Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Time; 10:15 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 9/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 65 minuten voor de krachttraining

Vanaf gisteren een nieuw trainingsregiem. En daarmee zijn gewichten van ondergeschikt belang. Het gaat nu met name over controle, spanning houden op de spieren en "muscle mind control". :D Helemaal terug naar de basis en hierdoor plateaus doorbreken. :p

- Reverse peck deck, bij gebrek aan juiste machine doe ik one arm reverse cable fly standing. Whahaha een bek vol maar dezelfde oefening. :)

- Dumbbell sholder presses. :D

- Front raises, geen last van de schouder. :)

- Dumbbell side raises. Nieuwe manieren die brandjes veroorzaken :D

- Upright rows :)

- Crunches met rope bij de pushdown machine. burn baby burn :D

- Leg of Knee raises, niet gedaan omdat ik tijd tekort kwam met het uitzoeken van de juiste gewichten bij de oefeningen. :o

Lekker getraind en de schouder doet het no steeds goed.

:D Grow muscles grow :D
 
Ik quote even een post van me.
Gewoon omdat ik hier best trots op ben. En niet iedereen in de gelegenheid is geweest dit te lezen. ;)
Het was de trainingssessie met mijn begeleider van afgelopen woensdag.
De training van gisteravond was top! :thumbs:
Samen met een jongere atleet werden we door Ray onderhanden genomen. Borst en triceps stond op het programma.

Nadat we elkaar hadden voorgesteld, vraagt (laat ik hem jonge atleet noemen :)) die jonge atleet "hoe oud bent u eigenlijk?".
Hahaha eerste instantie schrik ik even, maar goed ik zeg dus 49 jaar. Hoezo?
"Nou ik wil ook wel zulke armen en biceps als u" :o What the ****, zoveel zit er toch niet, of toch wel.
Heerlijk zo'n veer in je :booty:.

Na wat uitleg over tot de training. Andere methode met meer muscle mind connectie. Goede uitleg en zalige training voor borst en triceps.
Al met al een 70 minuten bezig geweest. Natuurlijk met vele pauzes om uit te leggen.
Tijdens de training zegt Ray tegen me "je gaat lekker he, buik gaat goed".
Weer een veer in mijn :booty: hahaha. Maar deze gaat toch wel dieper.
Het is tenslotte wel de Wereldkampioen die het zegt. :D
Om dan ook af te sluiten met "jij gaat echt maximaal groeien, als je hiermee doorgaat" :o

Voeding slaat goed aan en de manier van trainen dus ook. Maar zeker ook mijn consequentie mbt trainen en voeding. Cheaten doe ik vrijwel niet.
En als ik het al doe dan let ik op met wat ik het doe.
Zelfs mijn vrouw let overal op met wat ze koopt. Hahahaha

Ik heb een giga training gehad en giga complimenten. Sliep niet zo snel ;)

Time; 10:15 - 11:20
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 60 minuten voor de krachttraining

Vandaag benen trainen. Twee nieuwe oefeningen die dus even wat tijd kosten en nog niet perfect onder controle zijn. :rolleyes: Squat met dumbbells. Deze uiteindelijk boven een bankje gedaan om voldoende te zakken, meer als indicatie. En goodmorning, dit is wel een hele technische oefening voor de hams, best pittig om goed uit te voeren. :o trouwens de focus ligt op de negatieve zijde van de oefening.
Trouwens mijn schouders zijn behoorlijk aanwezig. Top training dus gisteren.:)

- Squat met dumbbells 24kgx2

- Legpress 180kg :D

- Leg extensions 40kg :)

- Goodmornings 35kg zeer lastige oefening om je knie gelockt te houden, trek dan snel mijn rug bol. :o

- Leg curls 25kg ;)

- Kuit staand 60kg ;)

- Kuit zittend 50kg ;)

kuiten branden nog na. Die goodmornings moet ik gewoon vaker doen en ik kijk goed in de spiegels hoe mijn houding is. Squats dumbbells is wat onwennig. Ga dat eens opzoeken op YouTube. :p Voldaan gaan douchen en eten daarna.

:D Grow muscles grow :D
 
Met Iphone en zelfontspanner genomen.
En ja ik kan niet posen. Zal snel rug foto's plaatsen. En deze ook in mijn album hier zetten.

2rm9s7t.jpg
 
Netjes hoor!!! Ga zo door.
 
Ziet er goed uit Ron. Ben benieuwd naar je rug.:)
 
hey... nou moet je niet te snel gaan groeien hé jij... val ik straks helemaal in het niet naast je. ;)

Leuk Ron dat het zo goed gaat.
Weet je weer waar je het voor doet he.... die veertjes ;)
 
Hey, dat gaat lekkah!!!! ziet er goed uit Ron:)
 
Thanks :o
Ziet er goed uit Ron. Ben benieuwd naar je rug.:)
Zal snel vragen of mijn vrouw die wil schieten. ;)
hey... nou moet je niet te snel gaan groeien hé jij... val ik straks helemaal in het niet naast je. ;)

Leuk Ron dat het zo goed gaat.
Weet je weer waar je het voor doet he.... die veertjes ;)
Voeding en trainingsmethoden doen het goed, dus kan niks beloven. Ik krijg zelfs fronsende blikken dat alles au naturel is. :p En die veren, zalig hoor.
Enne ik kan dan nog zo groot worden, jij valt altijd wel op toch! :)
Hey, dat gaat lekkah!!!! ziet er goed uit Ron:)
Thanks :o

Vind trouwens zelf dat ik ver en ver achter loop, hihihihi. Doe wel mijn bets en train hard. ;)
 
Time; 10:15 - 11:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 5/10
Motivatie 9/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 60 minuten voor de krachttraining

Te lang in de sportschool gebleven vandaag. Te veel geluld. Helaas speelt mijn linkerschouder nu ook op :(, vandaar die lage overal score. Moet eens goed kijken of ik wel voldoende opwarm. :cool:

- Incl BP op smithmachine, gewicht niet noemenswaardig. komt door de manier van trainen.

- Flat BP op smithmachine, ging wel lekker, maar hier kwam die schouderpijn :mad:

- DB fly's flatbench. Ook hier, maar in mindere maten, pijn. :(

- Push down bar, voorovergebogen in 45graden.

- French press, pff heavy. :o

- Reverse push down bar. :D

- Rope crunches 40x15kg, 30x20kg squeeeeeeeeeeeez them muscles.

Al met al k*t met mijn schouder, en de rest wel lekker.

:D Grow muscles grow :D
 
ja dat zijn al hele beste armen
Mooier complment kan je niet krijgen als ze denken dat je er wat bij gebruikt :)
Pas wel op met die schouder want als het eenmaal mis is dan... blijft het een rot schouder
 
Ron, doe je rotator cuff oefeningen? Die worden vaak aanbevolen ter voorkoming van schouderblessures.
 
ja dat zijn al hele beste armen
Mooier complment kan je niet krijgen als ze denken dat je er wat bij gebruikt :)
Pas wel op met die schouder want als het eenmaal mis is dan... blijft het een rot schouder
Hihi ja dat is zo. :p Maarre vind het wel vreemd hoor. Ik doe er dan veel voor. Nouja alles. Maar heb nou geen genetische voordelen en leeftijd zit ook niet mee. :rolleyes:

Ron, doe je rotator cuff oefeningen? Die worden vaak aanbevolen ter voorkoming van schouderblessures.
Ik ga die oefeningen er wel inbrengen ja.
Kreeg vandaag bij schuin drukken last. En bij de flat BP ook. Ik zit nu dan wel in een zwaar trainingsschema. :cool:

Gaat goed komen, daar geloof ik heilig in.
 
Dat leeftijdgedoe moet je van je afgooien! let op, je gaat die jonkies nog verslaan;) Youre dedicated, and thats what you need to be!!
 
Dat leeftijdgedoe moet je van je afgooien!...................
Tja zou dat graag willen :D, maar helemaal loskoppelen kan toch echt niet. Mijn leeftijd zit herstel een beetje in de weg. Maarrrrrrrrrrrrrr .......
........ let op, je gaat die jonkies nog verslaan;) Youre dedicated, and thats what you need to be!!
...........dedication is al you need to be strong and competitive. :p Als ik in een ding voorsprong heb op zeker 95% van de leden hier, dan is dat wel doorzettingsvermogen. Er is namelijk niets wat ik niet zou kunnen behalen. :D
En ik geef je helemaal gelijk Miss H, let maar eens op. :p
 
Lekker bezig man, je bent een inspiratie!
 
Goeie progress tegen over je vorige foto's!
Keep it up!
 
Lekker bezig man, je bent een inspiratie!
Nou nou dat zal toch wel meevallen. :o Gewoon hard werken en je doorzettingsvermogen vergroten. ;)
Goeie progress tegen over je vorige foto's!
Keep it up!
Thanks! Andere zien dat altijd wel beter dan jezelf. :D

Time; 10:15 - 11:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 6/10
Motivatie 9/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 70 minuten voor de krachttraining

Deze trainingen vergen toch wat meer tijd dan de voorgaande. :eek: En mijn schouder voel ik ook nog wel vandaag. :( Het zit 'm nu meer in de negatieve beweging. Dat kost kracht en tijd. En brengt straks veel meer vermogen o te bouwen. It's all in the way of squeezing them muscles, keep them wondering what's happens next. :D

- Chins 4 sets schouder breedte en nog breder. -35kg (ondersteunend gewicht dus) :p

- Pull over. 18kg

- Machine row one arm, hammer grip. 22,5kg

- Machine row wide grip. 45kg

- Deadlifts in smithmachine (barbells waren elders) 70kg giga pomp in de onderrug. :D

- Biceps BB curls. 19kg pfff bijna niet te doen. Lijk wel een mietje hahaha :cool:

- Dumbbell curls. 10kg pffff hier wel even mijn schouder gevoeld. :eek:

Schouder gaat alweer wat beter, voel 'm nog wel hoor. :( En de negatieve beweging is zoveel erger dan die positieve. Wow man dit kost veel energie. Hier ga je echt van groeien. :D

:D Grow muscles grow :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven