AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zooo die Bor gaat lekker omhoog hier..van de week nog 45kg nu 70kg..je hebt toch niet de kantjes eraf gelopen hé de tijd ervoor..:P
En je gewicht gaat ook lekker omlaag hé..goed bezig Ron!!
En wat Robke al zei..wat betreft de pull ups..blijven oefenen, word vanzelf makkelijker.
Zelfde als met dippen:)
Trouwens als je minder gaat wegen,word die oefening juist makkelijker;)
 
Zooo die Bor gaat lekker omhoog hier..van de week nog 45kg nu 70kg..je hebt toch niet de kantjes eraf gelopen hé de tijd ervoor..:P
.........
Nee hoor niet de kantjes eraf gelopen. ;) Nu een andere opbouw en rep range.
Als ik alles zou noteren zou je het verschil wel zien. Maar moet mijn begeleider ook beschermen in zijn begeleiding. :p
Gewicht gaat inderdaad oke. Vet% gaat mij nog te traag, aan de andere kant is het er ook niet in een paar weken erop gekomen. Moet geduld hebben.

Deze manier van trainen en begeleiding zorgt voor goede vooruitgang. :D
 
Het gaat goed Ron ik ben gewoon jaloers :)
ik hoop dat je nog een begin foto hebt gemaakt zodat je later kan terug zien wat je bereikt hebt. Ik ben ook nieuwsgierig en andere vast ook
 
Het gaat goed Ron ik ben gewoon jaloers :)
ik hoop dat je nog een begin foto hebt gemaakt zodat je later kan terug zien wat je bereikt hebt. Ik ben ook nieuwsgierig en andere vast ook
Jouw fysiek, met name rondom de buik, moet ik nog hard voor werken. Dus jaloers zijn hoeft (nog) niet. ;)
Begin foto heb ik ja. Maar die durf ik echt niet te plaatsen. Misschien als ik rondom mijn 15% sta. Of misschien nog verder.
Ik werk er in ieder geval hard voor. Drink niet eens meer, :eek: hahahaha
 
Laatst bewerkt:
Jouw fysiek, met name rondom de buik, moet ik nog hard voor werken. Dus jaloers zijn hoeft (nog) niet. ;)
Begin foto heb ik ja. Maar die durf ik echt niet te plaatsen. Misschien als ik rondom mijn 15% sta. Of misschien nog verder.
Ik werk er in ieder geval hard voor. Drink niet eens meer, :eek: hahahaha

Komt vast goed met jouw instelling
wat er bij jou aan vet af gaat is er bij mij bijgekomen de laatste tijd (dus strak sta ik al helemaal niet)
Niet drinken:eek: nou ik lust in het weekend wel een wijntje hoor
Door de week drink ik niet maar dat ene flessie in het weekend moet kunnen.
 
Time; 10:15 - 11:35
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Pre-WO Epic van Dedicated Whey & Delicious van XXL
Tijdens training Muscle protect
Post-WO Epic van Dedicated & Nitro-Tech
Trainingstijd: 65 min

Vandaag armen op het programma. En buik, maar daar kwam ik pas na de training achter. :o Dus die buik ga ik morgen maar ff inhalen.

- Chin-ups -15kg erg zwaar om mee te beginnen. Biceps liepen gelijk vol. :rolleyes:

- Barbell curls 35kg met laatste set pff deze kwam uit mijn tenen zeg. :eek:

- Dumbbell curls 20kg laatste set, laatste 2 reps niet strict. :o

- Cable curls liggend op bankje 25kg (je ligt dus op je rug met je hoofd richting pushdown machine en curls maak je boven je hoofd) Lekkere oefening. :rolleyes:

- Dips op evenwijdige stangen. BW+5kg met de laatste set. :p

- French press (barbell) 27kg. Elleboog achter de schouder. Knijpen die spieren. ;)

- Push down stang. Laatste set full stack + 5kg dumbbell :p

Zalige training, snel gedoucht en gegeten. Moest naar huis ivm mijn dochter. Ze had vorige week haar pols geblesseerd en zat in een spalk. Mocht er gelukkig af en verder rustig aan doen. :)
 
Pittige push down. Hoeveel kg is dat in totaal?:)
 
Pittige push down. Hoeveel kg is dat in totaal?:)

Ohhh hahahaha dat is dan 32,5kg echte kilo's. Dus valt wel mee, dacht dat ik het genoteerd had. Beetje suf.
Op een oude pushdown zit ik op 80kg. Rechtop en zonder schouders en borst beweging. :)
 
Extra weighted dips;) top!
En geduld is idd een schone zaak. We willen altijd de vetmassa er binnen een week af hebben maar zo snel zat hij er ook niet aa..dus je gaat hartstikke goed! Ga zo door..
vervelend voor je dochtertje trouwens, gaat t al wat beter??
 
Extra weighted dips;) top!
En geduld is idd een schone zaak. We willen altijd de vetmassa er binnen een week af hebben maar zo snel zat hij er ook niet aa..dus je gaat hartstikke goed! Ga zo door..
vervelend voor je dochtertje trouwens, gaat t al wat beter??

Hahah ja helemaal stoer he. Ik pakte gewoon 10 stuks. En het doen was 6. Dus de volgende keer neem ik 10kg.
Mijn dochter is verlost van haar spalk. Dus gaat weer helemaal goed. Was gewoon even nodig. Wel gekneust, maar hoor haar er niet over.

Dat vet komt wel goed. De begeleiding doet zijn werk. En ikzelf natuurlijk. Maar de basis is nu solide.
 
chin ups doen voor je biceps, ik blijf het toch speciaal vinden :D
 
chin ups doen voor je biceps, ik blijf het toch speciaal vinden :D

Ik doe ze ook altijd en ik heb bijna nooit spierpijn met biceps trainen behalve bij die oefening..ik vind ze ook echt lekker hoor.. je voelt je biceps echt zo vollopen:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 10:18 ----------

Oh vergeten, gelukkig dat t wat beter met je dochtertje gaat..die kids zijn ook zo hard voor zichzelf hé..
 
chin ups doen voor je biceps, ik blijf het toch speciaal vinden :D

Ik doe ze ook altijd en ik heb bijna nooit spierpijn met biceps trainen behalve bij die oefening..ik vind ze ook echt lekker hoor.. je voelt je biceps echt zo vollopen:cool:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 10:18 ----------

Oh vergeten, gelukkig dat t wat beter met je dochtertje gaat..die kids zijn ook zo hard voor zichzelf hé..

Ik doe die chinups tevens voor een aanloop naar Pullups. En die ga ik vanmiddag doen.
Maar mijn biceps lopen inderdaad lekker vol. Dus Miss H ik heb hetzelfde gevoel. Wat ik wel doe is langzaam zakken. :)
 
Time; 14:00 - 15:20
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 6/10
Pre-WO Epic van Dedicated Whey & Delicious van XXL
Tijdens training Muscle protect
Post-WO Epic van Dedicated & Nitro-Tech
Trainingstijd: 70 min

2e keer in dezelfde week rug en biceps. You do what you have to do. Motivatie was laag, omdat ik erheen moest fietsen. Mijn zoontje gaat eens in de maand naar gastouders. Zodat wij even kunnen bijtanken. Mijn zoontje heeft downsyndroom en dat kost een hoop energie. :rolleyes:
Maar we doen dat met liefde hoor. ;)

- Optrekken brede grip met ondersteunend gewicht. -15kg met pauze, een ander apparaat en andere manier van ondersteuning dus.

- Barbell rowing (45gr BOR) 75kg :D

- Reverse grip pull down 70kg :eek:

- Cable row rechte stang tot onderkant borst 60kg :D op de machine is dat 120kg ghegheghe

- Halve deadlifts 140kg :D

- Barbell biceps Curl 35kg :D

- Dumbbell Curl 18kg :D

- Concentration curls 10kg :)

Heerlijk getraind, wel veel tijd kwijt omdat ik in een andere sportschool trainde. Dus zoeken naar de spullen. hahaha
 
Time; 10:10 - 11:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 10/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training Water
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 65 minuten voor de krachttraining, de rest klaarmaken machines

Vandaag erg veel zin in mijn benendag, pfff op deze maandag. :eek: Op een andere locatie en nu maar hopen dat ik alles kan doen.

- Squat in een barbarian rek, dus free beide zijde 40kg is dit dan 100kg? Maar goed ging wel lekker. Laatste 2 eruit moeten persen hoor. ;)

- Legpress, ook hier een andere machine met free-weights schuin omhoog pressen is toch andere koek 175kg aan weights erop. ;)

- Leg extension 60kg pffff heavy.

- Uitstappen 2x10kg schijf in mijn handen 20mtr, na die 20mtr ben ik buiten adem. :o

- SLDL 75kg lekker die rek op de hammetjes :o

- Leg curl zittend 80kg :)

- Seated calf raises ook met free-weights 75kg :D

- Calf raises op een horizontale leggpress 152,5kg :rolleyes:

Kuitjes kapot, tussendoor even moeten rusten. Mijn voeding binnen gehouden, maar wat een training wow. :p
Grow muscles grow
 
Laatst bewerkt:
Zie nog steeds indrukwekkende gewichten voorbij komen
Je bent echt behoorlijk sterk
Petje af
 
Zie nog steeds indrukwekkende gewichten voorbij komen
Je bent echt behoorlijk sterk
Petje af

Nou dat valt wel mee toch. BP is 70kg, MP is 50kg en die moeten echt wel omhoog om meer massa te kweken.
Squat 100kg en DL is nu 140kg.

Maarre ik ga voor goud hoor. Richt echt mijn pijlen op Flexcup 2013. :D
 
Dat je nog kan sldl na zoveel oefeningen, ik doe die echt na mijn squat anders komt er niks meer uit;)
Die Barbarian racks zijn lekker hé, wij hebben er 2:D
En ja het was dan 100kg squat, Nice
 
Dat je nog kan sldl na zoveel oefeningen, ik doe die echt na mijn squat anders komt er niks meer uit;)
Die Barbarian racks zijn lekker hé, wij hebben er 2:D
En ja het was dan 100kg squat, Nice

Eigenlijk moet ik liggende legcurls doen, maar die hebben ze hier niet.
Trouwens op mijn werk ook niet en de 2 andere sportscholen waar ik ben geweest ook niet. Dus dan maar SLDL. ;)
Maar moet wel alles uit de kast halen hoor. Benendag is echt een killer. :eek:
Vandaag op het randje gestaan om te :kots:
 
Spugen en benentrainen, lijkt een bij-elkaar-horend iets. ;) die liggende legcurl zou ik ook graag willen. Het risico zit er in dat je hem vanuit je rug trekt geloof ik? In de filmpjes op yt zie je ook vaak dat iemand de rug, van degene die hem uitvoert, naar beneden houdt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven