XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik hoop dat je rustig slaapt vanavond...misschien n beetje shake....maar dat hoort bij de sport :p
 
Ik hoop dat je rustig slaapt vanavond...misschien n beetje shake....maar dat hoort bij de sport :p
Dat shaken zal er zeker zijn. Daar heb ik altijd wel last van.
Er is ook een adertje in mijn ogen gesprongen tijdens de leg extension oefening. :(
 
Dat shaken zal er zeker zijn. Daar heb ik altijd wel last van.
Er is ook een adertje in mijn ogen gesprongen tijdens de leg extension oefening. :(
Hou kan dat nou met persen op je hoofd?
Kijk je nou als Dracula met bloeddoorlopen ogen.... oooops :o
 
Een spotter kan ook niets opvangen. Een spotter bij het squaten moet je core stabiliseren en je zal zelf alles moeten doen om omhoog te komen. :angstig:
Ik zou zeggen, gewicht op die vangarmen van het rek laten neerkomen en er met een rood hoofd onder vandaan kruipen :P
 
Hou kan dat nou met persen op je hoofd?
Kijk je nou als Dracula met bloeddoorlopen ogen.... oooops :o
Gebeurde tijdens de laatste 4 reps van de laatste set leg extensions. Gewoon door niet te ademen. En het is een klein rood adertje hoor. :p
Ik zou zeggen, gewicht op die vangarmen van het rek laten neerkomen en er met een rood hoofd onder vandaan kruipen :P
ja dat is wel een optie. :o
 
Holy shit die squats! Gaat lekker Ron!!
 
die komen met terugwerkende kracht ineens om de hoek kijken. :1e:
 
Kracht komt voor massa. Of praat ik nu onzin?
 
Kracht komt voor massa. Of praat ik nu onzin?
Hypertrofie is niet perse een gevolg van zwaar trainen. Maar het helpt wel.
Hoeft niet per se een lineair verband te zijn. Je kunt best dikke benen hebben maar niet zo sterk zijn of andersom. Spiergroei wordt niet enkel veroorzaakt door zware squats.
Dit dus. Dunne beentjes maar wel kracht :janken:

Maandag week 21
Spiergroep: push
Gym: BigGym Den Helder

Flat chest press machine freeweight.
WU 15x 50kg
10x 90kg
10x 110kg
10x 130kg op zijn reet af hoor.

Peckdeck.
10x 70kg
10x 100kg
10x 120kg
10x 135kg tergend langzaam en fucking pomp

Dumbbell fly's flatbench.
10x 10kg
10x 14kg
10x 18kg
10x 22kg

Seated shoulder press machine freeweight.
WU 15x 30kg
10x 50kg
10x 70kg :fire:
10x 70kg :fire: :fire: :fire:

Dumbbell side raises.
10x 10kg
10x 12kg
10x 14kg

Barbell front raises met hold.
10x 20kg
10x 30kg
10x 40kg :haar:

Plate front raises.
10x 20kg plate
12x 20kg plate
15x 20kg plate
20x 20kg plate :fire: :fire: :fire:

EZ-bar french press flat bench.
15x 20kg
10x 25kg
10x 30kg

Cable push down.
10x 35kg
10x 45kg
10x 60kg
8x 70kg en helemaal op.

klote peespijn in mijn elleboog bij mijn biceps en onderarm, trekt door naar mijn schouder en mijn pols. :scold: :scold: :scold:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
klote peespijn in mijn elleboog bij mijn biceps en onderarm, trekt door naar mijn schouder en mijn pols. :scold: :scold: :scold:
Pas je een beetje op Ron!

Wel weer een hele dikke workout hoor. Flinke gewichten worden er verplaatst!
 
Gloeiende godsamme...Tijdje hier niet gegluurd (sorry :o) maar wat een gewichten ben je aan het smijten Ron! :bow2: Krachtpatsert! :flexgrin:
 
Het levende voorbeeld dat leeftijd geen zak uitmaakt en dat je op ieder moment nog kan beginnen met trainen en bovenal ook gewoon nog gigantische gewichten kan smijten. (ik noem je niet oud hoor). Maakt het des te indrukwekkender imo.

ik kijk iig tegen je op!
 
Gloeiende godsamme...Tijdje hier niet gegluurd (sorry :o) maar wat een gewichten ben je aan het smijten Ron! :bow2: Krachtpatsert! :flexgrin:
Hahaha dankjewel. :thumbs: Ik zie ook niet veel andere in de gym dezelfde gewichten pakken. :p
Het levende voorbeeld dat leeftijd geen zak uitmaakt en dat je op ieder moment nog kan beginnen met trainen en bovenal ook gewoon nog gigantische gewichten kan smijten. (ik noem je niet oud hoor). Maakt het des te indrukwekkender imo.

ik kijk iig tegen je op!
Nou soms voel ik me echt wel oud hahaha. En ik loop niet aast mijn Meindals hoor. :roflol:
Maar tegen me opkijken hoeft niet hoor. Iedereen doet zijn ding toch. Gewoon hard en intensief trainen. :flexbiceps:
 
Je bent een inspiratie. En als jij het kan , dan kom ik er met hard werken ook zeker weten. En over die meindls , liever ernaast lopen dan erin...wat een slechte meuk.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven