MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Donderdag week 22
Spiergroep: legs
Gym: BasicFit Den Helder met Jannesmanderfeld

Liggende legcurls
WU 10x 32kg
WU 8x 45kg
WU 8x 52kg
15x 52kg
20x 52kg
18x 52kg
50x 28kg :fire: :fire: :fire:

Legpress
WU 15x 160kg + Slee 70kg
WU 15x 200kg + Slee 70kg
WU 20x 280kg + Slee 70kg
25x 320kg + Slee 70kg
20x 320kg + Slee 70kg
50x 120kg + Slee 70kg

Legextensions
15x 70kg
15x 70kg
15x 70kg
12x 52kg
18x 45kg

Zittende legcurl
15x 52kg
15x 52kg
12x 52kg
15x 45kg
12x 45kg
15x 40kg

Abductor
15x 72kg
15x 66kg
15x 62kg
20x 52kg

Helemaal kapot
 
Denk dat zelfs 3 brandende smileys het gevoel bij zon aantal reps nog verre van genoeg is...damn! lekker hoor ron!!!
 
Denk dat zelfs 3 brandende smileys het gevoel bij zon aantal reps nog verre van genoeg is...damn! lekker hoor ron!!!
Bij de 50 reps ben he wel gaar ja.
Geprobeert relaxt op adem te komen. Dat lukt aardig en dan staan is wel een dingetje. :roflol: :oud:
 
En hoeveel cm is er nu bijgekomen met dit gruwelijke schema van het afgelopen half jaar?
 
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik durf het nog niet te meten. :angstig:
Mjjaa, de vraag kwam eigenlijk uit eigen onzekerheid voort..... als het met dit schema bij jou nog moeizaam blijft, hoef ik helemaal geen hoop meer te hebben :o
Wordt de spiegel wel een beetje blij?
 
Mjjaa, de vraag kwam eigenlijk uit eigen onzekerheid voort..... als het met dit schema bij jou nog moeizaam blijft, hoef ik helemaal geen hoop meer te hebben :o
Wordt de spiegel wel een beetje blij?
Of de spiegel blij wordt weet ik niet hahaha ik wel hoor, maar duurt veel te lang.
Ik ga het wel opmeten, Maar is altijd lastig ligt er ook maar aan hoe hoog het vochtgehalte was bij de eerste of tweede meting.
Ik ga vanavond meten en zal het dan hier melden.
 
Beentjes opgemeten en de klap met de hamer kwam hard aan. :janken:
Moet wel gezegd worden dat de eerste meting het vocht en vet percentage in de beentjes hoger was als nu.

Beentjes zijn in dec 2017 gemeten op Links 62,5 cm en Rechts op 63 cm.
En vandaag, laten we voor de eenvoud 1 juli noteren, Links 64 cm en rechts 64cm.

In 6 maanden tijd Links plus 1,5 cm en Rechts 1 cm. :treuren:
Kracht is van 8x 120kg naar 6x 160kg, 1x 180kg gegaan.
Kracht uithoudings vermogen is ook omhoog gegaan.
Voor mijn gevoel en in de spiegel zijn mijn benen echt wel gegroeid.
 
Hard werken "ouwe" meer progressie met kracht dan met size...lekker gaan PL ;)
 
Hard werken "ouwe" meer progressie met kracht dan met size...lekker gaan PL ;)
Uhhh na lang nadenken (not even a second), nahhhhhh.
Bodybuilding is mijn ding, had ik jaren geleden mee moeten starten.
Vind het super gaaf om mijn lijf af te beulen voor een beetje hypertrofie.
Ik geniet als ik in de prep ga. Ik krijg energie als ik een uur eerder opsta om een rondje te wandelen.
Nu ik het zo opgeschreven heb ben ik een enorme masochist. :woot:
 
Uhhh na lang nadenken (not even a second), nahhhhhh.
Bodybuilding is mijn ding, had ik jaren geleden mee moeten starten.
Vind het super gaaf om mijn lijf af te beulen voor een beetje hypertrofie.
Ik geniet als ik in de prep ga. Ik krijg energie als ik een uur eerder opsta om een rondje te wandelen.
Nu ik het zo opgeschreven heb ben ik een enorme masochist. :woot:

Lekker doorpompen Ron het gaat om de lol
Een fijne dag morgen!!
 
Vrijdag week 22
Spiergroep: Rug, achterkant schouders, biceps
Gym: Biggym Den Helder

Voordat ik een lijstje ga noteren, even dit.
Enorme riod rage, damn. :fire: :army: :chainsaw:
Staan er twee knulletjes zich in het zweet te werken, nou dat doen ze super niks mis mee.
Op een gegeven moment gaat bij de bijdehandse super dude aka Zyzz zijn mobiel.
Staat hij via zijn luidspreker op volume "iedereen moet het horen want dat is stoer" te praten met schijnbaar zijn vriendin en dat ze hem niet moet bellen want hij staat te sporten.
Na 10 minuten was ik het zat en heb hem duidelijk gemaakt of je zet het geluid uit of je gaat voortaan bellen via je reet.
Ik was waarschijnlijk niet duidelijk genoeg want hij bleef doorgaan. Bij de vraag of hij doof is kreeg ik een reactie "ik heb 'm toch zachter gezet".
Maar duidelijk gemaakt dat hij zijn sizzle niet met mij moet gaan delen en of hij echt door zijn reet wilde appen of bellen.

Unilateral machine row
WU 10x L&R 20kg
WU 10x L&R 20kg
10x L&R 40kg
10x L&R 40kg

Pulldown machine
10x 50kg
10x 90kg
10x 130kg
10x 130kg

Unilateral cable row
10x L&R 45kg
10x L&R 55kg
10x L&R 65kg
10x L&R 65kg

10x rope 32kg
10x rope 32kg
10x rope 32kg

Barbell row
10x 40kg
10x 50kg
10x 60kg
10x 60kg

Reversed peckdeck
10x 50kg
10x 60kg
10x 70kg
10x 75kg :fire: :fire: :fire:

Rope face pulls
10x 28kg
10x 32kg
10x 32kg
10x 45kg

Incline seated db curls
10x 8kg
10x 10kg
10x 12kg
9x 14kg

Rope hammer curls
10x 28kg
10x 32kg
10x 38kg
10x 45kg :fire: :fire:

EZ-bar curls
10x 20kg
10x 20kg
10x 25kg
10x 30kg

Ohhh en die jochies zijn maar weggegaan.
 
Lekker doorpompen Ron het gaat om de lol
Een fijne dag morgen!!
Dat doe ik zeker, het spelletje is veel te mooi.
Morgen strak in het pak op naar Maliveld Den Haag.
Ik ga genieten van de Nationale Veteranendag. En ik zal met trots in het peloton van CZSK (Marine) lopen tijdens het defile. :emo:
 
Beentjes opgemeten en de klap met de hamer kwam hard aan. :janken:
Moet wel gezegd worden dat de eerste meting het vocht en vet percentage in de beentjes hoger was als nu.

Beentjes zijn in dec 2017 gemeten op Links 62,5 cm en Rechts op 63 cm.
En vandaag, laten we voor de eenvoud 1 juli noteren, Links 64 cm en rechts 64cm.

In 6 maanden tijd Links plus 1,5 cm en Rechts 1 cm. :treuren:
Kracht is van 8x 120kg naar 6x 160kg, 1x 180kg gegaan.
Kracht uithoudings vermogen is ook omhoog gegaan.
Voor mijn gevoel en in de spiegel zijn mijn benen echt wel gegroeid.
Oei oei.... dat valt niet mee zeg. Als dat met jouw beestachtige schema zo gaat, dan trek ik voor mezelf de conclusie. Gewoon blij zijn met wat ik heb en dat is goed genoeg.
Ik heb echt de theorie dat het alleen jonge gasten lukt om benen flink te laten groeien, iets met test receptoren die later verdwijnen of zo :(
 
Oei oei.... dat valt niet mee zeg. Als dat met jouw beestachtige schema zo gaat, dan trek ik voor mezelf de conclusie. Gewoon blij zijn met wat ik heb en dat is goed genoeg.
Ik heb echt de theorie dat het alleen jonge gasten lukt om benen flink te laten groeien, iets met test receptoren die later verdwijnen of zo :(
Ik weet niet of het tegenvalt. Wat er echt van overblijft is wellicht meer dan de centimeters laten zien.
Ik ben in mijn benen nu droger dan ooit. Nog niet droog genoeg overigens want de definitie is nog niet diep, maar is er wel.
En het is ook gewoon volhouden in wat je doet. Er komt niet plotseling verandering in, de verandering gaat langzaam.
Dus ik blijf knallen en ik weiger me erbij neer te leggen.
In mijn ogen heb jij de strijd al opgegeven op basis van wat cijfertjes. Ik zou willen zeggen, pak die conclusie en gooi 'm ver weg en wordt zelf het beest. :thumbs:
 
Trek dat warme pak maar uit...was het te doen? 1e x toch? Proost :klink:
 
Dat doe ik zeker, het spelletje is veel te mooi.
Morgen strak in het pak op naar Maliveld Den Haag.
Ik ga genieten van de Nationale Veteranendag. En ik zal met trots in het peloton van CZSK (Marine) lopen tijdens het defile. :emo:
Hoe was het op het Malieveld? Tof dat je daar liep, ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag op het strand lag.:hahaha: Was ook best zwaar trouwens, mijn halve rug is verbrand, en dat ondanks dat ik geprobeerd had mijn eigen rug in te smeren. :laugh:
 
Trek dat warme pak maar uit...was het te doen? 1e x toch? Proost :klink:
Het was een organisatorisch niet helemaal okay. Niet bekend wie de pelotonscommandant was en hoeveel er nu echt waren.
En ik was de enige actief dienende veteraan in pak. :eek!:
Dat ga ik dan maar als eigen opdracht zien. Zorgen voor meer actief dienende veteranen. :thumbs:
Ook was ik de enige uit de Golf Oorlog I. Heb ik direct maar een FB topic van gemaakt.

En ik heb schuurplekken tussen mijn benen. Dus groeien doen die mother fuckers wel hahaha
Hoe was het op het Malieveld? Tof dat je daar liep, ik moest nog aan je denken toen ik vanmiddag op het strand lag.:hahaha: Was ook best zwaar trouwens, mijn halve rug is verbrand, en dat ondanks dat ik geprobeerd had mijn eigen rug in te smeren. :laugh:
Malieveld was gaaf, trouwens ook voor niet veteranen. Het is een reünie voor vele en niet enkel veteranen.
Ik ga de volgende keer zeker weer. En altijd een mooie dame vragen om je rug in te smeren he. :p
 
En altijd een mooie dame vragen om je rug in te smeren he. :p
Die waren er niet. Die waren allemaal naar het Malieveld om je leg gains te aanschouwen!
 
Die waren er niet. Die waren allemaal naar het Malieveld om je leg gains te aanschouwen!
:roflol: :roflol:

Door de club mariniers lopend werd er geroepen "aan de kant een getrainde 'bak 1' komt door" :laugh: :lol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven