MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere training! Binnenkort die 50 kg DB's, niet zo klagen, ik kan ook gewoon mijn leeftijd in DB's drukken ;).

V.w.b. AAS-gebruik. Ik werk ook bij Defensie en ken meerdere collega's die gebruikt hebben. So what? Zolang je het niet gaan rondbazuinen. Iedereen die serieus met BB bezig is en wedstrijden draait, denkt er op zijn minst over na. Ik zie het niet direct als je 'baan op het spel zetten'. Drugsgebruik vind ik anders. Daar denk ik niet eens over na; als je daarvoor je baan op het spel zet, ben je echt niet slim bezig.
 
Sorry dat ik er toch weer over begon, had niet de intentie de discussie weer opnieuw aan te wakkeren.
 
Sorry dat ik er toch weer over begon, had niet de intentie de discussie weer opnieuw aan te wakkeren.
Niet erg. ;)
Lekkere training! Binnenkort die 50 kg DB's, niet zo klagen, ik kan ook gewoon mijn leeftijd in DB's drukken ;).

V.w.b. AAS-gebruik. Ik werk ook bij Defensie en ken meerdere collega's die gebruikt hebben. So what? Zolang je het niet gaan rondbazuinen. Iedereen die serieus met BB bezig is en wedstrijden draait, denkt er op zijn minst over na. Ik zie het niet direct als je 'baan op het spel zetten'. Drugsgebruik vind ik anders. Daar denk ik niet eens over na; als je daarvoor je baan op het spel zet, ben je echt niet slim bezig.
Exact.

En v.w.b. die leeftijd omzetten in kilogrammen. Morgen wordt het 55 kg dumbbells, damn dan heb ik nog ff te gaan. :roflol: :roflol:
 
:cheer: :klink: nog vele jaren Ron!!
 
Congrats!

De enige lui die ik ken bij defensie zijn nog groter dan ik, dus het is sws geen issue voor zover bekend ;)
 
Geproficiateerd Ron :flexgrin:
 
:cheer: :klink: nog vele jaren Ron!!
Thanks. Yeahhhhh cheatmeal zit er net in. :eating:
Congrats!

De enige lui die ik ken bij defensie zijn nog groter dan ik, dus het is sws geen issue voor zover bekend ;)
Dat ligt er een beetje aan. Als het lui zijn uit de groep; mariniers, KCT, luchmobiel dan hoor je niemand, omdat binnen die groepen grote jongens rondlopen.
Wel of geen gebruik is daar lastig te definiëren. Is het iemand uit de administratieve kant, technische vakken, verzorging etc dan valt een groot lichaam op en dan val je dus buiten het normale en dan komen er vanzelf bedenkingen.
Daar kan je van vinden wat je wil maar het is hoe iets overkomt op de ander.

Zo ook hier. Als je een uitgesproken mening hebt en ook nog eens een lichaam toont die bedenkingen geeft dan wordt je in rap tempo in een vakje gecategoriseerd.

Geproficiateerd Ron :flexgrin:
Dankjewel. :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
Kwartje viel een beetje laat.... nieuw gewicht op de dumbbell.... gefeliciteerd man :cheer:
 
Gefeliciteerd, opa! :lol: Bijna met FLO?
 
Gefeliciteerd, opa! :lol: Bijna met FLO?
Duurt nog 7,5 jaar. :p Maar thanks voor de felicitatie. :thumbs:

woensdag week 20
Spiergroep: Benen, hams dominant
Gym: BasicFit Den Helder met Jannes

Liggende legcurls
WU 15x 45kg
WU 10x 50kg
WU 6x 60kg
15x 65kg + 5x 45kg met holds + 4x 25kg met holds

SLDL
10x 100kg helaas pomp in de rug
8x 100kg
7x 100kg

Walking lunges.
1x 10mtr heen en terug + 2 kettlebells van 20kg
1x 10mtr heen en terug + 2 kettlebells van 20kg :fire: :fire: direct 1x 10mtr heen en weer zonder gewicht :fire: :fire: :fire: :fire: :fire:, direct gevolgd door 30x airsquats. :help: :help: :help:

Legextensions
18x 60kg :fire: :fire: :fire:
DS 13x 60kg + 26x 32kg + 52x 20kg :janken: :janken: :janken: :janken:

Adductor.
22x 65kg

Abductor.
18x 65kg

55 minuten en totaal kapot.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag week 20
Spiergroep: Pull
Gym: BasicFit Den Helder met Jannes

Pulldown, medium grip, schouders laag en squeezzzz op de lats
12x 60kg
10x 95kg
12x 80kg :fire: :fire: :fire: :fire:

T-Bar row.
10x 40kg
12x 60kg
8x 70kg
9x 75kg
repout 14x 60kg :fire: :fire: :fire:

Cable row small grip, schouders laag en 2 sec hold.
7x 75kg te zwaar
10x 65kg
12x 55kg

Bent over cable rope row MMC (Skatermarvin bullshit concentratie :roflol:) op de lats
12x 45kg
12x 50kg
15x 40kg

Barbell shrugs
9x 130kg
12x 90kg
5x 50kg >2 sec holds + 10x 50kg pomp speed

Bent over side raises
10x 16kg
10x 14kg
15x 12kg pomp speed

Seated cable rope face pulls.
1 set 25kg Set= 4 reps, 4 seconde rust x 6

Machine biceps curls
8x 55kg
8x 55kg + 10x 55kg ondersteund, pomp speed
7x 55kg + 10x 55kg ondersteund, pomp speed

Cable rope hamer curls.
12x 35kg + repout pomp speed
 
Is geen bullshit :aai:
 
Jawel, want je moet altijd geconcentreerd zijn op de spiergroep die je traint. :exactly:
Ik focus mij altijd op mijn benen, zelf als ik biceps train. Zo verplaatsen de eiwitten uit mijn biceps zich naar mijn benen, want zo werkt het heb ik uit onderstaande afgeleid:

... Daarbij zijn aminozuren in het lichaam constant in beweging. Dus wat nu in je grote teen aan ‘eiwit’ zit kan volgende week in je biceps zitten.
 
Ik focus mij altijd op mijn benen, zelf als ik biceps train. Zo verplaatsen de eiwitten uit mijn biceps zich naar mijn benen, want zo werkt het heb ik uit onderstaande afgeleid:
Zo zie je maar hoe belangrijk het is!!
 
Dat zal best wel meevallen denk ik zomaar. :cool:
Ik focus mij altijd op mijn benen, zelf als ik biceps train. Zo verplaatsen de eiwitten uit mijn biceps zich naar mijn benen, want zo werkt het heb ik uit onderstaande afgeleid:
Ik heb dat ook ergens voorbij zien komen. ;) Tja als je dan toch bezig bent dan gewoon in bed blijven en alleen maar aan groei denken. :roflol: :roflol:
Zo zie je maar hoe belangrijk het is!!
Ja dat zal jij wel weer oppakken, luie BB'er. :bump:
 
haha thanks voor het compliment , maar ik doe wel zwaar onder aan bepaalde fysieken hier!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven