MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Time; 10:15 - 11:250
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie 7/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Motivatie zakte het moment ik het krachthok instapte. **** wat is het hier koud. Nee Robke niet zo koud als bij jou. ;) Met koude spieren is het toch lastiger beginnen hoor.
Maar naarmate de training vorderde ging het beter en beter. Kijk maar naar de cijfers.:D


- Incline press 75kg 4+2 reps. :D

- Incl dumbbell presses 24kg ging lekkerder als de vorige keer. :D

- Low cable cross over (single side gedaan) 10kg wat meer focus op de borstspier.

- Dumbbell sholder presses 24kg weer maar 5x. Maar ging beter om in positie te krijgen. En geen last van de schouder :)

- Side raises 9kg Staand dit keer. En de laatste 4 reps waren halve roms, voor de pomp ;)

- Front raises vervangen door Cuban sholder presses met dumbbells 6kg ;)

- Push down 40kg

- French presses 27kg

- Concentration one handed reverse push down 7,5kg

Lekker getraind en de schouder doet het goed, geen pijn of pijnscheuten. :D:D

Grow muscles grow :rolleyes:
 
Hahaha, ja nou, dan moet je al bijna buiten gaan trainen :)

Cuban Presses! Nice! Kom je niet vaak meer tegen
 
Hahaha, ja nou, dan moet je al bijna buiten gaan trainen :)
Is het zo koud bij jou in het hok, pfff Dan ben je ook goed ingepakt zeker. :cool:

Cuban Presses! Nice! Kom je niet vaak meer tegen
Speciaal opgezocht om de cuff rotator te helpen en voldoende schouder oefening te krijgen, zonder de pijn klachten. Moet zeggen aardig gelukt. ;) Branden als een gek zeg. Laag in gewicht 3 sets zonder pauze. :)
 
2° was even geleden... en nog even en dan zal het wel weer onder nul gaan. IJS op de plates buddy :D
Maarja, thermisch ondergoed en een dikke trui en je komt al een heel end. Enkel de voeten zijn altijd het probleem

Deed die Cuban Presses vroeger ook wel eens. Heerlijke oefening vond ik het. Tegenwoordig
zie je ze haast nergens meer.
 
Lekker bezig ron.

Hoeveel herhalingen doe je?
 
Goed bezig. Lekker dat je een vervangingsoef. hebt gevonden voor de front raise.:)
 
2° was even geleden... en nog even en dan zal het wel weer onder nul gaan. IJS op de plates buddy :D
Maarja, thermisch ondergoed en een dikke trui en je komt al een heel end. Enkel de voeten zijn altijd het probleem

Deed die Cuban Presses vroeger ook wel eens. Heerlijke oefening vond ik het. Tegenwoordig
zie je ze haast nergens meer.
Hahaha ijs op je plates. Doe mij maar zo warm mogelijk. Trainingssessie op Aruba lijkt me wel wat. :p

Lekker bezig ron.

Hoeveel herhalingen doe je?
Dat is verschillend. Soms dropsetje met 3 sets en 8-10reps. Soms lowrep high set. Soms 12-15 reps. Repouts. Verschillend dus. Maar alles met het doel op massabouwen en vet verbranden. ;)

Goed bezig. Lekker dat je een vervangingsoef. hebt gevonden voor de front raise.:)
Thanks Dumba. Ik zag deze voorbij komen en dacht gelijk "dat is 'm". :)
 
Fijn dat je geen last hebt gehad van je schouder dan;) En mooi dat je een vervangende oef hebt gevonden, gelukkig maar.
Ziet er weer uit as een lekkere training maarreee die db presses moet je wel wat zwaarder kunnen toch?? Of ben je dan weer bang voor je schouder??
 
Fijn dat je geen last hebt gehad van je schouder dan;) En mooi dat je een vervangende oef hebt gevonden, gelukkig maar.
Ziet er weer uit as een lekkere training maarreee die db presses moet je wel wat zwaarder kunnen toch?? Of ben je dan weer bang voor je schouder??

Ja die moeten wel zwaarder kunnen, maar in positie brengen zorgt wel voor veel druk op de schouder.
Moet iig wel met 26kg kunnen. Ik pak daar 3x12 en ben al vermoeid door de oefening daarvoor. :)
Zoveel sterker ben ik ook weer niet hoor. :o
 
Ja die moeten wel zwaarder kunnen, maar in positie brengen zorgt wel voor veel druk op de schouder.
Moet iig wel met 26kg kunnen. Ik pak daar 3x12 en ben al vermoeid door de oefening daarvoor. :)
Zoveel sterker ben ik ook weer niet hoor. :o

Ja dat klopt idd, het in positie brengen van de presses zorgt zeker voor wat druk op je schouders..
Ik kan nl als ik een sterke dag heb ook de 24kg presses aan;) Vandaar dat ik dacht, hey..die kan jij wel zwaarder.. Of je Pt moet ze even aangeven ipv dat je ze voor moet gooien ofzo maar ja dat is miss ook weer zo'n gedoe;) En ja ik doe de presses vaak als derde oef en dat is goed te merken:o, ach als we maar sterker worden en massa pakken:p
 
Ziet er goed uit Ron! gaat lekker hé!
 
Ja dat klopt idd, het in positie brengen van de presses zorgt zeker voor wat druk op je schouders..
Ik kan nl als ik een sterke dag heb ook de 24kg presses aan;) Vandaar dat ik dacht, hey..die kan jij wel zwaarder.. Of je Pt moet ze even aangeven ipv dat je ze voor moet gooien ofzo maar ja dat is miss ook weer zo'n gedoe;) En ja ik doe de presses vaak als derde oef en dat is goed te merken:o, ach als we maar sterker worden en massa pakken:p
Dat laatste is helemaal waar. :p Maar ik wil wel zwaarder kunnen pakken. Ga daar met mijn begeleiding ook aan werken hoor. ;)
Duurt gewoon even.
Ziet er goed uit Ron! gaat lekker hé!
Ja gaat heel lekker. Hier en daar wel wat zeertjes maar ach, op letten en doorduwen. :)

Ik zie mijn lijf ook veranderen. Heb een hele mooie diamant onder mijn nek. :p
Mijn buik steek niet meer uit. Zijprofiel is nu eerst borst en dan buik, nou dat is jaren niet zo geweest. :o
Mijn borst wordt ook voller en mijn schouders zien er nog mooier uit met een tanktop. :D
Benen mogen wel wat pokon gebruiken. Ook dat gaat goedkomen. Ben een en al energie en vind dit zo leuk om te doen.
 
[Benen mogen wel wat pokon gebruiken. Ook dat gaat goedkomen. Ben een en al energie en vind dit zo leuk om te doen.[/QUOTE]


That's the spirit. Keep it up!:)
 
Super zeg! Zo doorgaan;)
 
Time; 10:10 - 11:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8+/10
Motivatie 9/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Vandaag eens de focus op mijn hams leggen. :) Natuurlijk ook die andere spiergroepen, maar de hammetjes wat geconcentreerder pakken, de oefening eens goed evalueren. :D

- Front pulldown wide grip 75kg. Fjuuuw zwaar, maar wel lekker. ;)

- Reverse grip pulldown 65kg ook zwaar, micro pauze ertussen. :o

- Straight arm pulldown 25kg :)

- Leg curl liggend, bij een pulley machine op de grond met band om mijn enkel. ;) 30kg. Single legged uitgevoerd. En ik heb een bosu-bal neergelegd om zo de lichaamshouding te verbeteren. Innovatie op topniveau :idee: :study:

- SLDL 75kg vond ik zwaarder dan de trainingen ervoor :dunno:

- Leg curl staand 35kg lekker uptempo

- Calfs preses staand, 75kg

- Calfs presses op legpress machine 180kg :D

De liggende legcurl ging vele malen beter. Uitvoering is dus goed. :p

En zo meteen aanschuiven bij de kerstmaaltijd op het werk. Ik ga voor vis en gevogelte. Lekker genieten en voldoende eiwitten snoepen. :meal:

:D Grow muscles grow :D
 
Vanavond knalle met Ray en nog enkele gasten die hij begeleidt. Zal zwaar worden. hihihi
 
De training van gisteravond was top! :thumbs:
Samen met een jongere atleet werden we door Ray onderhanden genomen. Borst en triceps stond op het programma.

Nadat we elkaar hadden voorgesteld, vraagt (laat ik hem jonge atleet noemen :)) die jonge atleet "hoe oud bent u eigenlijk?".
Hahaha eerste instantie schrik ik even, maar goed ik zeg dus 49 jaar. Hoezo?
"Nou ik wil ook wel zulke armen en biceps als u" :o What the ****, zoveel zit er toch niet, of toch wel.
Heerlijk zo'n veer in je :booty:.

Na wat uitleg over tot de training. Andere methode met meer muscle mind connectie. Goede uitleg en zalige training voor borst en triceps.
Al met al een 70 minuten bezig geweest. Natuurlijk met vele pauzes om uit te leggen.
Tijdens de training zegt Ray tegen me "je gaat lekker he, buik gaat goed".
Weer een veer in mijn :booty: hahaha. Maar deze gaat toch wel dieper.
Het is tenslotte wel de Wereldkampioen die het zegt. :D
Om dan ook af te sluiten met "jij gaat echt maximaal groeien, als je hiermee doorgaat" :o

Voeding slaat goed aan en de manier van trainen dus ook. Maar zeker ook mijn consequentie mbt trainen en voeding. Cheaten doe ik vrijwel niet.
En als ik het al doe dan let ik op met wat ik het doe.
Zelfs mijn vrouw let overal op met wat ze koopt. Hahahaha

Ik heb een giga training gehad en giga complimenten. Sliep niet zo snel ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven