XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
staat in mn powerlogje! zijn wel 3 ineens verwijderd...maar kan ik wel reuploaden!
 
Maandag week 21
Spiergroep: Benen, hams dominant
Gym: BasicFit Den Helder met Jannes

SLDL
WU 10x 100kg
WU 10x 100kg
10x 140kg
8/9x 140kg was de tel kwijt.

Liggende legcurls
12x 55kg
10x 50kg + 4x 50kg halve rom

SLDL
10x 100kg helaas pomp in de rug
8x 100kg
7x 100kg

Legpress
30x 16 platen 20kg :fire: :fire: :fire:

Adductor.
20x 65kg

Abductor.
15x 70kg

Met de SLDL de bar te hard laten vallen (laatste 10 cm), komt de pseudo basic fit PT zeuren dat als je de bar zo hard laat vallen dat je dan de oefening niet goed uitvoert.
En het trilt zo erg, dus of we daar rekening mee willen houden. Are you fucking serious, :who: over het paard getild portiertje. :dumbass:
Zo en dat wilde ik ff kwijt. :roflol:
 
onnozele figuren daar bij basic fit....enige wat ze doen is af en toe een licht schijfje opruimen en voor de zwaardere vallen ze mensen lastig die er niks mee te maken hebben en af en toe ff een doekje over het apparaat heen aaien.......een beetje basic knowledge is soms wel op zn plek geweest...maar dat zijn helaas niet de eisen van een gastvrouw of heer.
 
Met de SLDL de bar te hard laten vallen (laatste 10 cm), komt de pseudo basic fit PT zeuren dat als je de bar zo hard laat vallen dat je dan de oefening niet goed uitvoert.
En het trilt zo erg, dus of we daar rekening mee willen houden. Are you fucking serious, :who: over het paard getild portiertje. :dumbass:
Zo en dat wilde ik ff kwijt. :roflol:
ROID RAGEEEEEE:scold::scold::scold:
 
onnozele figuren daar bij basic fit....enige wat ze doen is af en toe een licht schijfje opruimen en voor de zwaardere vallen ze mensen lastig die er niks mee te maken hebben en af en toe ff een doekje over het apparaat heen aaien.......een beetje basic knowledge is soms wel op zn plek geweest...maar dat zijn helaas niet de eisen van een gastvrouw of heer.
Doe gewoon normaal. Ze gaf ook nog aan dat andere daarvan schrikken.
Dus ik vroeg of je hier dan nog wel mocht trainen of enkel tegen de gewichtjes mocht praten. :roflol:
Zegt ze, "nou ga je weer lullig doen". Ik zeg daarop, "tja wie begon dan". :laugh:
ROID RAGEEEEEE:scold::scold::scold:
Verre van Marv, meer ongeloof en verbazing. Ik vroeg haar na deze eerste reactie of ze de directeur even wilde bellen en of hij me dan kon uitleggen wat nu precies het doel was van de gym.
 
Ik vroeg haar na deze eerste reactie of ze de directeur even wilde bellen en of hij me dan kon uitleggen wat nu precies het doel was van de gym.
Het doel van Basic Fit en F4F is zo veel mogelijk leden te werven, bij voorkeur slapende leden. Daarnaast zo goedkoop mogelijke werknemers in dienst nemen, dus het liefst gewoon jonge scholieren of huisvrouwen zonder opleiding, die geen idee hebben wat een barbell of dumbbell is. Die huisvrouwen hebben niets beters te doen dan achter de balie hangen en ouwehoeren met huisvrouwen die zogenaamd komen trainen om goed bezig te zijn. Dan moet je natuurlijk niet het gesprek gaan lopen verstoren door een BB of DB te droppen, hoe kun je zo asociaal zijn. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Damn die sldl daar zit aardig wat gewicht op.

Achja en de bar laten te hard laten vallen. Wat een gezeur. Dat heb je met zwaar trainen. Dat kent het personeel in die sportscholen niet.

In trouwens!
 
Het doel van Basic Fit en F4F is zo veel mogelijk leden te werven, bij voorkeur slapende leden. Daarnaast zo goedkoop mogelijke werknemers in dienst nemen, dus het liefst gewoon jonge scholieren of huisvrouwen zonder opleiding, die geen idee hebben wat een barbell of dumbbell is. Die huisvrouwen hebben niets beters te doen hebben dan achter de balie hangen en ouwehoeren met huisvrouwen die zogenaamd komen trainen om goed bezig te zijn. Dan moet je natuurlijk niet het gesprek gaan lopen verstoren door een BB of DB te droppen, hoe kun je zo asociaal zijn. :roflol:
Ja hoe kan ik nu ook zo denken. :duh: Excuus hoe kan ik zo lomp zijn. :dunno:
Damn die sldl daar zit aardig wat gewicht op.

Achja en de bar laten te hard laten vallen. Wat een gezeur. Dat heb je met zwaar trainen. Dat kent het personeel in die sportscholen niet.

In trouwens!
Welkom. En ach bij de meeste gym's moet je het stof van de zware dumbbells afvegen. :roflol:
 
Dinsdag week 21
Spiergroep: Pushdag, borst, schouders, triceps
Gym: BodyFit Den Helder

Peckdeck.
WU setjes
15x 45kg
10x 45kg + 5x 45kg 5 seconde hold
10x 45kg L&R + 5x 10 seconde freeze

Incline db presses (15 graden).
15x 26kg
12x 34kg
10x 40kg
8x 46kg :( nog geen volle set van 10 eruit kunnen persen. En die 50'ers liggen te wachten. :scold:

Chest press machine.
12x 55kg
12x 70kg
10x 80kg
10x 87kg :fire: :fire: :fire:

Peckdeck.
10x 55kg
10x 65kg
10x 85kg
10x 85kg

Dumbbell shoulder presses.
WU 12x 16kg
8x 32kg net geen volle set :scold:
12x 24kg

Dumbbell side raises.
10x 12kg
10x 14kg
10x 18kg
7x 22kg wie maakt die dingen zo zwaar grrrrrr

Dumbbell front raises.
10x 14kg
10x 18kg
10x 22kg

Plate front raises.
10x 20kg + 10x 15kg + 10x 10kg= 1 set
3 sets totaal

Triceps pushdown machine.
15x 70kg
10x 80kg
10x 90kg

Unilateral db presses behind the head (unilateral frnech press heet dit volgens mij hahaha)
10x 8kg
10x 9kg
10x 10kg

klaar :haha:
 
Verre van Marv, meer ongeloof en verbazing. Ik vroeg haar na deze eerste reactie of ze de directeur even wilde bellen en of hij me dan kon uitleggen wat nu precies het doel was van de gym.
Heerlijk dit!

Slappe kut healthcenters! Gelukkig train ik niet bij zo een gym..

Enige nadeel..bijna geen vrouwen ook:rolleyes:
 
15x 26kg
12x 34kg
10x 40kg
8x 46kg :( nog geen volle set van 10 eruit kunnen persen. En die 50'ers liggen te wachten. :scold:
Toch stevige presses!

IK zou die 50's gewoon een keer pakken! Dan heb je ze in ieder geval vast een keer gepresst. Gewoon een repje of 4-5
 
Heerlijk dit!

Slappe kut healthcenters! Gelukkig train ik niet bij zo een gym..

Enige nadeel..bijna geen vrouwen ook:rolleyes:
Als ik aan het traine ben heb ik daar geen oog voor. Voor en na echter drool:
Toch stevige presses!

IK zou die 50's gewoon een keer pakken! Dan heb je ze in ieder geval vast een keer gepresst. Gewoon een repje of 4-5
Nee ik wil eerst die 10 reps op de 46kg hebben gepakt. :thumbs: Een beetje autistisch is helemaal niet erg. :clown:
 
Dus ik vroeg of je hier dan nog wel mocht trainen of enkel tegen de gewichtjes mocht praten. :roflol:
Zegt ze, "nou ga je weer lullig doen". Ik zeg daarop, "tja wie begon dan". :laugh:
Je bent daar inderdaad met een doel, en dat is niet om vrienden te maken :roflol:
 
Afgelopen week nog wel rug en biceps getraind maar geen tijd om te posten.

Zondag week 21
Spiergroep: Benen
Gym: BodyFit Den Helder
Gevoel: voelde me niet zo sterk. te weinig carbs pre workout genomen.

Legextensions.
WU 15x 35kg
WU 15x 35kg
WU 15x 35kg

Stretchen.
Judo houding 2x 90 seconden
Ham stretch 2x 90 seconden

Squats.
10x 50kg
10x 80kg
8x 110kg
5x 140kg
3x 160kg
1x 180kg :eek: fuck wat is dat zwaar. Had een spotter maar ik durfde geen 2e rep aan.

Legpress.
15x 150kg + slee
10x 200kg + slee
10x 250kg + slee
10x 290kg + slee
10x 350kg + slee
10x 410kg + slee

Legextensions.
1 set = 4x (10 reps + 10 sec)
1x 30kg
1x 35kg
1x 40kg :fire: :fire: :fire:
1x 50kg :treuren: :treuren: :treuren:

Adductor.
15x 60kg
10x 80kg
10x 100kg
10x 100kg

Abductor.
15x 60kg
10x 85kg
10x 105kg
10x 105kg

Post workout streching hams en quadriceps.
 
Damn , lekker workout Ron! Heel net gewicht op de squat ook! :lifter::flexgrin:
 
1x 180kg :eek: fuck wat is dat zwaar. Had een spotter maar ik durfde geen 2e rep aan.
Ik weet ook niet wat 1 spotter nog kan opvangen als je echt door je hoefjes gaat met zo'n gewicht.
Flinke train weer al met al.
 
Lekkere SQ je hebt je cns weer wat opgerekt ;) Goed voor je testopbouw Ron :p
 
Damn , lekker workout Ron! Heel net gewicht op de squat ook! :lifter::flexgrin:
Vond ik ook. Maar het is echt tering zwaar. :eek:
Ik weet ook niet wat 1 spotter nog kan opvangen als je echt door je hoefjes gaat met zo'n gewicht.
Flinke train weer al met al.
Een spotter kan ook niets opvangen. Een spotter bij het squaten moet je core stabiliseren en je zal zelf alles moeten doen om omhoog te komen. :angstig:
Lekkere SQ je hebt je cns weer wat opgerekt ;) Goed voor je testopbouw Ron :p
Mijn CNS heeft zich lekker strak gehouden. Geen adrenaline die door mijn lijf gierde gelukkig.
Mijn test zal morgen op zijn top zijn na deze training. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven