AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
in dat geval zeg ik.. Trainze;)
 
Het is niet de netto tijd hoor, meer bruto. Opruimen, pauze, volgende klaarzetten, etc.
En ik doe 4 sets en als ik niet voldoende vermoeit ben pak ik extra. :p

oke das waar. Vond meer het aantal oefeningen voor schouders veel.
Hoevaak train je eigenlijk in de week?
 
oke das waar. Vond meer het aantal oefeningen voor schouders veel.
Hoevaak train je eigenlijk in de week?

Standaard is 4 maal per week. En deze week gaf het schema 5 maal aan.
En ik volg trouw wat Ray Simon mij opgeeft. :p

Nu heb ik mij de FLexcup 2013 uit het hoofd laten praten om invulling te kunnen geven aan YBF ONK 2013. :eek: Yep real story. :D
 
Standaard is 4 maal per week. En deze week gaf het schema 5 maal aan.
En ik volg trouw wat Ray Simon mij opgeeft. :p

Nu heb ik mij de FLexcup 2013 uit het hoofd laten praten om invulling te kunnen geven aan YBF ONK 2013. :eek: Yep real story. :D

Mmmm dan zal ik ray even whatsappen dat 6 oefeningen voor schouder veel te veel is :P

wat je ook kan doen is 2 wedstrijden achter elkaar pakken. Eerst de walter's open nk daarna de ybf :D
 
Time; 10:15 - 11:30
Sportschool; @BasicFit Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Pre-WODelicious van XXL
Tijdens training Water
Post-WO Delicious van XXL
Trainingstijd: netto 50min

Vandaag armen op het programma. Voor de buik geen tijd meer. Moest ook nog het handbalteam van mijn dochter coachen. ;) En ze hebben gewonnen met 8-4.

- Barbell curls 40kg met laatste set en laatste 2 reps met veel rugactie omhoog en super traag naar benenden. Pfff not funny :eek:

- Dumbbell curls 18kg laatste set, lekker vol bloed die biceps kogels. :o

- Cable curls liggend op bankje 25kg (je ligt dus op je rug met je hoofd richting pushdown machine en curls maak je boven je hoofd) Lekkere oefening. Werd gade geslagen door een groepje van 4 collega's. Dat dit slecht voor mijn nekspieren zou zijn. Om daarna te zeggen dat ik wel erg grote biceps heb. Whahahaha

- Dips op evenwijdige stangen. BW, kon helaas geen gewichten eraanhangen. Moet ik zelf maar eens aanschaffen zo'n belt. :p

- French press (barbell) 27kg. Elleboog achter de schouder. Knijpen die spieren. ;)

- Push down stang. 30kg laatste set.

Zalige training, snel gedoucht en gegeten. :)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 16:40 ----------

Mmmm dan zal ik ray even whatsappen dat 6 oefeningen voor schouder veel te veel is :P

wat je ook kan doen is 2 wedstrijden achter elkaar pakken. Eerst de walter's open nk daarna de ybf :D

Whahaha maak het even erger. gelijk 2 wedstrijden. Zal ik eerst even wat vet kwijtraken en massa gainen. :)
Daarna nog leren poseren en dan het aandurven om het podium op te gaan. :o

En laat Ray lekker met rust, hij is nu aan het genieten van zijn wedstrijd denk ik. ;) Of die van zijn broer.
En de training is schouder en trapezium. Dus 4 om 2 oefeningen vind ik wel oke. :D
 
Time; 10:00 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Pre-WO Whey Delicious van XXL
Tijdens training Water
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Vandaag Schouders en Borst op het programma. Wil nu wel eens hard en heavy :D Voor mijn begrippen dan hoor. Trouwens ik ben een bodybuilder geen power lifter. ;)

- Militairy press on smithmachine 50kg met afbouw. :o

- Dumbbell sholder presses 14kg voelde lekker aan. Doorgegaan tot failer. ;)

- Seated side raises 8kg afgemaakt tot de 10 reps met halve ROM ;)

- Lying db frontal side raises 8kg pfff deze zijn echt zwaar, voel het nu nog :rolleyes: killing.

- BP 65kg, Was gewoon al dood van de schouder training. pfff. :o

- Flat dumbbell fly's 16kg goed rek op de borst spieren

- Incline dumbbell press 18g diep en krachtig uitstoten.

Helemaal op en voldaan gaan douchen, nu ff tikken en dan lekker eten. Heb het nodig en de spiertjes ook.
Grow muscles grow :D
 
je pakt een pak minder supps tegenwoordig precies?
 
Goed gewerkt weer Ron!
 
je pakt een pak minder supps tegenwoordig precies?
Dit is alleen de spullen die ik rondom mijn training neem.
Volgende week ga ik Creatine toevoegen. Even 2 weken of en dan weer met een laadfase beginnen. :p
De ochtend start ik nog steeds met AnimalPak 2 tabs omega 3 en een ontbijt van 60gr brinta 50gr whey op water. Ik heb de extra enzymen vorige week eens weggelaten en dat gaat tot nu toe nog goed. ;)
Dus ik doe wel wat met je info. :D
Goed gewerkt weer Ron!
Thanks, voelt ook goed.
 
Cycle je je creatine dan? Is niet nodig hoor ;)

En die laadfase eigenlijk ook niet :)
 
Cycle je je creatine dan? Is niet nodig hoor ;)

En die laadfase eigenlijk ook niet :)

Mijn trainer geeft dat aan dus volg ik. Wil even alles goed doen. ;)
En had daarvoor altijd van die PWO's met crea en dat is toch anders denk ik.
Ga nu voor pure creatine.
 
Mijn trainer geeft dat aan dus volg ik. Wil even alles goed doen. ;)

Als je alles goed wilt doen, cycle je je creatine niet en doe je geen laadfase :)

Maar als je je trainer wilt volgen, doe je dat natuurlijk ;)
 
Als je alles goed wilt doen, cycle je je creatine niet en doe je geen laadfase :)

Maar als je je trainer wilt volgen, doe je dat natuurlijk ;)

:dunno: Noem me eigenwijs, maar alle sites van de online supp-stores geven toch echt aan een laadfase te gebruiken. En ook om na 8 weken 2 weken off te gaan.
Tevens is dit te lezen in flex en muscle&fitness.

Nu zeg jij dat dat niet hoeft. Leg uit. ;)
 
Sterke schoudertraining Ron; dat zal je wel ff gevoeld hebben. Knap ook dat je zo goed naar je trainer luistert. Heb zelf nooit een trainer gehad.:)
 
Sterke schoudertraining Ron; dat zal je wel ff gevoeld hebben. Knap ook dat je zo goed naar je trainer luistert. Heb zelf nooit een trainer gehad.:)

Ja die schouders blijven wel even zeuren. Vanavond handbal training geven. Zal de schouder wel weer soepel worden hihihihi:p

Terug van trainen en de schouder is weer soepeler. Hihihi toch ergens goed voor.
 
Laatst bewerkt:

Whahaha maak het even erger. gelijk 2 wedstrijden. Zal ik eerst even wat vet kwijtraken en massa gainen. :)
Daarna nog leren poseren en dan het aandurven om het podium op te gaan. :o

En laat Ray lekker met rust, hij is nu aan het genieten van zijn wedstrijd denk ik. ;) Of die van zijn broer.
En de training is schouder en trapezium. Dus 4 om 2 oefeningen vind ik wel oke. :D

Niet denken maar doen! Na al die weken afzien wil je er wel staan anders heb je alles voor niks gedaan.

Haha nee hoor. Ik durf ray niet eens tegen te spreken :P gewoon hem volgen en je komt dan in topshape ;)
 
Time; 13:10 - 14:25
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Pre-WO Epic van Dedicated Whey & Delicious van XXL
Tijdens training Muscle protect
Post-WO Epic van Dedicated & Nitro-Tech
Trainingstijd: netto time 60 min

Beetje ziek van gisteren dat ik als mietje niet eens een degelijke BP eruit kan persen. :mad: Maar goed vandaag rug en biceps. Trainen met je kadaver. :cool:

- Optrekken brede grip met ondersteunend gewicht. -15kg probeer harder en harder.:o

- Barbell rowing (45gr BOR) 75kg wel veel druk op de onderrug.

- Reverse grip pull down 70kg Woow wat is dit toch kiling na die vorige oefeningen. :o

- Cable row rechte stang tot onderkant borst 90kg op een pulley machine

- Halve deadlifts 125kg :D dan kan ik tenminste 9x de laatste set doen. :o

- Barbell biceps Curl 37kg poeh dit is ook net aan hoor.

- Pull down curls. liggend op een bankje en dan de bar boven je hoofd trekken. 25kg :D Je krijgt er een giga pomp mee. Pfff helemaal vol die biceps.

Lekker getraind en ik merk dat ik minder vet bij me draag? :eek: Ik kan het ook verkeerd hebben, maar lekker is het wel hahaha. Dus lekker doorzetten en maximaal werken tijdens de training. :D
 
Kijk, sommige oefeningen worden makkelijker als je vet afneemt bv bw dips en optrekken;) Maar sommige ook lastiger, omdat massa ook krach betekend..maar met jouw trainingen komt de spiermassa snel in de plaats;)
Goed bezig Ron.
En zelf ben ik ook in de veronderstelling dat als je gewoon mono-hydraat crea gebruikt je wel een opbouw en laadfase behoort te volgen..
Tenzij je een crea soort gebruikt die geen laadfase heeft dus ben benieuwd wat Robke voor antwoord heeft..
 
Bedankt voor je oppeppende ondersteuning. :rolleyes: Ik train hard genoeg voor wat resultaat.
Maar ik zal ook geduldig moeten zijn. Ray Simon heeft mij nu zover dat ik in de YFB 2013 ga geloven. :o

En dat cycelen met creatine ga ik ook zeker doen. Zowiezo goed om te met en zonder te doen. Maakt de spieractie en reactie toch anders. En dat betekend nieuwe prikkels en dus groei. ;)
 
Als je alles goed wilt doen, cycle je je creatine niet en doe je geen laadfase :)

Maar als je je trainer wilt volgen, doe je dat natuurlijk ;)

Ron merkt niks van creatine dus maakt niet uit welk principe hij volgt

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 23:31 ----------

Bedankt voor je oppeppende ondersteuning. :rolleyes: Ik train hard genoeg voor wat resultaat.
Maar ik zal ook geduldig moeten zijn. Ray Simon heeft mij nu zover dat ik in de YFB 2013 ga geloven. :o

En dat cycelen met creatine ga ik ook zeker doen. Zowiezo goed om te met en zonder te doen. Maakt de spieractie en reactie toch anders. En dat betekend nieuwe prikkels en dus groei. ;)

Stay foccused Ron ;) Je zult snel een ommekeer maken
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven