op mijn schouders niet gewoon meer. :eek:
Ik zie die dingen normaal in boekjes, niet bij mezelf. :o
Side raises en front raises erbij gepakt. Waanzinnige pomp ook.

Ray kwam langs om te trainen en mijn shape en routine te bekijken. Hij heeft zelf zijn benen gesloopt. :p

Mijn triceps en biceps afgewerkt en met biceps zag ik nog meer strepen bij mijn borst en schouders. :eek:

Mijn shape en routine is bekeken en heeft de goedkeuring van Ray. Ik ben onwijs trots op mezelf.
Kleine aanpassing gemaakt in de routine en ziet er nu vol uit. :D
Echt heel veel zin in. ;)

In de kleedkamer spreekt iemand me aan die eigenlijk alles wel wil weten hoe ik zover ben gekomen. :eek:
Een en al complimenten die ik kreeg. En hij kee zijn ogen uit toen ik mijn shirt uit deed.
"Wow man je bent giga droog, en **** man je sixpack" "je loopt er beter bij dan de meeste 16 jarige". :D
Lief he. hahaha Vraagt hij "hoe oud ben je eigenlijk". 50 zeg ik. "Waaaatttttttttt ga weg man, ziek is dat"
Hahahaha :D Geweldig. :p


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Lekker getraind en goedgekeurd door Ray! Routine op en top! jij in perfect shape! Nog wat pluimen in je reet!
die je wel zeker verdiend. Nou wat wil je nog meer??:D behalve winnen :p
Je gaat super! en trots zijn mag je zeker! Zie de weg die je hebt afgelegd! en de kroon op je werk op de YBF!;)
Echt TOP!! :thumb:
 
Lekker getraind en goedgekeurd door Ray! Routine op en top! jij in perfect shape! Nog wat pluimen in je reet!
die je wel zeker verdiend. Nou wat wil je nog meer??:D behalve winnen :p
Je gaat super! en trots zijn mag je zeker! Zie de weg die je hebt afgelegd! en de kroon op je werk op de YBF!;)
Echt TOP!! :thumb:

Om te winnen mis ik definitie in mijn benen. Helaas is dat gewoon zo. :o Maar het maakt me niet uit.
Mijn winst is mijn huidige shape. Een shape die ik nog nooit van mijn leven gehad heb. :D
En ik ga gewoon lekker door met bouwen. Dit is het nieuwe startpunt. :p
 
Om te winnen mis ik definitie in mijn benen. Helaas is dat gewoon zo. :o Maar het maakt me niet uit.
Mijn winst is mijn huidige shape. Een shape die ik nog nooit van mijn leven gehad heb. :D
En ik ga gewoon lekker door met bouwen. Dit is het nieuwe startpunt. :p
Je winst is nu al heel groot! en ik weet nog wat je zei... dat dit misschien wel je einddoel was... dat je niet wist of je verder zou gaan.... dat ik toen zei dat elke eindpunt een nieuw startpunt was. :D Nou dat is het zeker! en een super goed startpunt en die benen komen dan ook wel! ;)
 
Zo Ron dat is zeker leuk al die complimenten en zeker van een topper als Disiree
Als er iemand verstand van heeft... nou ja dat moet je toch een hoop zelfvertrouwen geven om te knallen op het podium.
Ben erg nieuwsgierig hoe het gaat straks.
Jij hebt toch maar mooi even bewezen dat leeftijd geen grenzen heeft, moet je uiteraard wel een ijzere discipline en doorzettingsvermogen hebben zoals jij.
Ik ben erg jaloers hoor op de manier zoals jij je doel gehaald hebt.
Als ik blessure vrij was dan had ik graag eens willen kijken hoe ver ik zou kunnen komen. Wie weet in de toekomst.
Je bent een voorbeeld voor ons allemaal (ook voor mij)
Bikkel ;)
 
Je winst is nu al heel groot! en ik weet nog wat je zei... dat dit misschien wel je einddoel was... dat je niet wist of je verder zou gaan.... dat ik toen zei dat elke eindpunt een nieuw startpunt was. :D Nou dat is het zeker! en een super goed startpunt en die benen komen dan ook wel! ;)
Ach ik wist dat allang. :rolleyes: Was volgens mij ook meer een veilige parkeerplek om naar toe te gaan als ik het niet gered had. Te weinig zelfvertrouwen denk ik. :o Maar dat is er nu niet meer hoor. :D
Zo Ron dat is zeker leuk al die complimenten en zeker van een topper als Disiree
Als er iemand verstand van heeft... nou ja dat moet je toch een hoop zelfvertrouwen geven om te knallen op het podium.
Ben erg nieuwsgierig hoe het gaat straks.
Jij hebt toch maar mooi even bewezen dat leeftijd geen grenzen heeft, moet je uiteraard wel een ijzere discipline en doorzettingsvermogen hebben zoals jij.
Ik ben erg jaloers hoor op de manier zoals jij je doel gehaald hebt.
Als ik blessure vrij was dan had ik graag eens willen kijken hoe ver ik zou kunnen komen. Wie weet in de toekomst.
Je bent een voorbeeld voor ons allemaal (ook voor mij)
Bikkel ;)
Grosje als je wil is er een weg, zo simpel is het. :) En vergeet niet dat jij mijn voorbeeld ben. :eek: En dat verandert echt niet hoor, ook al mag ik naast je staan. ;)

Ik heb wat foto's van Ray geschoten gisteren. En nee die mogen niet geplaatst worden. :rolleyes:
Maar goed, ik heb die foto's laten zien aan Nancy. Zij zei "Ron ik weet dat je door gaat en ik weet dat je er alles voor doet. Maar niet te groot worden hoor" :o
"Zoals Ray vind ik nog gaan, dat mag wel van me." :eek: :haar: Dus ik zeg tegen Nancy, je weet toch wel dat hij heel groot is he.
"Ja dat weet ik en dat kan ik nog net handelen."

Ik ben nog steeds aan het bijkomen van deze openbaring en dit open doel. En Ray weet het nog niet, maar........... Ik wil groeien.
Ray ik wil naast je kunnen staan. ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven